חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלת כספות

מאת: world wideעסקים - כללי16/06/20141141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הובלת כספות

הובלת כספות זוהי אינה הובלה רגילה. ההתייחסות של חברת ההובלות אל הובלה מסוג זה היא שונה ויש לוודא שהחברה מיומנת לבצע הובלה זו. כיוון שההובלה דורשת שינוע ע"י כלים מיוחדים על מנת לשמור על הכספת ותכולתו. כספות משתנות בגודלן בהתאם לציוד אותו נדרשת לאבטח.  לרוב כספות מיועדות לאחסון:: תכשיטים, כספים, מסמכים רגישים ואף חפצי אמנות, טכנולוגיה מתקדמת, כלי נשק ועוד.. השמירה נעשית מאנשי הבית, אקלים ובמקרים חמורים יותר מפולשים.  לכן יש לדאוג בהובלת כספות להובלה מקצועית ובטוחה המסופקת על ידי חברה בעלת וותק וניסיון המעסיקה אנשי מקצוע מיומנים על מנת שלא ייגרם נזק כפול לכספת, לתכולה ובנוסף עוגמת נפש.

כספות מתוקף תפקידן כמגנות על הנמצא בתוכן אמורות להיות: אטומות, חסינות אש וכו'.. עקב כך החומר והמנגנון שלהן גורמות למשקלן הכבד לכן, לעיתים יש צורך בעגלות מיוחדות או במנוף על מנת להעביר את הכספת ממקום למקום, יש לבדוק עם החברה לפני ההובלה שלה יש את הכלים המתאימים. חברה המתמחה בהובלת כספות, מחזיקה ברשותה את הכלים הנדרשים וערוכה לכל תסריט.

אופן קיבוע הכספת הוא חשוב מאוד. גם למשטרה וגם לחברות הביטוח בארץ יש קריטריונים לקיבוע כספות וקריטריונים אלו משתנים בהתאם לסוג הכספת, לגודלה, לציוד שצריכה לאחסן ועוד.  חשוב גם לדעת כי ישנן 2 סוגי התקנת כספות וקיבוע: סוג אחד: צמוד לקיר בטון ולרצפה, ואילו הסוג השני התקנה וקיבוע בעומק הקיר. קביעת סוג הקיבוע תקבע את סוג הכלי שאיתו החברה תשתמש. לכן, חברת הובלות מקצועית, מיומנת ומנוסה- תדע להיערך בהתאם לשני המקרים על ידי בירור קודם באמצעות  שיחה ראשונית לפני ההובלה.

מהו תפקידנו בעניין? ראשית יש למנות את הפריטים המאוחסנים בכספת כדי שתהיה לנו בקרה על הציוד לפני ואחרי ההובלה. רצוי לרוקן את הכספת לפני ההובלה ולשמור את הציוד במקום בטוח למניעת נזקים. אלו האמצעים שעלינו לנקוט לפני תהליך ההובלה והקיבוע מחדש שיעזרו לנו להימנע מגרימת נזק בציוד.

עם זאת, לא לשכוח לוודא עם חברת ההובלות אם קיים לה ביטוח. לחברת הובלות טובה קיים ביטוח לציוד הובלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת world wide

מאת: world wideקורסים וסדנאות30/06/151021 צפיות
סדנאות שוקולד לוועדי עובדים לאחר שירותי הצבאי, החלטתי לצאת למסע בעולם.. בין הטיול הגדול בארצות אירופה לארצות הברית, הגעתי לדרום אמריקה ושם נחשפתי לגידולי עצי הקקאו, לתרבות הכנת השוקולד ולצריכתו. בטיוליי במטעים הפראיים, החלטתי כי את החוויה הזו אני רוצה להעביר הלאה.

מאת: world wideריהוט 28/06/15921 צפיות
תחום חברות הובלה הנו תחום פרוץ כאשר לא תמיד ניתן לדעת אם החברה אמינה או לא. בין אם מדובר בחברות קטנות המתבססות על טנדר בלבד וחברות גדולות המחזיקות צי רכבים, חשוב מאוד להתבסס על חוות דעת וניסיון. לכן, חשוב לבחור בחברה וותיקה בעלת ניסיון בשוק כך שתכולת ביתכם תישמר מכל פגע, שבר או שריטה. חברה מנוסה לרוב מקצועית יותר, וקרוב לוודאי שנתקלה במקרים רבים ותפעלה בלת"מים שעלולים לצוץ ביום ההובלה. כמו כן, תוכלו לבצע את המעבר בראש שקט ובביטחון מלא שיש מי ששומר על הציוד שלכם.

מאת: world wideקורסים וסדנאות22/06/15958 צפיות
ט"ו באב מתקרב ואיתו שלל האטרקציות וחיפוש אחר מתנה לבת או בת הזוג. הצורך להיות יצירתי ומפנק נהפך קשה משנה לשנה ולא תמיד עונים בציפיות של הצד השני. מה יכול להתאים יותר מסדנת שוקולד חושנית בערב ט"ו באב באינטימיות ליצירת ערב רגוע וחוויה בלתי נשכחת לכל החושים?

מאת: world wideעיצוב פנים14/06/151037 צפיות
בעבודות עם לוחות גבס רצוי להקפיד על רכישת הציוד ממקום מוכר בעל תו תקן כדי שחלילה לא תרכשו מוצר פגום או לא בטוח. ברכישה, כדאי להתמקד בתכלית העבודה עם הלוחות וכך בעצם לרכוש את המוצר המתאים והייעודי למטרה המבוקשת. למשל: ישנם לוחות גבס המיועדים לחציצה בין חדרים רוויי לחות, החומר עשוי גבס שעבר תהליך מדעי וצבעו החיצוני ירוק- וכך שמו: גבס ירוק.

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי09/06/15861 צפיות
כאשר עוברים למשרד חדש, יש צורך לדאוג לריהוט מלא בהתאם לאופי העסק. משרדי רואי חשבון יצריכו חדר ישיבות מרווח וריהוט מינימאלי ושמירה על קו נקי ורשמי, משרדי פרסום לרוב מתאפיינים בצבעוניות רבה וגאג'טים מגניבים שהושארו במקום מלקוחות מרוצים ועוד..

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי01/06/15914 צפיות
הובלת משרד היא תהליך מורכב אשר תלוי במספר גורמים ואנשי מקצוע. הדגש להובלה נכונה ויעילה הוא ביצוע העבודה בצורה 'חלקה' ללא בלת"מים, כאשר עוצרים את מחזור העסקים למינימום זמן האפשרי. בעולם העסקים ידוע כי: זמן=כסף ולכן רצוי לבצע את מעבר המשרד בשעות בהן הפעילות חלשה או כלל לא מתקיימת. לעתים לא ניתן להעביר את המשרד ביום אחד בלבד, תלוי כמובן בגודלו ובמספר העובדים.

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי28/02/15985 צפיות
חלק מהציוד שיש להוביל בהובלת דירה או משרד הם מכשירי חשמל. חשוב מאוד שהתהליך יתבצע בצורה מקצועית ומיומנת, על ידי חברה בעלת וותק וניסיון רב שנים כך גם אנשי הצוות: המובילים, הנגרים וכו'.. ישנה חשיבות רבה לאופן התייחסות למכשירי חשמל בהובלה כיוון שטיפול לא נכון ועדין עלול לגרום נזק בלתי הפיך לציוד. שימוש לא נכון והפעלת כח רב על מכשיר חשמלי כגון: LCD, מערכת סאונד ביתית וכו' יפגע במוצר עד כדי הוצאה מכלל שימוש.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231757 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222662 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221826 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221872 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222053 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221920 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221527 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica