חפש מאמרים:
שלום אורח
13.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טעויות מהן יש להימנע בעיצוב פליירים

מאת: outdoordesignפרסום03/11/20141775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפליירים הם אלמנט פרסומי הנועד למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי. אנו שואפים שהלקוח הפוטנציאלי יקדיש תשומת לב לפלייר, יהיה מודע לעסק, המוצר, השירות או מה שאנחנו מפרסמים. אנו רוצים שהמסר הפרסומי ייקלט בראשו והוא יהפוך ללקוח שלנו. האמת שזה לא דבר קל, אנשים רבים אינם מעוניינים בקריאת פליירים המחולקים ברחוב וגם אין להם סבלנות רבה לפליירים המחולקים בתיבות הדואר. הם רק מביטים לרגע קצר. בשביל הרגע הקצר הזה אנו עובדים – אנו צריכים להשתמש בכל האמצעים העיצוביים על מנת לתפוס את עיניו ותשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי.

אנחנו לא רוצים להפסיד את הרגע הזה בגלל טעויות אשר הופכות את הפלייר לחסר תועלת. יש לחשוב על כל הפרטים כאשר מעצבים את הפלייר. אחד מהקולגות שלי מספר שלפני שהוא שולח פלייר לדפוס הוא מתייעץ עם אחד מעובדי הניקיון לראות אם המסר נקלט. כל אחד והטכניקות שלו אך המטרה היא תמיד זהה, לכידת תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי והמרתו ללקוח.

להלן כמה טעויות בהם אני נתקל לעתים, אלו טעויות שאולי נעשות בחוזר מודעות לנושא:

טעות ראשונה – צבעים.

יש לחשוב היטב על הצבעים של פליירים מעוצבים והאם הם משרתים את המטרה הפרסומית. ישנם צבעים שונים המשדרים לאנשים רגשות מסוימים וישנם שילובי צבעים שיוצרים אי נוחות ואפילו קושי להבין את הפלייר.הצבעים מתייחסים לצבעי ההדפס וגם לצבעי הדף עצמו. אנחנו רוצים צבעים אשר יסייעו לנו להעביר את המסר הפרסומי בצורה ברורה וקריאה.

טעות שנייה – טקסט ומידע

יש לשים לב למידע שאנו רוצים לכלול בפלייר ולהיזהר מעודף מידע. אנחנו לא יכולים לכלול את כל הפרטים בפלייר ברוב המקרים. יש לכלול טקסט ברור המכיל את המידע הקריטי וניתן להוסיף באותיות קצת יותר קטנות מידע משני בחשיבותו. נניח אני רוצה לפרסם מסעדה סינית, חשוב לי שהפלייר יגיד שזו מסעדה המגישה אוכל סיני ושהאנשים ידעו איפה המסעדה נמצאת, אם אני עורך מבצעים לרגל הפתיחה אז גם אפשר לציין זאת. תארו לכם שאני אפרסם את המסעדה ולא אציין שזו מסעדה סינית? אני עלול לקבל זרם של לקוחות של לקוחות שבכלל רוצים אוכל איטלקי, הם אולי יאכלו במסעדה אבל בסופו של דבר ירגישו מאוכזבים כי הם רצו אוכל איטלקי.

טעות שלישית – שימוש בתמונות

תמונות יכולות לעזור לקדם מכירות, אם לדוגמה אני מפרסם נעלים אז מתבקש שיופיעו תמונות המציגות את הנעלים שאני מוכר. התמונות הן דבר חשוב מאוד, הן מסייעות לנו להעביר בצורה ויזואלית את המסר הפרסומי. שימוש בתמונות הוא קצת יותר מורכב מפלייר טקסטואלי בלבד, תמונות דורשות עיצוב. בהרבה מהמקרים לא ניתן להשתמש בתמונה פשוט כמו שהיא, יש לעצב ולערוך. לעתים יש לחתוך את התמונה מתוך הרקע שלה ולהטמיא אותה בתוך עיצוב הפלאייר. תמונות שלא נערכו על ידי מעצב וסתם הודבקו לפלייר כמו שהן, בדרך כלל מכערות את הפלייר וגורמות לו להיראות כלא מקצועי.

 



תגיות המאמר: פליירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת outdoordesign

מאת: outdoordesignעסקים - כללי22/04/15502 צפיות
תהליך גירושין איננו פשוט עבור אף אחד מהצדדים, במיוחד שהוא מלווה בסיטואציות לא נעימות בהם מעורבות בגידות, הסתרת נכסים או כאשר יש ילדים בתמונה

מאת: outdoordesignדייטינג22/04/151904 צפיות
רוב האנשים שמחפשים בן או בת זוג לחיות איתה את שארית חייהם, נוטים לחפש אנשים בעלי תחומי עניין משותפים, אנשים הדומים להם בתחומים כמו השכלה, רמת חיים, תכונות .

מאת: outdoordesignתיירות ונופש - כללי08/02/151566 צפיות
עונת האביב היא עונה בה התיירות מתחילה לפרוח, חברות התיירות ואתרי הנופש השונים מציעים מגוון של חופשות באילת

מאת: outdoordesignדייטינג08/02/15921 צפיות
אתר היכרויות jdate הוא אתר היכרויות הגדול ביותר בישראל. באתר תוכלו להכיר ולשדך לעצמכם את החצי השני שלכם

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/151255 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

מאת: outdoordesignדיני עסקים08/02/151627 צפיות
חקירות עסקיות מתבצעות ע״י איסוף של מידע רלוונטי על ארגון, עסק או חברה תוך כדי בדיקת סביבת הלקוחות

מאת: outdoordesignהשוואת מחירים13/11/141873 צפיות
הרבה אנשים בוחרים לקיים אירועים קטנים בחוף הים, בטבע או בגנים הציבורים. אמנם זה קצת יותר מסובך מאירגון אירועים במקום שתוכנן לשם כך במיוחד אך יש לאירועים באוויר הפתוח את היתרונות שלהם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: אמורפרסום28/06/174409 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/174585 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/161685 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161215 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

מאת: ישראל רף פרסום24/12/151273 צפיות
מתנות לטו בשבט, המתנות שמציגות את רוח החג, המון רעננות והמון חן, אפשרות מצוינת לחלק מתנה מרשימה, כל אחד ישמח לקבל לידיו את אחת מאותן מתנות לטו בשבט שנבחרה בקפידה ומחולקת בשמחה רבה.

מאת: מאיר סוויסה פרסום11/08/151159 צפיות
הובלות בקריות עם מנוף חברת הובלות בקריות מציעה מעטפת שירותים רחבה ומקיפה הכוללת בין השאר הובלות עם מנוף. שירות זה מיועד להובלת מפעלים או מטענים כבדים וגדולים, ולהובלה מהירה, יעילה ובטוחה של תכולת דירות ומשרדים מקומות גבוהות, מדירות גג ומפנטהאוזים. חשוב לדעת כי הובלות בקריות

מאת: איציק יוסףפרסום03/07/151160 צפיות
עיניים אלקטרוניות הן אמצעי בקרה חשוב בכל מפעל. גששי קרבה אינדוקטיביים ודדוקטיביים הנם אמצעי הבקרה המובילים שתזדקקו להם בכל מפעל של לקוח. ניתן לספק כל רכיב בבית פתרונות טכנולוגיים. פתרונות טכנולוגיים לצריכה נבונה ואטרקטיבית של גששי קרבה, סיבים אלקטרוניים ועיניים אלקטרוניות!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica