חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הטרנדים השולטים בחתונות קיץ 2014

מאת: נינה כהןחתונות23/06/20141088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קוקטייל של החתן והכלה: החתן והכלה מחליטים על קוקטייל ובו המרכיבים החביבים עליהם, למשל קוקטייל צונן של וודקה ופירות, המוגש בכוס גבוהה של שמפניה. בקבלת הפנים מחכים לאורחים מגשים מעוצבים ועליהם גביעים עם הקוקטייל הנבחר. האורחים שלכם לא ישכחו את הקוקטייל שלכם.

תפריט קיץ: הטרנד החזק ביותר בחתונות בקיץ 2014 בארץ ובחו"ל הוא הגשה של מנות מוקטנות, מעין ארוחה שלמה של מנות ראשונות. את תפריט המנות בונים ביחד עם צוות הקייטרינג כך שגם מנות שבמקור שלהן הן מנות שלמות (לדוגמה, נתח אנטריקוט), הופכות להיות מנות מוקטנות. טרנד נוסף בעולם הקולינריה הקיץ הוא מנות דלות שומן, על בסיס צמחוני, מנות אחרונות על בסיס פירות וכדומה. האורחים שלכם רוצים להנות מאוכל טעים בחתונה אבל גם רוצים לשמור על הגזרה, וישנן דרכים יצירתיות לענות לשתי הדרישות הללו.

התאמה אישית לכל חתונה: עוד טרנד בולט בחתונות קיץ 2014 הוא להוסיף טאץ' אישי לכל אלמנט בחתונה שלכם. למשל, על השולחנות אפשר להניח כרטיסי שמות עם תמונה של החתן והכלה. אפשר גם לתת כמתנה אישית לכל אורח, כרטיס מודפס ועליו המתכון לקוקטייל שרקחתם, מפית אישית עם שמות החתן והכלה ותאריך החתונה וכדומה.

פרחים בחתונה: חתונה אינה שלמה בלי הפרחים, ובקיץ 2014 יש דגש מיוחד על פרחים עם עלי כותרת גדולים, הן כקישוטים באולם או בגן האירועים והן בסידורי הפרחים שאותם אתם מתכוונים להניח על השולחנות. הסוד הוא לשמור על האיזון, לפעמים מספיק פרח גדול אחד באגרטל יפה על השולחן במקום סידור פרחים שחוסם את שדה הראייה של האורחים היושבים סביב אותו השולחן.

אלמנטים בולטים בתחום העיצוב: בין אם בחרתם להתחתן באולם ובין אם בחרתם להתחתן בגן אירועים, קיץ 2014 הוא כולו סביב התאורה. נברשות מכל סוג גונבות הקיץ את ההצגה, נברשות גדולות וקטנות כאחד. אם אתם מתחתנים בגן אירועים, מעצב האירוע יכול לתלות את הנברשות על העצים. כדאי ללכת על נברשת אחת מרכזית (אם האולם גדול, על כמה נברשות) ולצידה נברשות קטנות. גם כאן איזון הוא שם המשחק.

שמלות כלה: בעקבות חתונתה של קייט מידלטון לנסיך וויליאם ניכרת חזרה לשמלת כלה צנועה ועדינה , אשר מכסות יותר מאשר חושפות. למשל, שמלות עם שרוולי תחרה או שמלות שבהן הכתפיים מכוסות, לפחות בחלק הראשון של החתונה. טרנד חזק מאוד בתחום שמלות הכלה לשנת 2014 הוא שמלות כלה מודולריות, בעיקר שמלות שאפשר לנתק מהן את השרוולים מייד אחרי טקס החופה, או שמלות עם כתפיות דקות שאליהן מוסיפים עליונית דקיקה, שגם נותנת מראה אלגנטי וגם מכסה את הכתפיים בטקס החופה.

 



תגיות המאמר: שמלת כלה, שמלות כלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187719 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181581 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187684 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185301 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183485 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181408 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181223 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181502 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica