חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואת חוץ בנקאיות של Cal

מאת: שלום כהןהלוואות29/09/2014975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר, כבר הוכח שתקופות חגים, בהן יש צורך להוציא הוצאות נוספות לאלו שקיימות בשגרה: מצרכים לארוחות החג, ומימון חופשות הילדים מבתי הספר – נזקקות משפחות רבות לסיוע כלכלי קל שיעזור להן לממש זאת. סיוע זה מוצע בזיל הזול על ידי חברת CAL. מהו סיוע חגים בזיל הזול? הלוואות חוץ בנקאיות בריבית נמוכה. מדוע חשוב לבדוק האם יש ריבית נמוכה בהלוואות כאלו, ומה המשמעות של הריבית בהלוואה? האם ל CAL יתרון פרסמוני בתחום ביחס לחברות אחרות?

מהות הריבית בהלוואה

הריבית היא המחיר שמשלמים על כסף, כשם שצ'ק, מזומן או כרטיס אשראי הם התמורה המשולמת על מוצרים בחנות. זו הסיבה שבהחזר תמיד הסכום גבוה יותר מסכום ההלוואה. ההפרש הוא המחיר, וממנו הגוף המלווה מרוויח מהעסק. חברת CAL היא הנדיבה שמבין חברות ההלוואות, והיא מציעה ריבית נמוכה ביותר, בוודאי נמוכה יותר מזו שמוצעת על ידי הבנקים. עם הלוואות CAL פשוט תשכחו מריבית גבוהה.

ההבדל בין ריבית גבוהה לריבית נמוכה: בדיקת יציבות הריבית לטווח הארוך

ריבית בנקאית, גם אם על הנייר כתוב שהיא נמוכה – תמיד תתברר כגבוהה בסופו של דבר. מדוע? משום שלוח הסילוקין שבבנק הוא לוח סילוקין שמכוון לחשיפת הלקוח לריבית, מה שלא קיים בחברה כמו CAL. המדובר – בלוח סילוקין שפיצר. במסגרת לוח סילוקין שכזה, במידה וחתמתם על אחוז מסוים של ריבית, הוא עשוי לגדול אם החלטתם לפרוס את החזר ההלוואה. הבנק אף מעודד את הפריסה הזו על מנת שהוא יוכל להעלות לעצמו את הריבית. בחברת CAL הריבית משתנה אף היא בהתאם לזמן ההחזר אבל באופן מתון משמעותית מהנעשה בבנקים.

תנאי החזר נוחים

ניתן להחזיר את הריבית בתנאי החזר נוחים, כולל יזמה לשינוי התנאים על ידי הלקוח. פניות כאלו מתקבלות במוקד CAL מדי יום ורובן מאושרות. המשמעות היא שהלקוח יכול להחזיר בתקופת החזר מסוימת פחות כסף ממה שהתחייב, והיתרה תיקרא "הלוואה גמישה". עם תנאי החזר כאלו ניתן ממש להיות בטוחים מפני לחצים מהגוף המלווה, בשונה ממרבית הבנקים, בהם מופעל בדרך כלל לחץ גדול על הלקוחות שנמצאים בפיגור.

כסף נזיל זמין

גם זה יתרון חשוב כאשר מחפשים הלוואות חוץ בנקאיות לכבוד החג. דווקא בחג, כאשר הכל מתייקר, הילדים בבית וארוחות החג בפתח, צריך יותר כסף מזומן נגיש מאשר בתקופות שגרה. זה בדיוק מה שקורה במסגרת הלוואות CAL. מדוע? משום שההלוואות הללו לא תלויות במסגרת הבנקאית שלכם, ואתם יכולים לגהץ את כרטיס האשראי שלכם ללא חיוב – בגובה סכום ההלוואה, או לקבל את הכסף לחשבון הבנק.

חברה יציבה ובעלת ניסיון ומוניטין

חברת CAL שהתפרסמה גם בתחום כרטיסי האשראי וגם במתן הלוואות היא בעלת ניסיון רב בכל סוגי ההלוואות. המדובר – בחברה חזקה שעוד תישאר במשק זמן רב. זה מאפשר לכם ליהנות מהלוואה יציבה בתנאי החזר נוחים, ריבית נמוכה וכסף נגיש כל העת. בשונה מכך, הלוואת כסף מגוף כלכלי לא מוכר עלולה להכניס אתכם להרפתקה מיותרת במסגרתה הגוף המלווה בעצמו עלול להיקלע לקשיים כלכליים ולדרוש את כספו ללא תנאי ממש כמו בהלוואה ביו שני צרכנים פרטיים ללא כל כוח כלכלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20921 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20991 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191080 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191378 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191119 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191426 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195819 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211941 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202550 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161753 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161693 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161471 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161600 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161544 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica