חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ה"רעשים הפנימיים" כחלק מגורם הפרעות קשיי קשב וריכוז

מאת: מאיה בית אחדלימוד עצמי18/05/20145068 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר האדם אינו מסוגל להתרכז ולמצוא את השקט הפנימי שלו, בוודאי שהפרעות מבחוץ יגרמו לו קושי גדול יותר. לא מדובר כאן על שקט פנימי במובן של שלווה אלא שקט מבחינת רעש. עודף רעש מבחוץ או לחלופין עודף שקט- מונעים מהאדם להתרכז ולמקד את עצמו ולהקשיב לעצמו.

אנו חוטאים אם אנו לא מזהים  ילד הסובל מקשיי קשב וריכוז
נעזוב לרגע בצד את תרבות הריטלין שהתחילה להופיע בארץ. אנשי מקצוע הממליצים על ריטלין לילדים בעייתיים בכדי להשקיט אותם, לפעמים בלי סיבה נכונה. מבוגרים הרצים להכריז על עצמם כבעלי הפרעות קשב וריכוז בכדי לקבל הקלות במבחנים מסוימים. אם נחזור רגע לגיל הילדות, סיבות למה ילד לא מתנהג יפה יכולות להיות רבות. שעמום, אי הבנת החומר נלמד, בעיות בבית ועוד. יחד עם זאת, אחת הסיבות באמת יכולה להיות קשיי קשב וריכוז. במידה ולא נאבחן את שורש הבעיה האמיתי כראוי, לא נוכל לטפל בבעיה כראוי.
אנו חוטאים אם אנו לא מזהים  ילד הסובל מקשיי קשב וריכוז בדיוק כמו שאנו חוטאים אם אנו מגדירים ילד כסובל מקשיי קשב וריכוז בעת שהוא לא כזה. ילדים ומבוגרים כאחד, אשר באמת סובלים מהפרעות קשב ובריכוז, זכאים לעזרה רפואית שתתן להם כלים להתקבל על הבעיה הזו.
זו סיבה שכאשר עולה חשש יש לבצע אבחון קשב וריכוז במקום מוסמך ומקצועי, שתוכלו לסמוך על התוצאות שלו. בשום מקרה אין לסמוך על המלצות מורים או תחושות בטן, לכו לפי אנשי הרפואה המקצועיים שלמדו את התחום ובקיאים בו.

חשוב לאבחן בזמן קשיי קשב וריכוז. את אבחון קשב וריכוז מבצעים רק במוסדות רפואה מוכרים כגון קופות החולים המוכרות. אבחון קשב וריכוז בזמן יאפשר לילד לנהל חיים טובים יותר. גם מבוגרים שלא אובחנו בעודם ילדים יכולים לגשת עשיו לקופת החולים ולבצע אבחון קשב וריכוז מקצועי, ולקבל טיפול יעיל במידת הצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בית אחד | קשיי קשב וריכוז \ קלינאית תקשורת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה בית אחד

מאת: מאיה בית אחדבריאות הנפש23/11/14881 צפיות
תקשורת חברתית היא תחום רחב ביותר שביסודו של תהליכים בסיסיים. הראשון הינו היכולת לפענח מצבים חברתיים. למשל, במידה והאדם לצדך מדבר בציניות לגבי נושא מסוים, היכולת לפענח מצבים חברתיים כוללת הבנת ההקשר הציני של הנאמר ולא התייחסות קונקרטית בלבד לתוכן

מאמרים נוספים בנושא לימוד עצמי

מאת: אופירלימוד עצמי01/08/161643 צפיות
לצורך קבל שירותי נוטריון בתל אביב חלה עליכם החובה לבדוק היטב אל מי אתם פונים על מנת לקבל את השירות. יש לדעת כי לא כל עורך דין יכול להעניק לכם אישור נוטריוני, ועל כן, הרישיון לספק אישורים אלו, כמו גם היעד והוותק בתחום הינה חשוב. אז כיצד תוכלו למצוא נוטריון בעיר תל אביב? לפניכם כל מה שחשוב לדעת.

מאת: ירון כהןלימוד עצמי16/04/152319 צפיות
אנשים שמעוניינים לשפץ את ביתם או לבנות את בית החלומות שלהם יכולים להיעזר בחשמלאי מוסמך שיכולותיו מתאימות לסוג כזה של עבודות. אך פרויקטים מורכבים יותר שיכולים לכלול גם עבודות במפעלי תעשייה (ולא רק עבודה במבני מגורים) הם עניין להנדסאים בתחום זה.

מאת: אוהד ז.לימוד עצמי01/10/131970 צפיות
טכנולוגיה ולמידה מקנות לעובד שעובר את ההדרכה הטכנולוגית שני יתרונות עיקריים. ראשית, הן תומכות היטב במטרות של הארגון ושנית הן מסייעות בצמצום עלויות הלמידה.

מאת: zivלימוד עצמי19/03/131811 צפיות
השנים חולפות ואתם לא מתקדמים בחיים? אם זה עתה חזרתם מטיול בחו"ל וגם אם אתם בגיל שלושים פלוס יש לכם עוד זמן!

מאת: קופירייטינג פלוסלימוד עצמי19/02/132074 צפיות
אם מגיל הקטן, אחד מהתחביבים האהובים ביותר שלכם, היה להחזיק עיפרון ביד, לתת דרור לדמיון שלכם, וזה עדיין לא השתנה, רק עבר לתכנת צייר במחשב, אולי, אתם צריכים ללמוד לצייר, ובכלל להירשם ללימודים של קורסים אנימציה. האם כדאי לכם ללמוד לצייר במסגרת של קורסים לציור בבי"ס לאומנויות, או שאתם יכולים ללמוד לצייר וגם להפוך לאנימטורים או לגרפיקאים עם תעודת מקצוע?

מאת: אבילימוד עצמי03/01/138307 צפיות
כל אחד מאיתנו שמתכנן להרים אירוע כלשהו, אם זאת מסיבת רווקות ואם בכלל ערב עסקי, יודע שחשוב לבדר את המוזמנים אשר יבואו. אוכל ומוסיקה אינם בדיוק מרכז האירוע, לפיכך מומלץ לשכור מפעיל מקצועי שיודע איך לספק לכלל המוזמנים חוויה שעוד לא ניסו. בגלל זה בימינו אנשים רבים בוחרים באופציה של סדנה מקצועית.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128356 צפיות
ישנם לא מעט חברות או עסקים קטנים כמו שלי אשר נהנות מהמגוון הרחב של השירותים החינמים והזולים אשר מוצעים היום בשוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica