חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי זקוק לשירותי ייעוץ רכש?

מאת: אליאב יעקבתעשייה05/04/2014842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מקרב הארגונים המבצעים רכש, רושמים בגוגל את הביטוי רכש ייעוץ, כדי לקבל ייעוץ בנושא רכש. אילו ארגונים מסתייעים בשירות כזה ומהו בדיוק כולל? על כך במאמר שלפניכם.


מחפשים רכש ייעוץ


כאשר אנו מקלידים בגוגל את הביטוי רכש ייעוץ, אנו למעשה מחפשים פתרונות ייעוץ בתחום הרכש. פתרונות אלו כולים מגוון רחב של נושאים ודגשים: איתור חכם של ספקים איכותיים בארץ ובחו"ל, מיקור חוץ של רכש, ניתוח מעמיק של הוצאות הארגון בתחום של ייעוץ רכש וחיפוש אחר נקודות התייעלות וחיסכון, הטמעה ומדידה של יעדים מוגדרים בתחום הרכש, הקפדה על הנחיות תקציביות בתחום הרכש ומניעה של גלישה מהתקציב הנתון, תהליכים של רכש אלקטרוני, הנעשה באמצעות האינטרנט, ועוד. למעשה, כל נתון הקשור לתחום הרכש, ניקלט לתוך מאגר הנתונים שמומחי הרכש המייעצים בתחום מעבדים, ואז הוא מנותח ונימסר ללקוח, לרבות בצורה של המלצה סופית לפעולה.


מי צריך שירותים כאלו


בדרך כלל, כל סוגי הארגונים, גדולים כקטנים, זקוקים לייעוץ רכש, אם הם עוסקים בייבוא של פריטים מחו"ל, או אפילו התקשרות עם ספקים בארץ. אלו יכולים להיות מפעלים או סדנאות, יבואנים של חומרי גלם או מוצרים מוגמרים, או כל עסק אחר, אפילו קטן יחסית. כל אלו רושמים בגוגל או בינג את הביטוי רכש ייעוץ, כדי לאתר מומחי רכש שיסייעו להם להתייעל בתחום ולחסוך הוצאות, לפשט ולקצר את הפרוצדורה ועוד.


איך מאתרים אנשי ייעוץ רכש


יש כמה שיטות לאתר אנשי ייעוץ רכש. ראשית, כפי שכבר ציינו, ניתן לרשום במנועי החיפוש את הביטוי רכש ייעוץ, ולצפות בתוצאות העולות במנוע החיפוש. כמו כן, ניתן אפילו מהסלולרי או הטאבלט, לערוך חיפוש כזה בצורה קלה ופשוטה. פשוט רושמים את הביטוי רכש ייעוץ בכל מנוע חיפוש, ומקבלים תוצאות. דרך אחרת היא להתייעץ עם חברים או מכרים, שיש להם עסקים ושנעזרו בשירותי ייעוץ רכש. שאלו אותם אם הם מכירים יועצים טובים שחסכו להם כסף, ואם כן, שימסרו לכם את פרטי הקשר שלהם. צריך להתאזר בסבלנות כדי לאתר יועצי רכש טובים, וגם כדאי לדעת, שמחירם אינו זול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141153 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14960 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14965 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144969 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141025 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144794 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175180 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica