חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות

מאת: אלמוג גרציאןריהוט 06/11/2014770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות

דלתות מעץ בכניסה לבית היו מסורת בת שנים , עשרות או מאות שנים.  הדלתות של פעם אשר ניצלו את משאבי הטבע , ואת יד האדם שעדיין לא היתה כל-כך משוכללת – כבר אז יוצרו לפתחי לוחות הפרדה הנפתחים להם כשצריך – דלתות.

ההגמוניה בת עשרות השנים הזו בתחום הדלתות הוגדרה "נגרות בניין" וכיום זה תחום שיורד מיום ליום. דלתות כניסה כיום עושים מחומרים ועיצובים שונים ולדלתות העץ נשמר מקום של יוקרה וניחוח ששום דלת בעולם לא יכולה להתחרות בו , ניחוח הטבע ואמנות האדם.

עוד מתחולל שינוי נוסף בדלתות עשויות עץ וזה מחד המימד והצורה ומאידך השילובים של ברזל וזכוכית בשילוב צוהרים בתוך הדלת. השינוי של  השנים האחרונות  נוגע בגודל בגוון במרקם ובאמנות העיבוד של החומר.  בעבר היצע  דלתות מעץ , הן מבחינת עיצוב והן מבחינת חומר היה דל  וברור , כיום דלתות כניסה מעץ נחשבות מהודרות וכמות ויכולות העיבוד בעץ הן אדירות מה שמוביל אותנו לשלל סגנונות מהכפרי להיי טקי .

דלתות מסוגננות העשויות עץ מלא נחשבות יותר מאשר דלתות מעץ לבוד או מפורניר שהוא ציפוי חיצוני מקליפת העץ. סוגים שונים של גלם העץ המשמשים בדלתות לחדרים למשרדים או לכניסה לבית פרטי. לצד התפתחות תחום הדלתות לחומרים מתכתיים שונים מתרחש  מרוץ כפול – מחד עניין מקצועי חשוב הוא  איך ליצור דלתות כניסה מעץ שהן שיעמדו בתנאי החוץ של ישראל הנחשבת מדינה חמה ועם קרינת UVגבוהה ומאידך המרוץ להשיג חומרי גלם לדלתות מעצים מסוגים שונים על מנת להתמודד עם בעיית התמחיר . במירוץ של העמידות לא לעט דלתות כשלו ויצרו את הטריגר לפיתוח דלתות כניסה מחומרים חלופיים , ובתמחיר זה התיעוש אל מול האומנות.
נוסף על כך מחסור בידיים עובדות בתעשיות אלה , במיוחד בעבודת אמן בנגרות עץ יוצרים מגבלה של פיתוח תחום והתמודדות מול אתגרים כאלה.

דלתות כניסה מעץ שהן כבר עברו נקודת הרס מסויימת הפכו ללהיט , אלה דלתות מפירוק. זהו  טרנד חדש המתרחש בתקופה זו , אלה דלתות כניסה שיובאו לארץ ממדינות אסיה ואפריקה הן עשויות מעץ מזנים שאנו לא תמיד מכירים,הן מיושנות או מיוצרות בעיצוב מיושן, ומשווקות כדלתות כניסה לבית מפירוק. כמו שיש אבני חופי מבתים שפורקו כך דלתות אלה ממותגות.

לעומתן הדור החדש הן דלתות המתכת , בעיקר מתחום הפלדה או האלומיניום או פרופיל בלגי. הייצור מחומר שונה לחלוטין או דלתות המשלבות חומרים שונים כמו נירוסטה או זכוכית הביאו לשוק הזה עיצובים ויכולות טכניות , המדגישות את החוזק של דלתות ממתכות שונות , את היעדר הצורך לטפל בהן ואת העמידות שלהן לאורך זמן.

 



תגיות המאמר: דלתות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלמוג גרציאן

מאת: אלמוג גרציאןגינון09/11/14797 צפיות
בשנים האחרונות טרנד ריהוט גן התפתח רבות וניתן למצוא רהיטי גן רבים, עליהם לא חלמנו בעבר. פריט לדוגמא הינו נדנדה לגינה, רהיט גן שבעבר מצאנו רק במקומות גדולים, גינות ציבוריות, פארקים וכדומה, ואילו היום ניתן למצוא אותן בכל בית...

מאת: אלמוג גרציאןגינון09/11/14777 צפיות
טרנד ריהוט הגן קיים אצלנו בארץ מתחילת שנות השמונים של המאה הקודמת, אולם בשנים באחרונות תפס תאוצה רבה, הודות ליצרנים חדשים מכל העולם, המביאים עיצובים חדשים ומגוונים לשוק ריהוט גן ובמקביל לכמות היצרנים הגדלה, כך גם כמות היבואנים גדלה וניתן למצוא בכל מקום חנות פרטית או סניף של רשת..

מאת: אלמוג גרציאןהריון ולידה17/09/141840 צפיות
מתוך כל המבחר צריך לבחור את הטוב ביותר ואת מה שנכון עבורך, יש את המוצרים הבסיסיים שכל תינוק צריך, כמו מיטת תינוק, עגלה , סל קל, כסא לרכב, תיק עגלה/ החתלה, ביגוד ראשוני, ויש את כל מוצרי התינוקות שמתווספים, שמתוכם כל אחד בוחר מה נחוץ לו, כי הרי לא כל מה שמציעים לנו הוא הכרחי.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica