חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת

הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת מאת: שחר אלוני, יועץ מס מייצג (ייעוץ מס) רבים הם הדיונים במס הכנסה בהם המפקח מתאם את הוצאות הפרסום בטענה שהן הוניות ולא פירותיות ובמקום להתיר אותן כהוצאה בשנה השוטפת הוא, במקרה הטוב, מאפשר להפחיתן לאורך שלוש שנים. עפ"י פס"ד יעקובי בע"מ עמ"ה 1207/00 כאשר מדובר בחברה ותיקה, בעלת מוניטין ולקוחות עוד בטרם הפרסום, ניתן להתיר את הוצאת הפרסום במלואה בשנה השוטפת ואין צורך להפחיתה במשך 3 שנים כפי שדרש פקיד השומה.השוואה בין סוגי הפנסיות מאת: שחר אלוני, יועץ מס מייצג (ייעוץ מס) --------------------------------------------------------------------------------השוואה בין סוגי הפנסיות -ההחלטה לחסכון בין קרן פנסיה לביטוח חיים מסתכמת, לדעתי, באופן ההתקשרות עם הגוף המנהל. בעוד שבקרן פנסיה קיים תקנון הניתן לשינוי באופן חד צידי ע"י מנהלי הקרן, בביטוחי החיים לא ניתן לשנות את תנאי ההסכם שמחייב את חברת הביטוח. הבטחת חברות הביטוח למקדם קצבה שאינו ניתן לשינוי, גוברת על כל התחייבות הניתנת לשינוי ע"י קרנות הפנסיה. * תעודת זהות מקצועית-שחר אלוני ושות' הנהלת חשבונות וייעוץ מס יועץ מס, מנהל חשבונות, סוכן ביטוח חיים מקצועות השזורים יחד באופן משלים זה לזה, המאפשרים מענה מושלם לכל צרכי העסקים, קטנים וגדולים, עצמאים וחברות והכל תחת קורת גג אחת. ניסיון מעשי בניהול פרקטיקה בייעוץ מס, הנהלת חשבונות וביטוחים במשך תקופה של כ 20 שנים, תוך שימת דגש על אמינות, מקצועיות ללא פשרות והעסקת צוות מקצועי מצוין. מרצה בפורומים של לשכת יועצי מס, עורכי דין, רופאים, מהנדסים, טכנאים ועוד. מלמד במכללת המינהל הטכני סניף ראשון לציון ובית ברל. תחום התמחות - בעלי מקצועות חופשיים לרבות: רופאים, אדריכלים, עו"ד, ועוד. פעיל בלשכת יועצי המס בישראל: יושב ראש מרחב תל - אביב בלשכת יועצי מס בישראל, חבר מועצה והנהלה ארצית. מחבר מאמרים מקצועיים בביטאון יועצי המס, באתר האינטרנט המרחבי, באתר מאמרים ובמקומות רבים נוספים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
שחר אלוני ושות'- הנהלת חשבונות ויעוץ מס.יו"ר מרחב תל אביב בלשכת יועצי המס.* הנהלת חשבונות * משכורות * דו"חות למס הכנסה * מאזנים * הצהרות הון * ביטוחי חיים * ביטוח מנהלים * פנסיה * ביטוחי בריאות *יועצי מס וביטוחים, ת"א, חולון, גדרה, כפר סבא, כוכב יאיר.ליצירת קשר: טלפון- 09-7733770 / 050-8822330.אי-מייל- tax@nomas.co.ilלאתר שלי: www.nomas.co.il
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלוני שחר- יועץ מס

מאת: אלוני שחר- יועץ מסמס הכנסה15/09/142903 צפיות
בעת פתיחת תיק עצמאי במס הכנסה צצות, בדרך כלל, שאלות רבות בנושא. להלן הסבר קצר, מתוך אתר מס הכנסה, לעצמאי החדש.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסמיסים - כללי15/09/141782 צפיות
תכנון מס או תחמון מס? ובנוסף, כיצד לחשב נכון פיצויים עם סעיף 14

מאת: אלוני שחר- יועץ מסמיסים - כללי15/09/141874 צפיות
רשימת מסמכים לדו"ח 2013

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143686 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסדיני מיסים15/09/14999 צפיות
קופות הגמל והפנסיה החל מ 01.01.2008

מאת: אלוני שחר- יועץ מסמס ערך מוסף15/09/143253 צפיות
כל מה שרציתם לדעת בעת פתיחת תיק במס ערך מוסף ועל מס ערך מוסף.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהחזרי מס15/09/142688 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על אופן ההחזקות של בעלי המניות, חברות ההחזקות וחברות העסקים בע"מ. בנוסף תוכלו לקרוא גם על תכנון המס שלהם ולקבל המלצה לייעוץ במשרדינו...

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162059 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143686 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142412 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138805 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138460 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138272 צפיות
עולם האינטרנט מספק הרבה יתרונות, בין השאר באמצעות תכנות חינמית וביניהן תוכנה של הנהלת חשבונות באינטרנט. התכנה מאפשרת ניהול נוח של כל החשבונות שלכם, רישום ההכנסות וההוצאות באופן מסודר ונוח לעין, והוצאה חינמית של חשבוניות מס. בעזרת התכנה של הנהלת חשבונות באינטרנט ניתן להתעדכן בכל זמן ומכל מקום על מצב העסק, היות והיא אינטרנטית וכל שיש לעשות הוא להכניס את שם המשתמש והססמה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica