חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כניסה נקייה לדירה!

מאת: מומי שמשוניניקיון06/04/2014861 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אך מלבד כל העניינים האלה, יש עוד עניין משמעותי בכניסה לדירה חדשה. פעמים רבות דירות חדשות מלאות בלכלוך.

בין אם מדובר בשאריות לכלוך שנשארו מהדיירים הקודמים ובין אם מדבור בשאריות של חומרים שונים שנמצאים בדירה כתוצאה מבניית הבית או משיפוצו, הדבר אינו נעים ויש צורך בניקיון הדירה החדשה. כדי שבנוסף לדאגות ולטרחות הרבות הקיימות במעבר הדירה לא תצטרכו להוסיף לכם עוד את דאגת הניקיון וכדי שהניקיון יתבצע בצורה מקצועית כך שתוכלו להיכנס לדירתם החדשה והנקייה ללא טרחה מיותרת,מומלץ להזמין חברת ניקיון שתעשה את העבודה בשבילכם.

חברת ניקיון היא חברה המתמחה בניקוי בתים , משרדים, עסקים ומוסדות. החברה מעסיקה אנשים מקצועיים המומחים לניקיון ולהם חומרים איכותיים ומקצועיים שונים שאינם נמצאים בידי אנשים פרטיים. לחברת ניקיון יתרון על פני ניקיון של אנשים פרטיים בכך שהעבודה המתקבלת היא מקצועית יותר ולכן נשמרת לאורך זמן.

חברת הניקיון שלנו היא חברה מוכרת בתחום ניקיון בתים לפני כניסה כבר שנים רבות, היא מספקת עבודת ניקיון מקצועית על ידי צוות מנקים מומחה. נדאג לניקיון הדירה החדשה שלכם באופן מקצועי ובמהירות רבה, בלי לפספס אף פינה. יש לנו את החומרים המקצועיים ביותר לניקוי כל סוגי המשטחים ואת המומחיות לנקות אותם ללא פגיעה. להשלמת הניקיון מומלץ לבצע פוליש לרצפת הדירה וכך לקבל דירה חדשה ונקייה עם רצפה מבריקה.

אז אם אתם עומדים לפני כניסה לדירה חדשה ומעוניינים בניקיון שלה, פנו אילנו ונשלח לכם את המומחים שלנו שיעבדו במהירות ובמקצועיות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומי שמשוני, עקר בית שכותב טיפים על כל מה שמעניין אותי בעיקר בתחום הגינון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מומי שמשוני

מאת: מומי שמשוניאבטחת הבית07/05/141385 צפיות
חדר ממ"ד הוא כנראה מונח המוכר לכל אחד ואחת מכם. המציאות במדינת ישראל אינה מאפשרת אחרת.

מאת: מומי שמשוניבניין ואחזקה - כללי01/05/14890 צפיות
בניית ממד היא חלק חשוב ביותר מבנייה של כל דירה שהיא. התקנים הקיימים הים בארץ מחייבים בנייה של ממד בכל דירה ודירה, על מנת לוודא שלכל אחד מן הדיירים בכל בניין בארץ ישנו מקום מוגן שבו יוכל להסתתר במקרים של סכנות שונות, החל בפגיעות של טילים וכדומה, ועד למצבים של רעידות אדמה, למשל.

מאת: מומי שמשוניניקיון06/04/141099 צפיות
אתם גרים כבר שנים באותו הבית. הספקתם לגדל את הילדים בבית, לתת לנכים לרוץ בכל הבית...והבית איבד קצת מהזוהר שהיה לו כבית חדש.

מאת: מומי שמשוניבניין ואחזקה - כללי31/03/14814 צפיות
יש לכם בית חדש! יתכן שזה עתה הבית סיים שיפוץ ויתכן שרכשתם אותו מדיירים קודמים. כך או כך, הבית מצריך ניקיון, והדרך הכי נוחה היא לפנות לשירותים של חברת הניקיון.

מאת: מומי שמשוניאבטחת הבית20/03/14930 צפיות
שמי מומי ואני תלמיד תואר ראשון, אני הבן הבכור מבין ארבעה אחים, כשהצעיר ביותר בינהם בן 6. בזמן שהחלו הבחינות נתקלתי בבעיה.

מאת: מומי שמשונישיפוצים20/03/141135 צפיות
אור התמכר לאספרסו הזה. כל הזמן הוא היה שותה קפה עלית, אבל מאז שקנינו את מכונת האספרסו בבית, הוא שותה אך ורק את הקפה הזה.

מאת: מומי שמשוניאבטחת הבית20/03/14991 צפיות
כל יום יוצאים חוקים חדשים, יש לנו מכללה כאילו זו מדינה בפני עצמה שכל פעם שהם רואים לנכון הם מוציאים חוק חדש.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica