חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות איזון גלגלים ברכב

מאת: דני לוירכב16/04/2014614 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבות איזון גלגלים ברכב:

נכון לכתיבת שורות אלו, ישנם בקירוב 3 מיליון כלי רכב ממונעים בישראל, כאשר החלק הארי של מספר זה מדבר על רכבים פרטיים. כולם משתמשים ברכבים, וישנן משפחות רבות בארץ שמחזיקות מספר רכבים כמספר הנפשות בבית, לעיתים אף יותר.

איך שלא תסתכלו על זה, המכוניות שלנו הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלנו, וההימצאות על הכביש היא דבר של שגרה. לא משנה אם אתם נוסעים ברכב פרטי או ציבורי, הבטיחות היא עניין שדורש תשומת לב, והיא מתחילה מתקינות כלי הרכב עליו אתם נמצאים.

רכב תקין – למען החיים

החלפה של צמיגים לרכב שלכם, בדיקה שנתית במכון רישוי, מילוי של אוויר כאשר חסר בגלגלים, ועוד דברים רבים מאוד משפיעים ישירות על רמת הבטיחות שאתם חווים ברכב שלכם. מעבר להתעסקות השגרתית ברכב, ישנם דברים מהותיים הדורשים התייחסות מעת לעת, מסיבות שונות ומגוונות.

רכב הנוסע עם גלגלים לא מאוזנים מהווה סיכון, שכן חוסר איזון זה יוצר נקודת תורפה. הסיכון עולה, וכל פעם שאתם עולים לרכב אתם מסתכנים באובדן שליטה או ביציאה חמורה יותר מאיזון, מה שיוביל למשיכה חזקה של ההגה.

איזון גלגלים מבחינה כלכלית

כאשר הגלגלים לא מאוזנים ברכב שלכם ישנם מספר דברים שמתרחשים:

1. שחיקת צמיגים מהירה – תופעה המתרחשת מפני שהצמיג נמצא בלחץ בזווית לא ראויה ביחס לכביש ולרכב

2. מאמץ מיותר של הרכב – דבר שיוצר בזבוז רב יותר של דלק, ומוריד את הנצילות של המנוע גם ברכב חדש.

3. פגיעה ברכב – הפיצוי המכאני שנוצר ברכב עקב חוסר האיזון בגלגלים בעת הנסיעה יוצר עם הזמן שחיקה מואצת בחלקים שונים במנוע ובגוף הרכב, מה שיוביל אתכם לעוד הוצאות של תיקונים והחלפת חלקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל לוי, מייסד חברת צמיגי מטלון ומנהלה בפועל הביא איתו ניסיון בן עשרות שנים בתעשיית הצמיגים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני לוי

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213793 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213925 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214103 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204573 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195539 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196233 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193498 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica