חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבנת שיניים ג'ל

מאת: רז דרוםבריאות השן12/05/2014732 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלבנת שיניים ביתית מאפשרת לכל מי שחושש מלהגיע למרפאת שיניים, מעלויות כלכליות גבוהות או מפאת חוסר זמן ליהנות משיניים לבנות. אדם בעל שיניים לבנות ונקיות תורם לרושם הראשוני ולתחושה האסתטית העולה ממנו.

ישנם גורמים רבים אשר יכולים להשפיע על צבע השיניים שלנו, החל מגנטיקה וטיפולים תרופתיים וכלה בהיריון, עליה בגיל, טיפולי שיניים ומיני משקאות. כיום כמעט וכל אחד יכול לקיים טיפולי הלבנת שיניים ביתית באופן עצמאי, אך ניתן גם לבצע אותם במרפאת שיניים.

סוגי ערכות של הלבנת שיניים ביתית

קיימת ערכת הלבנת שיניים ג'ל ביתית אשר מכילה פסי הלבנה לשיניים העליונות והתחתונות, ובה החומר הפעיל עומד על כ-6%. בערכה זו יש להשתמש שבועיים כדי להגיע לתוצאות, פעמיים ביום למשך של חצי שעה בכל פעם. כמו כן, הלבנת שיניים ביתית בשיטה זו מצריכה להישאר עם הפה סגור כדי לשמור על המדבקות כך שיישארו דבוקות על השיניים. במרבית המקרים, התוצאות של ערכת הלבנת שיניים ביתית זו מחזיקות מעמד למשך של כשישה חודשים. ערכה נוספת היא בקבוקון המכיל ג'ל שקוף, ואיתו מגיעה מברשת עדינה אשר מסייעת להניח את החומר על השיניים.

ריכוז החומר בערכה זו עומד על 18%, ויש למרוח את הג'ל למשך 15 דקות על השיניים לאחר הצחצוח שלהם וייבושם. כאשר מדובר במשחות שיניים המבטיחות הלבנת שיניים ביתית, חשוב לדעת כי לרוב מדובר בגימיק שיווקי, כיוון שמשחות אלה לא מכילות חומר פעיל, והן לא נשארות על השיניים למשך יותר מכמה דקות.

הליך הלבנת שיניים ביתית

בעת הלבנת שיניים ביתית עושים שימוש בחומרים להלבנת שיניים אשר בהם משתמשים גם בטיפולי ההלבנה במרפאות השיניים השונות. יחד עם זאת, קיים הבדל קטן אך מהותי בין התכשירים, כאשר הלבנת שיניים ביתית נעשית בעזרת חומרים בעלי ריכוז נמוך יותר של חומרים פעילים, ולכן תוצאות טיפולי הלבנת שיניים ביתית יהיו פחות אפקטיביות מאשר טיפולים במרפאת שיניים.

ישנה עדיפות לקבלת החומרים הפעילים מרופא השיניים כאשר עומדים לקראת הלבנת שיניים ביתית, וזאת בכדי לזכות לתוצאות הטובות ביותר האפשריות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר view-movies הוא אתר של סרטים לצפייה ישירה וסדרות לצפייה ישירה מכל הזמנים ומכל הסוגים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רז דרום

מאת: רז דרוםקולנוע10/09/143923 צפיות
אין כבר ספק בכלל כי הדרך הכי טובה לראות סרטים זה בצפייה ישירה. כי מה לעשות, סרטים לצפייה ישירה מקנה לנו הרבה יותר יתרונות מחסרונות. יש שני חסרונות שיכולים לפגוע בחוויה של צפייה בסרטים לצפייה ישירה והם איכות ותרגום מובנה.

מאת: רז דרוםקולנוע09/09/143251 צפיות
בעידן המודרני בו אנחנו חיים כאשר לכולנו יש אינטרנט סופר מהיר בבית, סרטים לצפייה ישירה הפכו לנפוצים מתמיד. עכשיו הרבה יותר קל לראות סרטים, יותר נוח, יותר מהיר ובקיצור הרבה יותר יעיל.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143349 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143319 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםקולנוע04/09/1411159 צפיות
מעוניינים לראות את הסרטים הכי חדשים וגם כאלה שעדיין לא הגיעו לקולנוע באיכות הכי גבוהה ובחינם? הגעתם למקום הנכון.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143040 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםקולנוע03/09/143246 צפיות
בעבר הרחוק, כאשר היינו מעוניינים לצפות בסרטים, היינו צריכים להוריד אותם דרך תוכנות מזעזעות כמו אימיול ואפילו קאזה למי שזוכר. ההורדות היו כל כך איטיות שלפעמים היה לוקח לנו שבועות להוריד את הסרטים שרצינו. האינטרנט המהיר עוד היה בחיתוליו, לינקים מהירים להורדה ישירה עוד לא היו קיימים והכל הרגיש ארוך ומייגע. כאשר מהירות האינטרנט גדלה לחמש מגה ואז לעשר מגה, לאט לאט ראינו שאנחנו כבר לא צריכים להוריד את הסרטים על מנת לראות אותם, האינטרנט שלנו מספיק מהיר על מנת לראות סרטים לצפייה ישירה באיכות סבירה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201580 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171375 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica