חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסמכים להצהרת הון

1.מסמכים ו/או הסכמים לרכישת ציוד, מקרקעין ונכסים אחרים בעסק לתאריך הנ"ל. 2.מאזנים של חברות או שותפויות או עסקים במידה והוגש בגינם מאזן לתאריך הנ"ל. 3.אישור על יתרות בכל סוגי החשבונות המתנהלים בבנקים על שמך בן/בת הזוג ו/או ילדך (עד גיל 18): עו"ש, חח"ד, הלוואות (יתרת קרן), תוכניות חסכון (יתרת קרן), מט"ח, תפ"ס, פק"מ, קופ"ג (יתרת קרן), נ"ע סחירים ושאינם סחירים (מלוות ממשלתיים) וכו' לתאריך הנ"ל. 4.אישור על תשלום לחברות ביטוח עבור תשלומי ביטוח חיים שהופקדו מאז תחילת הביטוח ועד לתאריך הנ"ל. 5.אישור על תשלום לחברות הביטוח עבור ביטוח מנהלים (חלק העובד) מאז תחילת הביטוח ועד לתאריך הנ"ל. 6.אישור על תשלומים לקופת השתלמות או קופת פנסיה (חלק העובד) מאז תחילת החברות בקרן ועד לתאריך הנ"ל. 7.פירוט מלוות חובה ממשלתיים ו/או נ"ע אחרים שלא מוחזקים בבנק (יש לצרף צילום התעודות). 8.פירוט יתרות חייבים והתחייבויות פרטיים ו/או עסקיים לתאריך הנ"ל בצרוף מסמכים מבססים. 9.הסכמים לרכישת דירה או מקרקעין פרטיים ו/או אחרים וכן מסמכים ו/או פרטים על שיפוצים / שיפורים ברכוש זה בתקופה הנ"ל. 10.פירוט כלי רכב לתאריך הנ"ל. יש לצרף צילום רשיון הרכב ולהמציא פרטים ו/או מסמכים על סכום ותאריך הרכישה. 11.מסמכים על רכישת רהיטים ומוצרי בני קיימא אחרים בבית לתאריך הנ"ל. 12.יש לצרף פירוט הערכת שמאי ופוליסת תכולת הדירה ותכולת העסק, במידה ויש. 13.רשימות: תכשיטים, זהב, מטבעות ובולים לפי מכירי עלות בצרוף מסמכים מבססים לתאריך הנ"ל. 14.פירוט תכולת כספת פרטית ו/או בבנקים במידה וקיימת. יש לצרף רשימה המפרטת את תכולת הכספת לתאריך הנ"ל. 15.יש לצרף פירוט של חשבונות בנקים ו/או התחייבויות שלגביהם את/ה ו/או בן/בת זוגך משמשים כמיופי כח, אפוטרופוס, נאמן או בעלי זכות חתימה. : א. מסמכים על קניות ומכירות של נכסים בתקופה שבין שתי הצהרות ההון. יש לפרט, בין היתר, מכירות ורכישות של כלי רכב פרטיים. ב. תעודות מהבנק על: קניות, מכירות ופעולות אחרות בניירות ערך, מט"ח ותכניות חסכון לתקופה הנ"ל. ג. יש להמציא פירוט של תקבולים פטורים מס שלא דווח עליהם בדו"חות השנתיים שלך למס הכנסה כגון: מתנות, פיצויי פיטורין, זכויות, ירושות וכל תקבול אחר ד. יש להמציא פירוט על הוצאות מיוחדות שהיו לך בתקופה שבין הצהרות ההון כגון: נסיעות לחו"ל, אירועים משפחתיים, הוצאות רפואיות מיוחדות, תרומות גדולות וכו'.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
שחר אלוני ושות'- הנהלת חשבונות ויעוץ מס.יו"ר מרחב תל אביב בלשכת יועצי המס.* הנהלת חשבונות * משכורות * דו"חות למס הכנסה * מאזנים * הצהרות הון * ביטוחי חיים * ביטוח מנהלים * פנסיה * ביטוחי בריאות *יועצי מס וביטוחים, ת"א, חולון, גדרה, כפר סבא, כוכב יאיר.ליצירת קשר: טלפון- 09-7733770 / 050-8822330.אי-מייל- tax@nomas.co.ilלאתר שלי: www.nomas.co.il
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלוני שחר- יועץ מס

מאת: אלוני שחר- יועץ מסמס הכנסה15/09/142933 צפיות
בעת פתיחת תיק עצמאי במס הכנסה צצות, בדרך כלל, שאלות רבות בנושא. להלן הסבר קצר, מתוך אתר מס הכנסה, לעצמאי החדש.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסמיסים - כללי15/09/141807 צפיות
תכנון מס או תחמון מס? ובנוסף, כיצד לחשב נכון פיצויים עם סעיף 14

מאת: אלוני שחר- יועץ מסמיסים - כללי15/09/141904 צפיות
רשימת מסמכים לדו"ח 2013

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143719 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסדיני מיסים15/09/141024 צפיות
קופות הגמל והפנסיה החל מ 01.01.2008

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142772 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסמס ערך מוסף15/09/143282 צפיות
כל מה שרציתם לדעת בעת פתיחת תיק במס ערך מוסף ועל מס ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191394 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162095 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143719 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142772 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138854 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138497 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138303 צפיות
עולם האינטרנט מספק הרבה יתרונות, בין השאר באמצעות תכנות חינמית וביניהן תוכנה של הנהלת חשבונות באינטרנט. התכנה מאפשרת ניהול נוח של כל החשבונות שלכם, רישום ההכנסות וההוצאות באופן מסודר ונוח לעין, והוצאה חינמית של חשבוניות מס. בעזרת התכנה של הנהלת חשבונות באינטרנט ניתן להתעדכן בכל זמן ומכל מקום על מצב העסק, היות והיא אינטרנטית וכל שיש לעשות הוא להכניס את שם המשתמש והססמה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica