חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות זולות

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל13/10/20142157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשה בחו"ל היא אחד מהדברים עליהם כל אחד חולם באופן די קבוע. כמעט כולם מעוניינים להגיע ליעד מסוים, לכל אחד יש חלום בנוגע למקום מסוים, כאשר עלייה אל המטוס והמראה אל אותו היעד מגשימה לו זאת ומביאה אותו לבילוי יוצא דופן במדינה זרה.

כיצד למצוא טיסות זולות


אך יש דבר אחד שעשוי לעמוד ביניכם לבין אותו החלום שלכם והוא מחיר הטיסה. מחירי הטיסות לרוב היעדים ברחבי העולם בדרך כלל יקרים ולכן אנשים לא מעטים מחליטים לוותר ולהסתפק בחופשה בישראל או אפילו בלהישאר בבית ולא לנפוש באף מקום. יחד עם זאת, סביר להניח שאם תחפשו היטב ותשקיעו מעט זמן בחיפושים, תוכלו למצוא טיסות זולות בהרבה מאלה שמפורסמות בריש גלי ולעיני כל, כך ששוב תיפתח בפניכם האפשרות לטוס אל היעד בו אתם חושקים. האפשרות הראשונה לטיסות שיהיו הרבה יותר זולות מהטיסות הרגילות היא באמצעות ויתור על טיסה ישירה ובחירה בטיסה בעלת קונקשן, כלומר טיסה בעלת טיסת המשך מיעד אחר. טיסה זו היא למעשה שתי טיסות שונות, ברוב המקרים של אותה חברת תעופה, שמאפשרות לכם להגיע ליעד מסוים ומשם להמשיך עם נוסעים נוספים אל היעד הנבחר, בטיסה שתהיה לכם זולה הרבה יותר מטיסה ישירה אך עדיין תביא אתכם בדיוק לאותה הנקודה. כמובן שלעיתים נוצר מצב בו עבור טיסת ההמשך שלכם תיאלצו להמתין לא מעט זמן ולכן תמיד יהיה כדאי להשקיע מספר דקות נוסף בחיפוש, על מנת להשתכנע שבחרתם באופציה הטובה ביותר מבין היצע הטיסות.

בין שעות טיסה לחברת התעופה


אפשרות אחרת עבור טיסה זולה יותר היא שעת הטיסה. כמעט בכל הטיסות, החל מטיסות לארצות הברית ועד טיסות לאילת תוכלו למצוא שעות שונות בהן המטוס ממריא, כאשר בשעות הפחות אטרקטיביות, אלה שיובילו אתכם ליעד מסוים באמצע הלילה או כאלה שיבזבזו לכם את היום הראשון כמעט במלואו, תוכלו למצוא טיסות זולות מהרגיל. אפשרות נוספת למצוא טיסה זולה היא לפי חברת התעופה. חברות תעופה ששמן אינו הולך לפניהן או כאלה שחולפות מעל יעדים פחות ידידותיים לנוסע יהיו חברות שיציעו טיסות שיהיו זולות מהרגיל, בעוד חברות גדולות יבקשו סכום גבוה יותר עבור כרטיס הטיסה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162680 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152525 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153401 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151465 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196478 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica