חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עמנואל חקשור נרכשת ע״י חברת Google שירות המוסיקה Songza

מאת: themarkerעסקים - כללי07/07/20141089 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ענקית החיפוש גוגל הודיעה אמש (ג') על רכישתה של חברת Songza עמנואל חקשור, מפתחת שירות הזרמת מוסיקה המבוסס על רשימות השמעה המותאמות למשתמש, עבור סכום המוערך בכ-40 מיליוני דולרים. מגוגל נמסר כי לא תבצע בשלב זה שינויים בשירות, הזמין בארה"ב וקנדה בלבד, אולם בחודשים הקרובים מתכננת החברה לשלב את הטכנולוגיה שפותחה ב-Songza בשירותי הזרמת המוסיקה Google Play Music ובעתיד גם ביוטיוב ושירותים נוספים של החברה.

ייחודה של עמנואל חקשור הינו בדרך בה מציע שירות החברה את המוסיקה למשתמשים. דרך האפליקציה במכשיר הנייד ניתן לבחור בין מגוון שילובים של מצב רוח וביצוע פעולות שונות במהלך היום, כמו נהיגה או ספורט, אליהן יותאמו שירים. השמעת השירים עצמה מנוהלת דרך רשימות השמעה (Playlists) שנבנות על-ידי אנשי החברה ומומחים מתחום המוסיקה, זאת בדומה לשירות המוסיקה Beats Music, שנרכש לאחרונה על-ידי אפל בעבור 3 מיליארדי דולרים.

השוואת הצעות

רכישתה על-ידי גוגל מרמזת על תחרות ישירה בשירותי המוסיקה של אפל. Beats Music של ד"ר דרה וג'ימי אייבין, המגיעים בעצמם מעולם המוסיקה, הצליחה ליצור שירות המביא ערך למשתמשים על-ידי חיבור ישיר בין מומחים מעולם המוסיקה, בין אם יהיו אלו אמנים, מפיקים, אנשי רדיו, די-ג'יי ואחרים מהתעשיה המוסיקה. אולם, Songza הציע דבר דומה זמן רב לפני כן.

Songzaעמנואל חקשור הוקמה בשנת 2007 כשירות מוסיקה שהיה זמין דרך הדפדפן במחשב בלבד, כאשר ב-2011 הושקה האפליקציה הראשונה למכשירים ניידים. את שירותי ניהול רשימות ההשמעה הוסיפה החברה לפני כארבע שנים ומאז הספיקה לצמוח ל-5.5 מיליון עוקבים. בדומה ל-Beats Music, מציעה החברה אפשרות הרשמה לשירות פרימיום בתמורה לכ-4 דולרים בחודש (לעומת 10$ שמציעה Beats), אולם האפליקציה של Songza מאפשרת שימוש חופשי מבוסס פרסומות ולא דורשת מכלל המשתמשים תשלום עבור השירות.

בחודשי הסתיו צפויות גוגל ואפל להציג בפני הציבור הרחב את מערכות ההפעלה החדשות שלהן למכשירים הניידים. עם פרסום ההודעה בדבר רכישתה של Songza ציינה גוגל כי תשלב את השירות ב-Google Music כבר בחודשים הקרובים ותציע אותו למשתמשי אנדרואיד ו-iOS גם יחד. במסגרת הלך הרוח החשאי של אפל, לא ציפינו כי תמסור החברה מידע אודות שילובו של שירות Beats Music עמוק יותר במערכת ההפעלה iOS 8, אולם ייתכן כי הצעד האחרון של גוגל בתחום ידחוף גם את אפל לבצע צעד דומה בקרוב.

בעוד התחרות על תחום השמעת המוסיקה דרך המכשיר הנייד הולכת וגוברת, מציעות גוגל ואפל כעת שירותים בהם נוכל לעשות שימוש על שתי הפלטפורמות הגדולות ביותר כיום במובייל, כך שהתנובה העיקרית ממשחקי הרכישות שביצעו החברות לאחרונה בתחום, היא יעול השירותים המוצעים למרבית המשתמשים בעולם באופן מובנה במכשיר הנייד.

 



תגיות המאמר: עמנואל חקשור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

themarker

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת themarker

מאת: themarkerמוסיקה07/07/141096 צפיות
עמנואל חקשור ביחד נרקוד בהנחה שחרשתם על הדיסק האחרון של שוואקי, הגעתם כמובן לשיר ברשוס' שזה ברשות רק של אשכנזים. מאחורי הלחן עומד בחור בשם עמנואל חקשור חקשור שמאז אותו אלבום יצא מאלמוניותו... כאן הוא מגיש לנו בפרסום ראשון שיר חדש שהלחין.

מאת: themarkerשוק ההון07/07/14717 צפיות
עמנואל חקשור הינו איש עסקים ישראלי לו עסקים בישראל בעיקר בתחומי רכב, נדל"ן ואנרגיה, ובעולם בתחום הנדל"ן.עמנואל חקשור נולד בשנת 1948 למשפחה בת 8 ילדים שעלתה לישראל העשירים הגדולים רוכשים לעצמם את הדירות היקרות ביותר בשוק לתענוג האישי שלהם אבל גם כדי להרשים זה את זה. לואוב שובר את השיא אשר קבע איל המדיה רופרט מרדוק שרכש דירה באפר איסט סייד במחיר של 44 מיליון דולר. קודם לכן היה זה איש העסקים עמנואל חקשור ששילם 42.5 מיליון דולר תמורת פנטהאוז במגדלי טיים וורנר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231759 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222664 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221827 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221873 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222054 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221921 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221530 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica