חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצברים – לא לקנות מכל אחד

מאת: ליאת מנדלסוןרכב28/09/2014684 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכונאות רכב הוא לא תחום שכל אחד מבין בו, אפילו אם יש ברשותך מספר רכבים.
למעשה, בשל חוסר ההבנה הזו אנשים רבים נתקלים בבעיות בכל הנוגע לבעיות במצבר וכמובן שגם בנוגע להחלפתו. רגע לפני שנתחיל במאמר הנ"ל, כמה מילים על מצברים.

מצברים הם למעשה הלב של הרכב, לצד המנוע. ללא מצבר תקין, הרכב לא יוכל לבצוע את פעולות החשמל הנדרשת לו, כגון: התנעה של הרכב, הדלקת אורות, הדלקה של רדיו ברכב, אורות בלוח השעונים, אורות בתוך הרכב עצמו וכן הלאה (למידע נוסף בנוגע למצברים ניתן להקליק על הקישור המצורף)

ממי לרכוש מצבר?

ובכן, על מנת לרכוש מצבר ולהיות בטוח שעשית את הבחירה הנכונה ניתן לבצע מספר מהלכים חשובים אשר יכולים להבטיח מצבר לרכב ברמה גבוהה.
ראשית כל, אם ניתן, לחפש אחר המלצות מאנשים שרכשו מצברים ממקומות כאלו ואחרים/מבעלי מקצוע ויצאו מרוצים, על ידי כך ניתן לחסוך חיפושים ארוכים.

במידה ואינך מוצא המלצות מבני משפחה, חברים או מכרים, כיום ניתנת האפשרות להיכנס אל רשת האינטרנט ולחפש אחר המלצות מגולשים, לבקש חוות דעת לגבי בעלי מקצוע ספציפיים וכמובן שגם הזהרות אודות כאלו שמומלץ להתרחק מהם.

חשוב לבדוק היטב ממי רוכשם את המצבר, כלומר, שמדובר אכן על חברה רצינית, כזו שניתן לסמוך עליה שמדובר על מצבר ברמה גבוהה, חברה אשר מעניקה אחראיות לקהל לקוחותיה ומעבר לכך – מקום אליו ניתן לפנות במידה, מסיבה כלשהי, תהיה תקלה כזו או אחרת במצבר.

כיצד לשמור על המצבר?

על מנת להצליח להאריך את חייו של המצבר, כמה שניתן (כאשר אנו יוצאים מנקודת הנחה שתוחלת חייו של המצבר נאמדת על בין שלוש לארבע שנים) חשוב לבצע בדיקות תקופתיות ואף לבצע ניקיון למגעי המצבר בכדי להוריד ממנו את הקוריוז, במידה ולא יודעים כיצד לבצע זאת ניתן לגשת לבעל מקצוע שיעשה זאת וימנע תקלות עתידיות (רוצה לדעת כיצד תוכל לשמור על המצבר שברשותך ולהאריך את חייו? לחץ כאן)

במידה והינך מעוניין להרחיב את אופקייך ולקרוא עוד אודות רכבים בכלל ובפרט אודות מצברים לרכבים ניתן להקליק על הקישור המצורף לפרטים נוספים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת מנדלסון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת מנדלסון

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 07/05/151177 צפיות
עיצוב רהיטי יוקרה – כיצד זה עובד? אז בואו נחזור לשאלה שעמה פתחנו את המאמר הנ"ל – כיצד אנחנו נעצב עבורכם את הרהיטים ומדוע לבחור דווקא בנו? ובכן, בדרך כלל כאשר לקוחות מגיעים אלינו, הם מגיעים עם מעצבי פנים ואדריכלים שאלו, בזכות הידע והיכולות המקצועיים שלהם, יודע כיצד לכוון את קהל לקוחותם

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 05/05/151192 צפיות
לעיתים יש צורך בפיתרונות יצרתיים על מנת לספק לבית מראה פתוח ומרווח יותר. לעיתים, הבעיה היא לא בגודל הבית אלא דווקא בחדרים ספציפיים החל מהמטבח ועד לחדרי ארונות, חדרי אמבטיה וכן הלאה. לבעיה זו בשנים האחרונות נמצא פיתרון יוצא מן הכלל שממשיך להתפתח עם השנים, כן, ניחשתם נכון – דלתות הזזה.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 04/05/151197 צפיות
הרבה יותר קל לערוך מעין רשימה של – מדוע כן ומדוע לא – עבור מוצר שרוצים לרכוש, זה בדיוק מה שאנו עומדים לעשות כעת. אנו נציג בפניכם מדוע אתם פשוט חייבים לבחור בדלת פלדה לכניסת הבית שלכם. מוכנים? בואו נתחיל.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 14/04/151029 צפיות
על מנת להצליח לשלב את שני האלמנטים המעט פרדוקסליים הללו – דלתות מעוצבות כעת ואלו שסביר להניח יהיו מעוצבות גם בעתיד, יש לעשות דבר אחד: לבחון היטב קטלוגים ומדוע? ניתן תמיד בעיצובי דלתות לראות אלמנטים שחוזרים על עצמם החל מידיות ועד לאלמנטים בדלתות עצמם. כך למעשה ניתן לרכוש דלת שהאלמנטים שלה, על פי קולקציות קודמות, מוכיחות שהסגנון שלה (פחות או יותר) נישאר חדש, מרענן ומעניין!.

מאת: ליאת מנדלסוןרהיטים08/04/151235 צפיות
כן, תופתעו, לא רק אתם עוסקים בשאלה זו ממש: כיצד מחליטים על דלת שתתאים לבית זו שאלה שמעסיקה אנשים רבים שנמצאים ממש לפני רכישה של דלת חדשה אשר תעטור את ביתם. הסיבה לכך, שרבים תוהים אודות סוג הדלת, מתמקדת בעקבות שתי סיבות עיקריות: ראשית כל, המחיר – איש איננו רוצה להוציא סכומים המגיעים (בדרך כלל) לכמה אלפים ולאחר מכן להתאכזב מהמוצר שרכשו.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 03/04/151284 צפיות
האפשרויות הינן רבות ואנו ננסה לחלקן על פי הצבעים, האפשריים, שיכולים להיות בביתכם (כמובן שמדובר על צבעים סטנדרטיים שלרוב עוטרים את קירות ביתנו). אפשרות 1: צבע לבן. כאשר מדובר על קירות הצבועים בצבעי לבן הרי שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות. ניתן לקחת את כל גווני הדלתות שקיימים והפונקציות היחידות שמשנות הן העלות וסוג הדלת (זכוכית, הזזה וכיוצא מכך).

מאת: ליאת מנדלסוןקידום אתרים13/01/151189 צפיות
כן, אנחנו יודעים מה אתה חושב – מה הקשר בין קידום אתרים לבין אפיון אתר ובדיוק לשם השאלה הזו התכנסו כאן היום. רבים אינם מייחסים לכך חשיבות ולמעשה חושבים שעל ידי מחיר נמוך של בניית אתר ולאחר מכן מחיר נמוך של קידום האתר, הם יוכלו להגיע ללקוחות. אז נכון – אפשר למצוא מחירים נמוכים הן בבנייה והן בקידום אך הבעיה מתחילה כאשר הקידום נהדר אך האתר עצמו בעייתי.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213819 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213950 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214131 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204599 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195564 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196258 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193504 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica