חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרה בממ"ד

מאת: מומי שמשונישיפוצים20/03/20141134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל שלושה חודשים הם מספקים לנו כמות מסוימת של קפסולות שאמורה להספיק לכל שלושת החודשים. מבלי שישים לב, אור חיסל את כל הקפסולות לאלתר.

כשהבחנו שנשאר שרוול אחרון של קפסולות, מיד עשיתי הזמנה בטלפון. ענבר הודיעה לי שהמשלוח אמור להגיע עד שלושה ימים לכל היותר. בינתיים, נשארנו רק עם קפסולות אחדות שבטח לא יספיקו לשלושה ימים. במקרה הטוב הם יספיקו עד מחר בבוקר.

התקשרתי לאתי, חברה טובה שלי. היא רכשה את המכונת קפה והמליצה לי גם לקנות אותה. בעצתה רכשתי את מכונת הקפה לכבוד ראש השנה. בעלי התלהב ומאז התמכר. שאלתי אותה אם יש לה קפסולות להשאיל לי עד שהמשלוח שעשיתי יגיע.

היא בדיוק הייתה בדרך אל השכנה שלה, הספרית, כדי למרוח צבע בשיער. היא אמרה שתשאיר לי את זה במטבח, הבת שלה הייתה בבית. תוך חצי שעה הייתי אצלה בבית. מעכתי את הנכדה המתוקה שלה בנשיקות, לקחתי את הקפסולות, וירדתי שתי קומות מתחת, אל הספרית שלה, כדי להגיד לה תודה. נקשתי בדלת, בעלה פתח לי. הבית היה נראה רגיל לחלוטין, סלון, מטבח, חשבתי לעצמי איפה יש כאן מספרה בכלל.

בעלה הוביל אותי לחדר ביטחון שהיה בסוף הבית. בתוך ממד ראיתי את אתי עם חצי שיער צבוע, היא הייתה מצחיקה ככה. אהבתי את הרעיון. אם כבר יש בניית ממ"ד, אז למה לא לנצל אותו לצרכים נוספים. במקום שחדרי ממדים ישמשו כמחסנים של הבית, הם ישמשו לצורך של ממש, כמו העסק הקטן של חברה של אתי, מספרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומי שמשוני, עקר בית שכותב טיפים על כל מה שמעניין אותי בעיקר בתחום הגינון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מומי שמשוני

מאת: מומי שמשוניאבטחת הבית07/05/141385 צפיות
חדר ממ"ד הוא כנראה מונח המוכר לכל אחד ואחת מכם. המציאות במדינת ישראל אינה מאפשרת אחרת.

מאת: מומי שמשוניבניין ואחזקה - כללי01/05/14890 צפיות
בניית ממד היא חלק חשוב ביותר מבנייה של כל דירה שהיא. התקנים הקיימים הים בארץ מחייבים בנייה של ממד בכל דירה ודירה, על מנת לוודא שלכל אחד מן הדיירים בכל בניין בארץ ישנו מקום מוגן שבו יוכל להסתתר במקרים של סכנות שונות, החל בפגיעות של טילים וכדומה, ועד למצבים של רעידות אדמה, למשל.

מאת: מומי שמשוניניקיון06/04/141099 צפיות
אתם גרים כבר שנים באותו הבית. הספקתם לגדל את הילדים בבית, לתת לנכים לרוץ בכל הבית...והבית איבד קצת מהזוהר שהיה לו כבית חדש.

מאת: מומי שמשוניניקיון06/04/14861 צפיות
כאשר נכנסים לדירה חדשה יש שפע של דברים שצריך לדאוג להם ולארגן אותם. לרוב מתרכזים ברהיטים אותם נעביר, בדברים החדשים אותם נקנה, כיצד נעצב את הדירה ואיך נתאקלם במקום החדש.

מאת: מומי שמשוניבניין ואחזקה - כללי31/03/14814 צפיות
יש לכם בית חדש! יתכן שזה עתה הבית סיים שיפוץ ויתכן שרכשתם אותו מדיירים קודמים. כך או כך, הבית מצריך ניקיון, והדרך הכי נוחה היא לפנות לשירותים של חברת הניקיון.

מאת: מומי שמשוניאבטחת הבית20/03/14930 צפיות
שמי מומי ואני תלמיד תואר ראשון, אני הבן הבכור מבין ארבעה אחים, כשהצעיר ביותר בינהם בן 6. בזמן שהחלו הבחינות נתקלתי בבעיה.

מאת: מומי שמשוניאבטחת הבית20/03/14991 צפיות
כל יום יוצאים חוקים חדשים, יש לנו מכללה כאילו זו מדינה בפני עצמה שכל פעם שהם רואים לנכון הם מוציאים חוק חדש.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica