חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירה נכונה של חברת פוליש וניקיון

מאת: אריאלניקיון27/10/2014922 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקיון בתים, משרדים ורצפות היא פעולה אשר מעניקה מראה חדש, יוקרתי, נקי ונעים לחלל. בעבור חלק גדול מן האוכלוסייה פעולת הניקיון יכולה להתבצע באופן עצמאי, אולם ניקיון אשר בסופו נעשה גם פוליש, צריך להתבצע על ידי חברת פוליש מקצועית, אשר מתמחה בשימוש בחומרים השונים ובשיטות השונות על מנת שלא לגרום נזק למרצפות.

באילו מקרים אנו נזדקק לחברת פוליש?

ניקון היא פעולה אשר מתבצעת על בסיס יומי ושבועי, אולם פוליש או שילוב הברקה קריסטלית אין צורך לעשות על בסיס שבועי, אלא להקפיד לעשות אותו אחת לתקופה. ישנם מספר מקרים בהם נזדקק לשירותיה של חברת פוליש מקצועית, על מנת שתבצע ניקיון וחידוש של המרצפות בבית או בעסק:

  • שיפוצים: שיפוץ של משרד או בית הוא תמיד מתכון ללכלוך ובלגן. במקרה בו החלטתם להחליף את המרצפות הישנות בחדשות, ודאי תרצו שהריצוף יראה מבריק מיד לאחר השיפוץ. גם במקרה בו החלטתם שלא להחליף את הריצוף לאחר השיפוץ, מומלץ להזמין חברה מקצועית על מנת שתבצע פוליש וניקיון, ותהפוך את הריצוף לחדש.
  • מעבר לבית או למשרד חדש: המעבר למקום חדש מעלה את הרצון לכך שהמקום יראה מבריק ונקי. ניקיון ולאחריו פוליש יעניקו בדיוק את המראה המתבקש, במיוחד אם מדובר במבנה ישן יותר, בו הריצוף נראה עתיק ומלוכלך.

כיצד ניתן לבחור חברת ניקיון מתאימה?

כמו בכל תחום בתעשייה גם עולם הפוליש והניקיון רווי בחברות שונות, אשר מעניקות מגוון רחב של שירותים, בצורה טובה ובמחירים נוחים. אם כך, הנה לכם מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם לבחור חברת פוליש מומלצת:

  • המלצות: הדרך הטובה והנכונה ביותר לדעת האם החברה שאתם מעוניינים לשכור היא אמינה ומקצועית היא המלצות. המלצות תוכלו לקבל מקרובי משפחה, מכרים וחברים, או לגלוש ברשת האינטרנט, ולקרוא ביקורות והמלצות על חברות ניקיון ופוליש שונות. הרשת מלאה באתרים רבים אשר מספקים מידע על החברות השונות, שם ניתן לקרוא מה כתבו לקוחות על בית העסק. מומלץ כמובן לקחת את כל מה שנכתב ברשת בערבון מוגבל, ולבדוק פרמטרים נוספים.
  • מוניטין וניסיון: שנית, מומלץ לבדוק את המוניטין של החברה בשוק, וכמובן את הניסיון שיש לה בביצוע של עבודות פוליש וניקיון שונות. סביר להניח שחברה מקצועית בעלת ניסיון תבצע עבודת פוליש טובה יותר, ותשאיר את הריצוף חלק ומבריק.
  • שימוש בחומרים איכותיים: פרמטר חשוב נוסף הוא ההתחייבות של החברה לעשות שימוש בחומרי ניקוי איכותיים. שימוש בחומרים איכותיים, והקפדה על התאמה בין חומר הניקוי לבין סוג הריצוף, תקטין משמעותית את הסיכוי לנזק.
  • מחירים: לבסוף, מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק, ולבדוק את טווח המחירים המקובל בעבור העבודות בהם אתם מעוניינים. לבסוף, הקפידו לבחור בחברה אשר נתנה לכם מחיר הוגן בעבור העבודה אותה היא מבטיחה לבצע, אך מומלץ לא לבחור במחיר הזול ביותר, שכן מחיר זו עשוי להעיד על טיב העבודה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריאל פרץ מייסד אתר כוכב הגינה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל

מאת: אריאלפיננסים וכספים - כללי 28/07/15888 צפיות
כל בעל עסק אשר עומד לפני הרחבה של העסק שלו יודע כי מדובר בתהליך לא פשוט כלל, תהליך שכדאי לעבור אותו יחד עם מומחים בתחום בכדי לבצע אותו בדרך נכונה, איך עושים זאת ואל מי לפנות? הכל במאמר הבא לפי שרוליק טייב

מאת: אריאלדיני משפחה03/07/151196 צפיות
עסקאות מתנה הפכו שכיחות מאוד בשנים האחרונות, מה שהוביל מטבע הדברים לעלייה בשכיחות התביעות העוסקות בביטולם של הסכמי מתנה. עורכת הדין טל איטקין, מומחית בתחום דיני המשפחה, הירושה והמעמד האישי, מסבירה על העילות לביטולם של הסכמי מתנה.

מאת: אריאלנדל"ן28/10/14970 צפיות
תפיסה חדשה במלונאות, צימר בגליל * מלון על חוף יומה של תל אביב * או מלון בוטיק בירושלים * אמיר יקותיאל מקים את הדור הבא של המלונות דווקא בשרון

מאת: אריאלעסקי מזון23/10/141234 צפיות
ברחוב ניסים אלוני, בתוך ליבה של תל אביב שוכנות שתי מסעדות אשר שייכות לשף שאור בן אדרת. האחת, התרנגול הכחול, והשנייה, היא היוזמה החדשה של השף, מר וגברת לי. מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי היא מסעדה בסגנון אסיאתי, המגישה מאכלי רחוב תאילנדיים, סיניים ווייטמנים

מאת: אריאלעסקי מזון02/09/141034 צפיות
מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי ממוקמת ברחוב ניסים אלוני בתל אביב. המסעדה, קטנה יחסית, אפילו כמעט ביתית, ממוקמת בל ליבה של העיר הכי תוססת במדינת ישראל, וזו הייחודיות שלה. המקום מחולק לשני חלקים, חיצוני ופנימי, המשלימים זה את זה מבחינה עיצובית בצורה מלאה

מאת: אריאלריהוט 26/08/141213 צפיות
משום מה פינת זולה אינה מקבלת את המקום הראוי לה אצל בעלי בתים רבים ועל כך יש להצר. פינות זולה יכולות להוות את אחד המקומות החשובים בבית וזאת מן הטעם שהן משמשות כמקום המפלט שלנו מתלאות היום יום ומעניקות לנו את היכולת לשהות במקום מרגוע ולצבור כוחות לקראת המשך השבוע והמתיש.

מאת: אריאלתיירות ונופש - כללי26/08/14848 צפיות
עשו לכם הרגל, צאו לחופשה משפחתית מהנה בכל שנה. הילדים גדלים מאוד מהר ובחיי השגרה קשה למצוא את הזמן המתאים לבילוי איכותי משפחתי. החופשה מאפשרת לכל בני המשפחה להתנתק מהלחצים של חיי היומיום ולהקדיש זמן לבילוי משותף וגיבוש משפחתי.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211480 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181254 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181304 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171793 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171947 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171640 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161601 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica