חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצגת לבר מצווה - בואו להפוך את המצגת שלכם למדהימה ומקצועית

מאת: רונן הרצוג צילום14/08/20141109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצגת לבר מצווה - הדרך שלכם להפיק אירוע מוצלח.

היום, הפקת תוכן מוצלח לאירוע חשוב לא פחות מהאוכל או מעיצוב האולם באירוע בר מצווה יוקרתיים.מצגת באירוע שלכם יכולה ללמד את האורחים ואת המוזמנים על החיים ועל האהבות של חתן הבר מצווה.הפקה של מצגת מקצועית יכולה לגרום לאורחים שלכם להתחבר יותר טוב לאירוע ולילד ( ולא רק לפרגית במנה העיקרית ).חשוב לצקת תוכן אמיתי באירוע, כך מסיבת בר המצווה שלכם לא תשכח לעוד המון שנים.

מצגת לבר מצווה טובה זאת מצגת עם מחשבה.

כיצד ניגשים למצגת? כיצד מתחילים למיין את התמונות?אני תמיד ממליץ על חלוקה לנושאים. כלומר :לפרק את התמונות לנושאים מוחשיים שיתנו לנו חוויה יותר טובה בצפייה.למשל: תמונות בנושא ההורים, תמונות בנושא של תינוק ולידה, תמונות בנושא של סבים וסבתות וכו'.כך בעצם ניצור מצגות קטנות שירכיבו מצגת אחת גדולה.

כל המוסיף גורע במצגת מוצלחת.

אין שום סיבה להכניס 4000 תמונות מגיל שנתיים בתוך מצגת כזאת.שום אורח לא יהנה לראות מאות של תמונות רצות בלופ מול העיניים.רצוי להוסיף תמונה אחת לכל גיל שונה מקודמתה.למשל: תמונה אחת מטיול ברמת הגולן, תמונה אחת מטיול בצרפת, תמונה אחת מטיול בחרמון וכו'.בצורה כזאת המצגת תמיד תעניין ולא תשעמם אף אחד.

מצגת לבר מצווה מוצלחת זאת אומנות.

שילוב טוב של שירים (ולא שיר אחד לכל אורך המצגת), שימוש נכון באפקטים,בסאונד, בסרטונים טובים מהילדות, מחשבה ורגש, יוצרים מצגת לבר מצווה מוצלחת ומקצועית.רצוי לפני ההקרנה להראות את המצגת לשלושה אנשים שונים ולראות את התגובות שלהם בכל חלק וחלק מהמצגת.תמיד רצוי לקבל משוב ופידבק, גם אם הוא לא תמיד חיוב בכדי ללמוד ולהשתפר.

תוכלו לתת למקצוענים לעשות עבורכים מצגת מדהימה ומקצועית.

אם אתם לא ממש רוצים לעבוד קשה, לבחור, למיין את התמונות, לשבת בלילות ולערוך אחרי שעות העבודה,תוכלו לתת למקצוענים אמיתיים להפיק עבורכם מצגת מדהימה שתשאיר את האורחים שלכם פעורי פה.שילוב נכון של אנימציות, מצגות מיוחדות ומטריפות, שילוב של רעיונות מקוריים ושירים מרגשים יכולים להריםאת המצגת שלכם לשיאים חדשים ואת האורחים שלכם להנאה צרופה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן הרצוג - צלם ועורך בחברת פלאשבק הפקות המפיקה : קליפים,בוקים וסרטים לאירועים במגוון רעיונות מקוריים ויחודיים.קליפים לבר/בת מצווה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הרצוג

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182958 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172919 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172215 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172080 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173797 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174049 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171778 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica