חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זהבי פלדות- איכות שאין שנייה לה

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/20152174 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית. זהבי פלדות מומחית ידועה בכל הנוגע לייצור של קפיצי פלדה מסוגים שונים הכוללים קפיצי כוח, קפיצי פיתול, קפיצי לחץ, קפיצים צורתיים, קפיצים מפלדה ועוד. עיסוק בעבודות פלדה מחייב את המפעל לשמור על דיוק מקסימלי בחיתוך ולתכנן את הפלדה בצורה מושלמת לפי תכונותיו של המוצר. זהבי פלדות מקפידים להשתמש במבלטים המיוצרים ממתכת איכותית על מנת להגיע לרמת חיתוך וגימור מושלמות מבלי לעגל פינות. המומחיות של מפעל זהבי פלדות היא בייצור של יחידות מתכת המותאמות מראש לכל סוגי המכבשים, מה שמאפשר עבודה מדוייקת, מקצועית ובטוחה.

שירותים אותם זהבי פלדות מספקת ללקוחותיה

*ייצור קפיצים

*עבודות מתכת ופלדה לסוגיהן השונים

*ייצור דיסקיות

*חיתוך לייזר ואספקת חומרי גלם כמו פלדה ונירוסטה

*יצירת מבלטים ותבניות לתעשיית המתכת

*עבודות כבישה ומתיחה

*קפיצים מכל הסוגים באיכות גבוהה במיוחד

*אספקה של חוטים, מוטות וסרטים העשויים מפלדה

יתרונותיה של חברת זהבי פלדות בע״מ

זהבי פלדות נחשבת לאחת מהחברות הוותיקות והמובילות בכל הנוגע לייצור פלדות. לזהבי פלדות עשרות עובדים מקצועיים ומנוסים בתחום והיא מקפידה להתחדש ולהשתנות כל הזמן בהתאם לטכנולוגיות הכי חדשות שתחום הפלדות מפתח בשוק. זהבי פלדות שומרת על מגוון רחב של לקוחות ומספקת עבודות מתכת שונות, ייצור קפיצים וחיתוך בלייזר אשר נחשבת לשיטה חדשנית מבחינה טכנולוגית. בנוסף החברה מעבדת סוגים שונים של פלדה ברחבי הארץ ומתאימה את הפלדה הנדרשת בצורה מושלמת לפי צרכי הלקוח באמצעות שיטות כיפוף וחיתוך שונות. זהבי פלדות מציעה ללקחותיה מגוון רחב של פתרונות פלדה ומתכת. בנוסף חברת זהבי פלדות מספקת ללקוחותיה חומרי גלם העשויים מפלדה באיכות גבוהה במיוחד. החברה עובדת בתקנים מחמירים ביניהם תקן ISI 9001 ושומרת על שמה הטוב כבר שנים על גבי שנים. תהליך הייצור והבקרה של החברה הוא מהגבוהים בשוק הפלדות ומתבצע ע״י עובדים מקצועיים ומיומנים כבר שנים. כל מוצר עובר בקרת איכות ובטיחות לפני הוצאות מהמפעל.

 



תגיות המאמר: זהבי פלדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת outdoordesign

מאת: outdoordesignעסקים - כללי22/04/151130 צפיות
תהליך גירושין איננו פשוט עבור אף אחד מהצדדים, במיוחד שהוא מלווה בסיטואציות לא נעימות בהם מעורבות בגידות, הסתרת נכסים או כאשר יש ילדים בתמונה

מאת: outdoordesignדייטינג22/04/152414 צפיות
רוב האנשים שמחפשים בן או בת זוג לחיות איתה את שארית חייהם, נוטים לחפש אנשים בעלי תחומי עניין משותפים, אנשים הדומים להם בתחומים כמו השכלה, רמת חיים, תכונות .

מאת: outdoordesignתיירות ונופש - כללי08/02/152105 צפיות
עונת האביב היא עונה בה התיירות מתחילה לפרוח, חברות התיירות ואתרי הנופש השונים מציעים מגוון של חופשות באילת

מאת: outdoordesignדייטינג08/02/151437 צפיות
אתר היכרויות jdate הוא אתר היכרויות הגדול ביותר בישראל. באתר תוכלו להכיר ולשדך לעצמכם את החצי השני שלכם

מאת: outdoordesignדיני עסקים08/02/152163 צפיות
חקירות עסקיות מתבצעות ע״י איסוף של מידע רלוונטי על ארגון, עסק או חברה תוך כדי בדיקת סביבת הלקוחות

מאת: outdoordesignהשוואת מחירים13/11/142581 צפיות
הרבה אנשים בוחרים לקיים אירועים קטנים בחוף הים, בטבע או בגנים הציבורים. אמנם זה קצת יותר מסובך מאירגון אירועים במקום שתוכנן לשם כך במיוחד אך יש לאירועים באוויר הפתוח את היתרונות שלהם.

מאת: outdoordesignבניין ואחזקה - כללי09/11/141440 צפיות
השכרתם את שירותיהם של חברה להובלות קטנות, בכדי להעביר את ציוד הדירה שלכם לדירה אחרת בתוך אותה העיר. אמנם המרחק בין שני המקומות הוא אינו גדול, אך עדיין ישנם גורמים שצריך לקחת בחשבון.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202577 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192393 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181566 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172029 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171996 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152236 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: ריילגייטעיצוב תעשייתי 21/01/148333 צפיות
במאמר זה נספק לכם פריטי מידע על מעקות ברזל. חשוב להבין כי סוגה כמו מעקות ברזל היא סוגה רחבה אשר יש לדון בה לפרטי פרטים בטרם תבחרו מעקות ברזל איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica