חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ממ"מ נייד למיגון מושלם

מאת: מומי שמשוניאבטחת הבית07/05/20141384 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדר הממ"ד במבנהו העכשווי הינו חלל מוגן שמאפשר ביטחון וקבלת מכסה מפני מתקפות מסוגים שונים ובעיקר מפני פגיעה של טילים. למעשה, הממ"ד בנוי כך שמי שנמצא בתוכו הוא בלתי ניתן לפגיעה של טילים בעקבות המבנה החזק בהתאם לתקנים המקובלים. במקומות רבים אין חדרי ממ"ד מובנים. כיום, ישנה אפשרות חדשה של הצבת ממ"ד נייד. זהו חדר ממ"ד שאינו מחובר לבית אלא משמש כמבנה יביל שניתן להובלה למקומות הרצויים.
מיגון מושלם, האומנם?:
הוספת ממ"ד נייד נתפס בעייני רבים כאופציה משנית באיכותה לבניית ממ"ד כחלק מהמבנה. אולם, אין בכך מן האמת. עובדתית, ממ"ד נייד מספק הגנה מושלמת בדיוק כמו המבנה הקיים בתוך הבית שלכם. המיגון המושלם מתקבל על ידי בנייה העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מדובר במבנה יביל בעל מרכיבים חזקים במיוחד. הוא חזק ועמיד כמו כל ממ"ד אחר ומספק מיגון מושלם.
מיגון מהיר בלי להתפשר על איכות:
היות וחדרי ממ"ד ניידים הינם איכותיים במידה שווה לזו הבנויים כחלק מהבית שלכם, הם מספקים הגנה מהירה ומיידית במקרים בהם לא ניתן למגן חדר קיים או להוסיף חדר מממוגן נוסף. חדרי ממ"ד ניידים אלו מאפשרים את הבלתי אפשרי. כך, ניתן לקבל חדרים כאלו במהירות ועם זאת לא להתפשר על האיכות ואפילו לא במעט.
שינוע עד אליכם:
חדרי ממ"ד ניידים נבנים במפעל הרחק מהבית שלכם או ממקום העבודה. אי שם במפעלי החברה ננקטות כל הפעולות הנצרכות על מנת לבנות חדרים מוגנים ללא שמץ של ספק. לאחר התהליך הזה, משונעים החדרים המוכנים היישר לייעדם בהתאם לרצונו של הלקוח

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומי שמשוני, עקר בית שכותב טיפים על כל מה שמעניין אותי בעיקר בתחום הגינון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מומי שמשוני

מאת: מומי שמשוניבניין ואחזקה - כללי01/05/14890 צפיות
בניית ממד היא חלק חשוב ביותר מבנייה של כל דירה שהיא. התקנים הקיימים הים בארץ מחייבים בנייה של ממד בכל דירה ודירה, על מנת לוודא שלכל אחד מן הדיירים בכל בניין בארץ ישנו מקום מוגן שבו יוכל להסתתר במקרים של סכנות שונות, החל בפגיעות של טילים וכדומה, ועד למצבים של רעידות אדמה, למשל.

מאת: מומי שמשוניניקיון06/04/141099 צפיות
אתם גרים כבר שנים באותו הבית. הספקתם לגדל את הילדים בבית, לתת לנכים לרוץ בכל הבית...והבית איבד קצת מהזוהר שהיה לו כבית חדש.

מאת: מומי שמשוניניקיון06/04/14861 צפיות
כאשר נכנסים לדירה חדשה יש שפע של דברים שצריך לדאוג להם ולארגן אותם. לרוב מתרכזים ברהיטים אותם נעביר, בדברים החדשים אותם נקנה, כיצד נעצב את הדירה ואיך נתאקלם במקום החדש.

מאת: מומי שמשוניבניין ואחזקה - כללי31/03/14814 צפיות
יש לכם בית חדש! יתכן שזה עתה הבית סיים שיפוץ ויתכן שרכשתם אותו מדיירים קודמים. כך או כך, הבית מצריך ניקיון, והדרך הכי נוחה היא לפנות לשירותים של חברת הניקיון.

מאת: מומי שמשוניאבטחת הבית20/03/14930 צפיות
שמי מומי ואני תלמיד תואר ראשון, אני הבן הבכור מבין ארבעה אחים, כשהצעיר ביותר בינהם בן 6. בזמן שהחלו הבחינות נתקלתי בבעיה.

מאת: מומי שמשונישיפוצים20/03/141134 צפיות
אור התמכר לאספרסו הזה. כל הזמן הוא היה שותה קפה עלית, אבל מאז שקנינו את מכונת האספרסו בבית, הוא שותה אך ורק את הקפה הזה.

מאת: מומי שמשוניאבטחת הבית20/03/14991 צפיות
כל יום יוצאים חוקים חדשים, יש לנו מכללה כאילו זו מדינה בפני עצמה שכל פעם שהם רואים לנכון הם מוציאים חוק חדש.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201313 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica