חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זיהוי פסוריאזיס והסיבות להחמרתו

מאת: בן סגלקוסמטיקה29/05/20141079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפסוריאזיס הינה מחלת עור אשר משפיעה על תאי העור  ומחזור החיים שלהם. עקב המחלה, תאים גדלים במהירות ונוצרים קשקשים עבים על פני העור.  טלאים אדומים, יבשים ומגרדים אלה מגרים את עורו של האדם הנגוע במחלה. בדרך כלל הפסוריאזיס תוקף את הברכיים, מרפקים, גב תחתון, כפות ידיים, כף הרגל, חלקים ברגליים, קרקפת וציפורני הרגליים.

הפסוריאזיס הינה מחלה ארוכת טווח ומתמידה .  החולה יכול לעבור תקופות אשר בהן יש הפוגות במחלה, ויש שיפור במצב . לפעמים המחלה הינה רק מטרד.  מצד שני, זיהומי עור יכולים לנטרל אנשים אשר סובלים גם מדלקות פרקים. למרות שאין ריפוי ראוי לשמו, הטיפול יכול להקל במידה משמעותית על החולה. שינויים בצורת החיים וחשיפה לאור השמש הינם התרופה הטובה ביותר עד כה לטלאים.

מי הם חולי הפסוריאזיס?

כל אדם יכול לחלות במחלה זו, אבל היא בדרך כלל פוגעת במבוגרים. עקב היסטוריה משפחתית או וריאציה בגנים, גברים ונשים יכולים להיפגע מהמחלה באופן שווה.

מהן הסיבות ?

הפסוריאזיס פוגע בתאי הדם הלבנים של מערכת החיסון, אשר ידועים בשם תאי T. תאים אלו עוזרים להגן על הגוף בפני מחלות שונות וזיהומים. כאשר אדם חולה בפסוריאזיס, תאי ה- Tשלו הופכים להיות פעילים בטעות.  כתוצאה מכך הם יוצרים תופעות שונות של תגובות חיסוניות  אשר מביאות לנפיחויות, יצירת יתר של תאים וקשקשים על העור.  לעיתים קרובות החולים מבחינים בהרעה ובשיפור  של מצב  העור לסירוגין.  הסיבות להרעת מצב העור הן:

· שימוש של תרופה מסוימת.

· מתח

· זיהום

· עור יבש

איך לזהות את הפסוריאזיס?

קשה מאד לאבחן מחלה זו מפני שהיא דומה להרבה בעיות עור אחרות. צריך לגשת למומחה אשר יאבחן את הטלאים מבעד למיקרוסקופ.

פסוריאזיס יכול להיות סימן לשיבוש בגנים או יכול להיות כתוצאה מתורשה. ישנם גורמים שונים אשר יכולים להאריך את מצב המחלה ואת חומרתה.  גורמים אלה הינם HIV, כוויות שמש, אלכוהוליזם ועישון. מחלות עור זיהומיות אלו,  יכולים להשפיע על ילדים, נשים וגברים באופן שווה.  ניתן להבחין שבנשים התפתחו  קשקשי פסוריאזיס מוקדם יותר מאשר בגברים.  רוב החולים במחלה זו נפגעים בגילאי 16 – 20 שנים. הקבוצה השניhה הרגישה למחלה היא בני 57 – 60 שנים.  למרות שמחלה זו פוגעת  במידה שווה בכל  סוגי האוכלוסייה והגזעים השונים,  האנשים החיים בארצות סקנדינביה נפגעים יותר מאשר יתר האוכלוסייה בשאר העולם.

שטחי המחקר  של הפסוריאזיס

מחקרים חדשים מבוצעים היום במטרה לדעת יותר על מחלת הפסוריאזיס. ישנם 3  תחומי מחקר עיקריים, המופיעים כאן בהמשך:

· גנים

· טיפולים אשר משפרים את מצב העור, בלא להשפיע על מערכת החיסון של הגוף.

· הקשר בין המחלה לבין תנאים מסוימים, כגון: לחץ דם, סכרת והשמנת יתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן סגל

מאת: בן סגלקוסמטיקה21/08/141011 צפיות
הפסוריאזיס הינה מחלה כרונית אוטואימונית, אשר מאופיינת ע"י טלאים עם קשקשים, לוחיות וגירויים בעור. למרות שהסיבה למחלת עור זו אינה לגמרי מובנת, היא נחשבת לשיבוש גנטי. הפסוריאזיס מתפתח כשהמערכת החיסונית מאתרת תאים רגילים, ונותנת להם פקודה להתחיל בהתרבות יתר. הפסוריאזיס הינה מחלה ארוכת טווח וגורמת לסבל ואי נוחות רבה, ועל החולה להשתמש בתרופות עבור טיפול בפסוריאזיס.

מאת: בן סגלכלכלת משק בית18/08/142697 צפיות
מינוס בבנק הוא מנת חלקם של רוב הישראלים. חלק נקלעו אליו בשל תאוות קניות, אחרים מממנים את הלימודים האקדמאיים היקרים, קבוצה נוספת התרגלה אליו לאחר שרכשה את הבית והחלה לשלם את המשכנתא, ואחרים התוודעו אליו לאחר בוא הילדים. השאיפה לצאת מהמינוס משותפת לכולם, אך רק מעטים עושים זאת בסופו של דבר.

מאת: בן סגלכלכלת משק בית18/08/142648 צפיות
כלכלת המשפחה הוא תחום שנוגע לכל אחד ואחד מאיתנו, כיוון שהוא עוסק באחד המשאבים החיוניים לנו – הכסף שלנו. הדרך שבה אנו מנהלים את כלכלת המשפחה משפיעה על היכולת שלנו להתקיים בכבוד בתקופת הפנסיה, על מה שנוכל לתת לילדים כאשר הם יגיעו לנקודות המשמעותיות בחיים כגון לימודים אקדמאיים, חתונה, הבאת ילדים וקניית דירה, ועל היכולת שלנו להגשים את החלומות שלא הגשמנו עד כה כי הם עולים הרבה מאד כסף.

מאת: בן סגלקוסמטיקה14/08/141245 צפיות
פסוריאזיס הינה מחלה נראית לעין, אשר יכולה להשפיע על יחסים במספר דרכים. קשה לדבר עם חברים ועם המשפחה על פסוריאזיס ואיך היא משפיעה על חייך. חולה עלול להימנע מפגישות רומנטיות, בגלל דימוי גוף נמוך עקב המחלה. לפסוריאזיס באברי המין יש השפעה משמעותית על מין ואינטימיות. פסוריאזיס עשוי להשפיע על מערכות היחסים שלך, אבל הוא לא צריך לשלוט בהם. למדו כיצד לנהל את הפסוריאזיס ומערכות היחסים שלכם.

מאת: בן סגלכלכלת משק בית13/08/142903 צפיות
בשנים האחרונות, השתרש בארץ התחום העוסק בייעוץ כלכלי למשפחה, העונה לשם ניהול כלכלת המשפחה. תחום זה נועד לספק למשפחות וליחידים את הדרך לצאת מהמינוס ולהתחיל לנהל את התקציב שלהם בצורה מחושבת ומתוכננת, הלוקחת בחשבון את העתיד ואת החלומות אותם היינו רוצים להגשים.

מאת: בן סגלקוסמטיקה02/07/141188 צפיות
הפסוריאזיס הינה ידועה כמחלת עור שכיחה. העובדה שמעל ל- 125 מיליון אנשים סובלים מפסוריאזיס הינה מדאיגה מאד. מחלה זו יכולה לפגוע בכל קבוצת אנשים כלשהי, אך בטבעה היא מחלה תורשתית. אנשים סובלים בטלאים לבנים על העור, קילופי עור, וקשקשים על פני הגוף. לרוע המזל אין דרך מהימנה למנוע מחלה זו. אך ישנם דרגים שונות לשיפור ניכר בפסוריאזיס.

מאת: בן סגלקוסמטיקה08/04/141101 צפיות
הפורמולה הטבעית של DermaZor היא פריצת דרך מדעית, בעלת יעילות מוכחת לטיפול בפסוריאזיס ולהשבת העור למצבו הטבעי והבריא. נוסחא מהפכנית ורבת-העוצמה החושפת עור נקי מפסוריאזיס תוך מס' ימים! משחת דרמזור (DermaZor) לטיפול והקלה בעור מגורה, גרד, קשקשת, עור עבה ואדמומיות הנגרמים ממחלת העור פסוריאזיס, מונע וממזער התפרצויות חוזרות.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187261 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152556 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152088 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152024 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151945 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151791 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151881 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica