חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלת משטחים לשימושים שונים

מאת: רימון ציודיבוא ויצוא16/07/20145297 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עגלת משטחים היא עגלה שמתוכננת ומעוצבת על כל חלקיה, כדי לשאת משקלים כבדים וגדולים במיוחד. כושר הנשיאה של עגלת משטחים יכול להגיע לכושר הנשיאה של מלגזה חשמלית, כשלמעשה שני אמצעי השינוע הללו מיועדים לבצע את אותה עבודה, ולשאת את אותם משקלים וגדלים, כשההבדל היחיד הוא שמלגזה היא כלי רכב ממונע, ועגלת משטחים היא אמצעי שינוע ידני. ישנם אין ספור מקרים ומצבים בהם עגלת משטחים היא אמצעי השינוע היחיד שאפשר לעבוד איתו, בעיקר כאשר נדרש שינוע למרחקים קטנים, שינוע במרחבים צפופים, או שינוע בגבהים נמוכים, וכמובן כתחליף למלגזה כשאין את הצורך או התקציב לרכוש כזאת.

עגלת משטחים פשוטה, עמידה וחזקה

עגלת המשטחים הטובה ביותר היא עגלת המשטחים הפשוטה ביותר. המדובר בעגלה הנמצאת רוב הזמן תחת עומסים גדולים במיוחד, וככל שיש בעגלה פונקציות ואפשרויות רבות יותר, כך גדל הסיכוי שהעגלה תסבול מתקלות וסיבוכים מהר יותר. עגלת משטחים צריכה לכלול מזלג המבוסס על שתי שיניים ארוכות המיועדות להיכנס מתחת למשטח בצורה בטוחה. שיניים אלה צריכות להיות רחבות דיין כדי לספק תמיכה ויציבות למטענים המועמסים עליהן. פרט לשיניים, לעגלת משטחים ישנה ידית המשמשת להרמה, הורדה ושינוע של העגלה ממקום למקום. הרמת שיני הנשיאה מתבצעת על ידי תנועות חוזרות ונשנות מעלה מטה של ידית האחיזה על מנת לדחוס שמן ולייצר כוח הידראולי רב עוצמה להרמת המשא. הנמכת השיניים מתבצעת על ידי לחיצה על ידית שחרור, המשחררת את לחץ השמן.

גובה מינימלי וגובה מקסימלי

מבחינת גלגלי העגלה, הגלגלים צריכים להיות עשויים פלדה, ובהקשר זה גודל הגלגלים משפיע על פרמטר חשוב במיוחד, והוא הגובה המינימלי שאליו אפשר להוריד את שיני הנשיאה. ישנם משטחים נמוכים המצריכים הורדה של השיניים כמעט לגובה הרצפה. עגלות מסויימות מאפשרות זאת על ידי יצירת פתחים לגללים בשיני הנשיאה על מנת שהשיניים יוכלו לרדת מתחת לגובה הגלגלים, כשהגלגלים עוברים דרך פתחים אלה. עגלות אחרות לא מאפשרות את הפונקציה הזאת, אך בנויות בצורה אחרת המאפשרת הנמכה מקסימלית. שימו לב לנתון זה על מנת שלא תצטרכו להתמודד עם מצבים בלתי אפשריים בעתיד.

 



תגיות המאמר: עגלת משטחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רימון ציוד

מאת: רימון ציודעסקים - כללי06/07/142807 צפיות
במות הרמה מספקות לכם פתרון לא רק כאשר אתם נדרשים לעבודה בגובה רב, אלא גם כאשר אתם עובדים בגובה נמוך ובינוני, אך נדרשים לתנועה רבה תוך כדי העבודה בגובה

מאת: רימון ציודבניין ואחזקה - כללי03/02/143071 צפיות
מתקני הרמה ניתן למצוא בכל מיני גדלים ועיצובים. יש מתקני הרמה בעלי משקלים וגדלים שונים שנבדלים גפ בפרמטרים נוספים כגון המשקל שהם מסוגלים לשאת, (יש כאלו שיכולים לשאת רק כעשרות קילוגרמים ויש כאלו שיכולים לשאת יותר מאלף קילוגרם), ובטכנולוגיות השונות שטמונות בהם ושמאפיינות אותם.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211017 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181996 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181067 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171463 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161929 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161984 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161728 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica