חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוויה שונה במרכז תל אביב - מיסטר אנד מיסיס לי

מאת: אריאלעסקי מזון02/09/20141035 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי ממוקמת ברחוב ניסים אלוני בתל אביב. המסעדה, קטנה יחסית, אפילו כמעט ביתית, ממוקמת בל ליבה של העיר הכי תוססת במדינת ישראל, וזו הייחודיות שלה. המקום מחולק לשני חלקים, חיצוני ופנימי, המשלימים זה את זה מבחינה עיצובית בצורה מלאה. חלקה הפנימי של המסעדה מכיל שולחנות ישיבה ובר שתיה חריפה, ומעוצב בסגנון המזרח הרחוק, כאשר בודהות שונות מפוזרות בכל שטחה של המסעדה. את החלק החיצוני, או המרפסת של המסעדה מעטרים גזיבויים מעוצבים וכורסאות ישיבה ססגוניות וגם בר חיצוני רחב. התפריטים במסעדה כולם בסגנון אסיאתי, והמאכלים שונים ומגוונים. תוכלו ליהנות מסושי וסשימי מסוגים משתנים, מנודלסים, מרקים מנות בשריות ועוד. כמו כן, מסעדת מר וגברת לי מגישה ארוחות עסקיות לאורך כל ימות השבוע, כאשר בשישי ובשבת ישנו תפריט עסקיות מיוחד ומפנק.

מאיפה הגיע הרעיון?

כאשר שואלים את השף שאול בן אדרת, מהיכן הגיע הרעיון לפתוח מסעדה שכזו בלב תל אביב, הוא מספר בערגה על נסיעת עסקים מיוחדת במינה, בה נחשף למאכלים האסיאתיים על כל סוגיהם, והתוודע לייחודיות שלהם. מסתבר, שמר וגברת לי, הם זוג יפני אמיתי לגמרי, שכנראה לא יודע שישנה מסעדה תל אביבית הקרויה על שמם. אדרת ושותפיו לנסיעה הגיעו לרובע צדדי ושקט של אזור צוקיג'י המפורסם והתוסס ביפן. הם נכנסו לבר מקומי, הביטו במקום והתלהבו, אולם מאחר והיו כבר אחרי ארוחת הערב, החליטו החברה לחזור לאכול שם ביום שלמחרת. מסתבר שההתעקשות של אדרת לחזור למקום היתה מוצדקת, ברגע בו טעמו החברה את המאכלים השונים, אוסף של טעמים התפצח בפיהם, מה שעמד בניגוד מוחלט לאופי הפשוט והביתי של המסעדה. אדרת החלט שהוא חייב לראות מי עומד מאחורי מאכלים טעימים אלו, ולאחר שיחה קצרה הבין כי את המקום מנהלים ומתפעלים לגמרי לבד זוג אוהבים יפני אשר נשואים כבר חמישים שנה. אלו הם מיסטר אנד מיסיס לי, אשר על שמם נקראת המסעדה, ובהשראת המקום הקטן והייחודי השייך להם, בלב אזור תוסס, נפתחה גם המסעדה כאן בארץ.

מיסטר אנד מיסיס לי, בילוי משפחתי מועדף

מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי יכולה להיות בילוי משפחתי מצוין מכמה סיבות עיקריות:

  • המסעדה מעניקה חוויה קולינרית שונה, ובילוי מהנה. העיצוב, יחד עם השירות המצוין, והאוכל האסיאתי, מביאים את המזרח הרחוק בצורה הכי טובה ואותנטית שיש.
  • האופי הקטן והביתי של מסעדת מר וגברת לי יוצרים אווירה מצוינת, ומאפשרים לצוות המקום להעניק שירות טוב, מהיר ואיכותי.
  • התפריט המגוון של המסעדה כולל סוגים שונים של מאכלים, כך שכל אחד מבני המשפחה יכול למצוא את המנות אליהם הוא מתחבר. יותר מכך, גם צמחונים יוכלו למצוא עצמם בקלות, ולבחור מנה מבין מבחר של מנות צמחוניות שונות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריאל פרץ מייסד אתר כוכב הגינה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל

מאת: אריאלפיננסים וכספים - כללי 28/07/15891 צפיות
כל בעל עסק אשר עומד לפני הרחבה של העסק שלו יודע כי מדובר בתהליך לא פשוט כלל, תהליך שכדאי לעבור אותו יחד עם מומחים בתחום בכדי לבצע אותו בדרך נכונה, איך עושים זאת ואל מי לפנות? הכל במאמר הבא לפי שרוליק טייב

מאת: אריאלדיני משפחה03/07/151200 צפיות
עסקאות מתנה הפכו שכיחות מאוד בשנים האחרונות, מה שהוביל מטבע הדברים לעלייה בשכיחות התביעות העוסקות בביטולם של הסכמי מתנה. עורכת הדין טל איטקין, מומחית בתחום דיני המשפחה, הירושה והמעמד האישי, מסבירה על העילות לביטולם של הסכמי מתנה.

מאת: אריאלנדל"ן28/10/14971 צפיות
תפיסה חדשה במלונאות, צימר בגליל * מלון על חוף יומה של תל אביב * או מלון בוטיק בירושלים * אמיר יקותיאל מקים את הדור הבא של המלונות דווקא בשרון

מאת: אריאלניקיון27/10/14923 צפיות
ניקון היא פעולה אשר מתבצעת על בסיס יומי ושבועי, אולם פוליש אין צורך לעשות על בסיס שבועי, אלא להקפיד לעשות אותו אחת לתקופה

מאת: אריאלעסקי מזון23/10/141235 צפיות
ברחוב ניסים אלוני, בתוך ליבה של תל אביב שוכנות שתי מסעדות אשר שייכות לשף שאור בן אדרת. האחת, התרנגול הכחול, והשנייה, היא היוזמה החדשה של השף, מר וגברת לי. מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי היא מסעדה בסגנון אסיאתי, המגישה מאכלי רחוב תאילנדיים, סיניים ווייטמנים

מאת: אריאלריהוט 26/08/141216 צפיות
משום מה פינת זולה אינה מקבלת את המקום הראוי לה אצל בעלי בתים רבים ועל כך יש להצר. פינות זולה יכולות להוות את אחד המקומות החשובים בבית וזאת מן הטעם שהן משמשות כמקום המפלט שלנו מתלאות היום יום ומעניקות לנו את היכולת לשהות במקום מרגוע ולצבור כוחות לקראת המשך השבוע והמתיש.

מאת: אריאלתיירות ונופש - כללי26/08/14851 צפיות
עשו לכם הרגל, צאו לחופשה משפחתית מהנה בכל שנה. הילדים גדלים מאוד מהר ובחיי השגרה קשה למצוא את הזמן המתאים לבילוי איכותי משפחתי. החופשה מאפשרת לכל בני המשפחה להתנתק מהלחצים של חיי היומיום ולהקדיש זמן לבילוי משותף וגיבוש משפחתי.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213659 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214062 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205525 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810513 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica