חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משקפי שמש - האם רק כמוצר אופנה?

מאת: shmolikאופנה08/06/20144106 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משקפי שמש בימינו הם מאוד נפוצים כמקור אופנה אך האם כולם יודעים שהומצאו בשביל להגן על העיניים מפני קרינת השמש?

משקפי שמש הפכו היום לפריט חובה לכל בית בישראל ולפי סטטיסטיקות רבות הגיעו לכך שממוצע משקפי שמש בישראל היא 1.5 לנפש! למשקפי שמש יש תפקיד חשוב מאוד בהגנה על העין שלנו - קרני ה UV- של השמש עלולות להיות מסוכנות אם נחשפים אליהם ממושכות, בעיקר בזמן הנהיגה, ואפילו סתם כך בהליכה ממושכת ברחובות העיר בחודשי הקיץ הישראלי החם. לכן, ישראלים רבים מרכיבים משקפי שמש מסוגים שונים, יקרים או זולים - וכך העיניים שלהן נותרות מוגנות כאשר אנחנו קונים משקפי שמש אנחנו משלמים הרבה כסף יחסית ואנחנו חושבים לעצמנו למה משקפי שמש - שהם 2 עדשות שמוחזקות ע"י חתיכת ברזל שיושב טוב על הראש שלנו.

כשאנחנו קונים משקפי שמש אנחנו משלמים הרבה מאוד כסף ואנחנו חושבים לעצמינו למה משקפי שמש עולים כל כך הרבה כסף? אלו רק שני עדשות שמוחזקות על ידי חתיכת ברזל שיושב טוב על ראשינו. רוב האנשים מחפשים דברים כמה שיותר בזול ותמיד מאמינים שאפשר למצוא את אותו מוצר בזול יותר במקומות אחרים, אך למעשה אינם יודעים שאנשים מסוימים משתמשים בעובדה זאת כדי למכור משקפי שמש אינם איכותיים וזולים. העלות של ייצור משקפי שמש טובים ואיכותיים יעלו הרבה כסף בגלל שצריך להיות מאוד זהיר מדויק כדי שמשקפיים אלה יצאו מועילים לעיניים ולא הורסים אותם, ולכך אין באפשרות ליצור כמות גדולה של משקפי שמש איכותיים. לעומת זאת ישנם אנשים המעדיפים כמות על איכות ולכן מייצרים מספר רב של משקפי שמש בעוד הם יודעים שאותם משקפיים מזיקים הרבה יותר ממה שהם תורמים.

לכן אנו ממליצים לקנות רק משקפי שמש שאתם אכן יודעים שהן מספיק איכותיות כדי לא להזיק לעיניכם , משקפי שמש כאלה תוכלו למצוא בחנויות של משקפי שמש , ותוכלו למוצאם גם באינטרנט ע"י כתיבת מילות החיפוש: משקפי שמש , או משקפי שמש מבצעים , כך גם תמצאו משקפי שמש איכותיות וגם משקפי שמש במבצע או במחירים זולים .
זכרו ! השמש היא אינה משחק וחובה להיזהר ממנה ולהשתמש באמצעים כגון משקפי שמש .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shmolik

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162775 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162632 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikקולנוע19/04/152883 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: shmolikספרות22/03/151625 צפיות
אספנו כאן אוסף מדהים של משפטי אהבה מרגשים , שיכולים להעביר לכל אחד את היום בשמחה , ובכיף. מי שרוצה יכול לשתף את משפטי האהבה ברשתות החברתיות.

מאת: shmolikבידור ופנאי - כללי04/03/151313 צפיות
פירוש חלומות - המאמר הבא מסביר על פירוש חלומות ונותן הסבר לתופעות נפוצות וסימנים נפוצים שקורים בדרך כלל בחלומות שלנו.

מאת: shmolikאימון אישי11/02/151420 צפיות
איך לשפר את הביטחון העצמי? המאמר הבא דן בשיטות לשיפור הביטחון העצמי , שיפור היכולת האישית , שיפור ביטחון עצמי ליד בנות וכו'.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222800 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195514 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193717 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181598 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica