חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פירות הטכנולוגיה - פלאפונים חכמים ואפליקציות שימושיות

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/20163159 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

התשובה לכך היא אפליקציות, כמובן. האפליקיות הינן יישומים המיועדים לשימוש בסמארטפון ובעזרתן אנו שולטים על כל הנמצא בסמארטפון שלנו. מה שמדהים זה שאנו בוחרים אילו אפליקציות יהיו בסמארטפון שלנו, ויש כל-כך הרבה אפשרויות! וזה מה שהופך את  הסמארטפון לכה מיוחד.

ישנן כמובן את האפליקיצות המוכרות (כמו Waze, Youtube, Chrome וכו') הנמצאות כמעט בכל מכשיר, אך עולם האפליקציות כה גדול וקיימות כל כך הרבה אפליקציות מעניינות בפלטפורמות המיועדות להפצתן (פלטפורמות כמו Google Store ו-AppStore) .

ולכן, לאחר חיפושים רבים, מצאנו 3 אפליקציות שימושיות שיפשטו לכם את החיים:

Cam Scanner - אפליקציה מדהימה שתאפשר לכם לסרוק באיכות גבוהה, להדפיס ולאחסן  כל מסמך שברשותכם ע"י צילום פשוט של המסמך. מעל 50 מיליון הורדות ודירוג של 4.5 כוכבים.

Lumosity -  האפליקציה המובילה במדע של אימון המוח. חזקו את כח המוח שלכם ע"י תוכנית מתוחכמת  שתבנה האפליקציה עבורכם. מאמן אישי שזמין רק בשבילכם בכדי שתוכלו לאמן את המוח שלכם מתי שתרצו, היכן שתרצו.

Google Translate - אם אתם מטיילים, אל תעלו על מטוס בלי האפליקציה הזאת! בעזרתה תוכלו לתרגם כל שפה. כדי לתרגם ניתן להשתמש בכתב יד, במקלדת, בדיבור או אפילו בוידאו! האפליקציה עובדת גם בלי אינטרנט ככה שלא תצטרכו להתחבר בשביל להפעיל אותה. היא שימושית, חינמית, ידידותית למשתמש ויעילה ולכן מומלץ להתקין אותה בכל מכשיר.

אלו שלוש אפליקציות שימושיות ויעילות שמומלץ להחזיק בכל מכשיר, אך מלבדן קיימות עוד מליוני אפליקציות בפלטפורמות המשווקות אותן, אנו ממליצים לכם לעיין ולהוריד לפי הדרישות שלכם. מלבד זאת ניתן למצוא עוד כתבה מעניינת על אפליקציות שימושיות באתר Allinfo.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shmolik

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162778 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162634 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikקולנוע19/04/152886 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: shmolikספרות22/03/151626 צפיות
אספנו כאן אוסף מדהים של משפטי אהבה מרגשים , שיכולים להעביר לכל אחד את היום בשמחה , ובכיף. מי שרוצה יכול לשתף את משפטי האהבה ברשתות החברתיות.

מאת: shmolikבידור ופנאי - כללי04/03/151315 צפיות
פירוש חלומות - המאמר הבא מסביר על פירוש חלומות ונותן הסבר לתופעות נפוצות וסימנים נפוצים שקורים בדרך כלל בחלומות שלנו.

מאת: shmolikאימון אישי11/02/151421 צפיות
איך לשפר את הביטחון העצמי? המאמר הבא דן בשיטות לשיפור הביטחון העצמי , שיפור היכולת האישית , שיפור ביטחון עצמי ליד בנות וכו'.

מאת: shmolikהארה14/01/153015 צפיות
כל כך הרבה פעמים אנו מרגישים מבואסים וחסרי מוטיבציה, אנו מרגישים כי אין יותר כח לעשות שום דבר, אפילו לשינה. וזה מכיוון שאנו בחיים אך איננו חיים את חיינו במלואם אלא בין עבודה לעבודה וגם אז בקושי.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205447 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196584 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187940 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181530 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162445 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163885 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים31/08/162115 צפיות
קורה למרביתנו שהסמארטפון מתחמם בעת טעינה או שימוש רגיל בו מאילו סיבות זה קורה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica