חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשלם כמה גרושים בשנה עבור כל משתמש

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/20128355 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלום קוראים יקרים. במאמר אתמקד בנושא פתרונות מחשוב לעסקים קטנים ובינוניים במודלים של מיקור חוץ ומחשוב ענן. התבלבלתם? לא נורא, מחשוב ענן הינו דבר פשוט וכמו כן גם מיקור חוץ, הנושא המרכזי שסובב סביב שני מודלים אלה הוא צמצום עלויות. למה לכם מחשוב ענן או מיקור חוץ אתם שואלים? כי הרבה לפניכם בחרו במחשוב ענן או מיקור חוץ ונהנו מזה.מה זה מחשוב ענן?מחשוב ענן נותן לכם דרך פשוטה, לכל אחד שיש ברשותו מחשב, שירות שיושב על מחשב במקום אחר בעולם, בו מנהלים עבורכם את המידע. על מערכות של מחשוב ענן תמצאו מערכת הפעלה נפרדת עם אפשרויות ניהול, גיבוי ואבטחת תכנים מרחוק. אני בעל עסק קטן, סוג של One Man Show ועובד אך ורק מהמחשב שלי האישי (freelance) בבית או ממחשב במשרד (גם freelance).Google Apps | box - מחשוב ענן בחינם!אני נעזר באפליקציות של גוגל ושל דרופבוקס כדי לנהל את החיים העיסקיים שלי וגם את החיים הפרטיים. התוכנות שאני עובד איתן לא יושבות על המחשב שלי או על האייפון שלי אך הן מנהלות בשבילי את החיים ומסטנכרנות בצורה אוטומטית. כאשר אני קובע לעצמי פגישה בסמארטפון, אני מקבל איזכורים וזה מופיע לי ביומן של ה-Google Calendar בכל המחשבים מהם אני עובד וכמו כן גם מקבל תזכורות באייפון בצורת אימייל או SMS אוטומטי אשר נשלחים אליי דרך תוכנות ניהול מידע מתקדמות שנמצאות על שרתי מחשוב ענן של גוגל. בגלל שאני עובד לבד בפרילנס, אני עוד עושה את כל זה בחינם.עסקים קצת גדולים יותר ממני לפי מיטב הבנתי יכולים להנות ממודלים אלו של מיקור חוץ פשוט, על גבי שרתים חיצוניים עם מערכות ניהול מתקדמות, גם בחינם, אך עם הגבלות מסויימות. בכל זאת אבל כאשר העסק שלי יגדל ויהיו לי כמה עובדים, אנצלי את השירותים האלה עד תומן. עסקים בינויים ועסקים קטנים בהם ההגבלות של השימוש החינם הופכות את השימוש בשירותים החינמים ללא יעילים מספיק, יכולים לשלם כמה גרושים בשנה עבור כל משתמש, במקום להעסיק עובדים נוספים שיהיו אחראים על ניהול ואדמיניסטרציה. היו היה פעם מזכירה שקיבלה משכורת והיום רק לחיצה על כפתור בטלפון הנייד.הדרופבוקס גם יושב על שרת של מחשוב ענן אך כרגע מגביל אותי ב2.0 גיגה. כרגע זה מספיק בשבילי. מהבית, מהמשרד ובסמארטפון שלי כל המידע שלי מגובה בצורה אוטומטית ונגיש ביותר וזה גם בחינם. כאשר העסק שלי יגדל אוכל לעבור להשתמש בשירותים מתקדמים ופשוטים מאד של מחשוב ענן אשר גם יעלו לי גרושים, במקום להעסיק מזכירה ולקנות מחשבים, תוכנות ושירותים יקרים יותר.ישנם לא מעט חברות או עסקים קטנים כמו שלי אשר נהנות מהמגוון הרחב של השירותים החינמים והזולים אשר מוצעים היום בשוק.

קישור: http://medinateynu.net/

 



תגיות המאמר: עסקים קטנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לעשות צניחה חופשית בשמי ישראל?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bonjor

מאת: bonjorהתמכרויות05/11/128874 צפיות
A true story about getting clean from drugs and staying clean. The recovery of an addict.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128375 צפיות
חשוב לי זה לקום בבוקר ולשתות את כוס הקפה שלי בגינה היפה שלנו ביחד עם אשתי.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128258 צפיות
בזמן שבועת הנדלן מתרחבת תושבים באזורים בהם השמועה על הבעיה של טרמיטים כבר מוכרת סובלים וגם מי שקונה בית באזורים האלה בלי ידיעת הבעייה מראש סובל גם כן. תפיצו את הבשורה! אתם יכולים להעתיק ולהדביק את הקישור הזה לפייסבוק שלכם או לכל מקום אחר.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/127596 צפיות
בסוף יש מים חמים ואני מבסוט, אחלה בעלי בית יש לי הם לא נותנים לי לשלם על דברים שנחשבים בלאי סביר. אני מאד אוהב אותם.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/123009 צפיות
בא לי ללמוד להיות פורץ מנעולים, מחשבה מוזרה וכיפית של הראש היום בבוקר. 2012 שמיח.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/121038 צפיות
בשביל תמונות מהחתונה של סאבלימינל (סתם בא לי) אתם יכולים להיכנס לכאן תמונות מהחתונה של סאבלימינל.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/12843 צפיות
טכנאי מקררים שלכם הוא זה שאתם עובדים רק איתו ומבסוטים ממנו. תחפשו את טכנאי המקררים שלכם באתר בקישור כדי ללמוד עוד.

מאמרים נוספים בנושא לימוד עצמי

מאת: אופירלימוד עצמי01/08/161642 צפיות
לצורך קבל שירותי נוטריון בתל אביב חלה עליכם החובה לבדוק היטב אל מי אתם פונים על מנת לקבל את השירות. יש לדעת כי לא כל עורך דין יכול להעניק לכם אישור נוטריוני, ועל כן, הרישיון לספק אישורים אלו, כמו גם היעד והוותק בתחום הינה חשוב. אז כיצד תוכלו למצוא נוטריון בעיר תל אביב? לפניכם כל מה שחשוב לדעת.

מאת: ירון כהןלימוד עצמי16/04/152318 צפיות
אנשים שמעוניינים לשפץ את ביתם או לבנות את בית החלומות שלהם יכולים להיעזר בחשמלאי מוסמך שיכולותיו מתאימות לסוג כזה של עבודות. אך פרויקטים מורכבים יותר שיכולים לכלול גם עבודות במפעלי תעשייה (ולא רק עבודה במבני מגורים) הם עניין להנדסאים בתחום זה.

מאת: מאיה בית אחדלימוד עצמי18/05/145067 צפיות
בעיות קשב וריכוז אינם בעיות המונעות מהאדם להתרכז בפרט מסוים, או ההרגל לקפוץ מנושא לנושא. בעיות קשב וריכוז מתחילות מבפנים, כאשר לאדם יש המון "רעש" בפנים, מחשבות וקושי ריכוז בתוך עצמו

מאת: אוהד ז.לימוד עצמי01/10/131968 צפיות
טכנולוגיה ולמידה מקנות לעובד שעובר את ההדרכה הטכנולוגית שני יתרונות עיקריים. ראשית, הן תומכות היטב במטרות של הארגון ושנית הן מסייעות בצמצום עלויות הלמידה.

מאת: zivלימוד עצמי19/03/131811 צפיות
השנים חולפות ואתם לא מתקדמים בחיים? אם זה עתה חזרתם מטיול בחו"ל וגם אם אתם בגיל שלושים פלוס יש לכם עוד זמן!

מאת: קופירייטינג פלוסלימוד עצמי19/02/132072 צפיות
אם מגיל הקטן, אחד מהתחביבים האהובים ביותר שלכם, היה להחזיק עיפרון ביד, לתת דרור לדמיון שלכם, וזה עדיין לא השתנה, רק עבר לתכנת צייר במחשב, אולי, אתם צריכים ללמוד לצייר, ובכלל להירשם ללימודים של קורסים אנימציה. האם כדאי לכם ללמוד לצייר במסגרת של קורסים לציור בבי"ס לאומנויות, או שאתם יכולים ללמוד לצייר וגם להפוך לאנימטורים או לגרפיקאים עם תעודת מקצוע?

מאת: אבילימוד עצמי03/01/138306 צפיות
כל אחד מאיתנו שמתכנן להרים אירוע כלשהו, אם זאת מסיבת רווקות ואם בכלל ערב עסקי, יודע שחשוב לבדר את המוזמנים אשר יבואו. אוכל ומוסיקה אינם בדיוק מרכז האירוע, לפיכך מומלץ לשכור מפעיל מקצועי שיודע איך לספק לכלל המוזמנים חוויה שעוד לא ניסו. בגלל זה בימינו אנשים רבים בוחרים באופציה של סדנה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica