חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים לילדים שהופכים פופולארים במיוחד

מאת: אליצרכנות17/07/20141022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עשר השנים האחרונות היו ללא ספק השנים שבהם תעשיית המשחקים עברה שינוי מהותי במעבר של רבים ממשחקי שולחן וקופסא ישנים וטובים למשחקי מחשב וכמובן משחקי רשת המשוחקים על גבי האינטרנט.

דווקא בקרב הילדים נותרה נאמנות גבוהה יחסית למשחקי הקופסא הותיקים והטובים. ייתכן ומדובר בבעייתיות של הילדים לשחק במשחקי הרשת המורכבים וייתכן כי פשוט בגילאים הללו יותר נחמד ונעים לשחק עם חברים בשר ודם ולא שחקנים וירטואלים. העובדה היא כי יש ביקושים עולים למשחקי חברה ושולחן "כמו פעם".

שאלת השאלות – זה באמת מעניין אותם?

התשובה חדה וברורה - כן. ילדים בגילאים צעירים (6-10) מעדיפים לשחק עם חברים ובני משפחה שלהם במשחק שולחן מעניין ומאתגר שיוצר ויכוחים ותחרותיות בין המשתתפים. הדבר מעניק להם ריגוש וחוויה מעניינת הרבה יותר מרביצה מול מסך המחשב או מכשיר הסלולאר (למי שיש כבר) ובו הם מנותקים מחברים או בני משפחה הקרובים אליהם ונוטלים עימם חלק במשחק.

איזה משחקים לילדים מבוקשים כיום?

בקרב ילדים רבים יש פופולאריות רבה למשחקי ילדים ותיקים ומוכרים דוגמת מונופול, טקטיקו, הרמז וטאקי כמובן. כל אלו נחשבים אולד סקול ומשחקים שפותחו לפני שנים רבות ולאו דווקא לילדי ישראל.

משחקים לילדים שהופכים פופולארים במיוחד ואשר פותחו בעת האחרונה למשחק בקרב ילדים בכלל וילדים ישראלים בפרט הם קראסט – משחק השליחים, טקסי דרייבר – משחק הנהגים, גולפר – משחק גולף מיוחד ועוד מספר משחקים שהם ללא ספק רענון בתחום המשחקים לילדים בישראל.

היכן רוכשים משחקים חדשים לילדים?

משחקים חדשים לילדים שפותחו בעת האחרונה והם רעננים ומותאמים לצרכי הילדים של היום ניתן לרכוש ברשתות המובילות למשחקים או מוצרי פנאי וכמובן און ליין. ניתן לרכוש באתרי הבית של הרשתות המובילות וגם באתרים של חברות המתמחות במכירה של משחקי ילדים בגילאים שונים.

מה כדאי לבדוק לפני הרכישה?

 

לפני שרוכשים משחקי ילדים חדשים כדאי להתייעץ עם הילד לגבי המשחק לאחר שמראים לו את המשחק עצמו, תמונות שלו או הסבר על חוקי המשחק. לאחר מכן חשוב לבדוק שמדובר במשחק שמתאים לגיל הילד וכמובן לבדוק שכל החלקים בו בטיחותיים ואכותיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172034 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica