חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות תאורה – והחלל נראה אחרת

מאת: sharondan80צרכנות22/09/2014765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר תאורת הבית הסתכמה בכמה נורות פשוטות, היום השוק מוצף במבחר פתרונות תאורה. ענף התאורה החל לצבור תאוצה בשנים האחרונות, וניתן לראות מגוון סוגים של גופי תאורה לבית, לגינה, לגן האירועים ועוד. פתרונות התאורה המוצעים מעניקים לחלל החדר אווירה נעימה, יכולים לשדר מראה יוקרתי במשרד או בעסק ומעל הכול - מרהיבים ביופיים.

המגוון הרחב של אמצעי התאורה מאפשרים להתאים כל אחד מהם לאזור אחר בבית או במשרד, בהתאם להעדפות ולצרכים האישיים. שדרוג התאורה יכולה להיעשות בסיוע אדריכלי תאורה מומחים או באופן עצמאי. בעלות נמוכה למדי, ניתן להכניס לבית או למשרד גופי תאורה יפים וחסכוניים המעניקים לחללמראה ייחודי ושונה.

פתרונות תאורה לבית

מי שנכנס פעם לחנות המוכרת גופי תאורה בוודאות הסתנוור מהמבחר המוצע שם. פתרונות לתאורה הם רבים ומגוונים: נברשות מעוצבות, נורות צבעוניות, תאורה אדריכלית, לדים שקועי קיר, נברשות מרהיבות ועוד ועוד. בבואנו לתכנן תאורה בבית, יש לשים לב לא להסתנוור מהחיצוניות, אלא לרכוש גופי תאורה איכותיים המתאימים לשימוש בני הבית מבחינה פרקטית.

נביא מספר דוגמאות לצורך המחשה. בבואנו לעצב את גופי התאורה בכניסה לבית יש להשקיע בגופי תאורה נעימים לעין, כיוון שהכניסה לבית הוא המקום הראשון בו נתקלים לפני שנכנסים לבית. באזור הכניסה לבית מומלץ לשלב נורה איכותית שאורה נעים ולא מכביד. דוגמא נוספת הוא אזור הסלון. הסלון הינו מקום המפגש המרכזי הן עבור בני הבית והן עבור האורחים. בסלון מומלץ להיעזר בגופי תאורה המפיצים אור חזק דוגמת נורה פלורסנטית או נורת הלוגן. כמו כן, כיוון שהסלון הינו מקום שמרביתנו מרבים לארח בו, מומלץ להשקיע בהוספת נורות דקורטיביות.

תאורת חוץ

תאורת חוץ מותאמת לאזורים הנמצאים מחוץ לבית - הגינה או החצר הפרטית. בשונה מהתאורה הביתית, על פתרונות התאורה מחוץ לבית להתאים הן לשעות היום והן לשעות הלילה החשוכות. יש לבחור גופי התאורה שמצד אחד ידגישו את האלמנטים הדקורטיביים בגינה (הספסלים, השבילים וכדומה) ומהצד השני יספקו את מידת האור המתאימה גם לשעות החשוכות.

יש לדעת, שתאורת חוץ שונה במידת מה מפתרונות לתאורה בתוך הבית. מחוץ לבית לא נדרשת בדרך כלל תאורה חזקה, אלא רצוי לשלב תאורה עמומה המדגישה אלמנטים מסוימים הקיימים בחוץ. כמה דוגמאות לפתרונות לתאורת חוץ:

  • נורות דקורטיביות שקועות

  • גופי תאורה נמוכים וייחודיים

  • הטמעת לדים זעירים לאורך שביל או גרם מדרגות

מתוך מבחר אפשרויות התאורה יש לבחור את המתאים ביותר לצרכי הבית או המשרד. כדי להגיע להחלטה נכונה, מומלץ להיוועץ באדריכלי תאורה מומחים.




 



תגיות המאמר: פתרונות תאורה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610937 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161983 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica