חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשיר דרמה רולר להצערת עור הפנים – מה חשוב לדעת?

מאת: רוני הכהןנשים - כללי16/11/20141436 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדאגה לשמירה על עור פנים בריא עם מראה צעיר מעסיקה נשים רבות כבר בגיל צעיר. המלחמה בסימני הגיל מביאה עמה רכישת תכשירים יקרים, טיפולים הכרוכים בכאבים וגם ניתוחים ושאר הליכים כירורגיים. בעזרת מכשיר דרמה רולר ניתן היום להעניק לעור הפנים מראה בריא וצעיר יותר מבלי להיקלע להוצאות כספיות בלתי אפשריות או טיפולים הכרוכים בכאב.

מהו דרמה רולר?

מדובר במכשיר חדשני המבוסס על שימוש ביתי בו מוחדרים בעזרת המכשיר תכשירי טיפוח אל השכבות הפנימיות של העור. תוך העברת הרולר על העור נוצרת תגובה חיובית בה מיוצרים חומרים חיוניים לחידוש תאי העור. הרולר משמש למלחמה בסימני הגיל, טיפול בצלוליטיס, התמודדות עם צלקות וגם העלמת סימני מתיחה וכתמים בעור לאחר הריון.

הנחיות לקראת השימוש הראשוני

מכשיר דרמה רולר פשוט מאוד לשימוש, יחד עם המכשיר מתקבל מדריך קצר, סרטונים המסבירים כיצד להפעיל דרמה רולר בצורה הטובה ביותר אפשר יהיה למצוא באתר. אפשרות נוספת תהיה הגעה אל פגישת טיפול אצל קוסמטיקאית מוסמכת יחד עם המכשיר למטרת קבלת הדרכה ראשונית ותכשירי טיפוח מתאימים. סביר מאוד כי גם הקוסמטיקאית שלך כבר מכירה את המכשיר ועושה בו שימוש בקליניקה.

חשוב להדגיש כי דרמה רולר אינו מביא עמו כאבים או תופעות לוואי, כל עוד עושים שימוש נכון במכשיר התוצאות הטובות אינן מאחרות להגיע. נציין כי המכשיר אינו מתאים לשימוש ילדים. הדרמה רולר מתאים לשימוש ארוך טווח תוך ביצוע טיפולים סדירים על פי צורך, במהלך השימוש למדה על אישה להכיר את תגובות הגוף ואת תדירות הטיפולים הרצויה. בעזרת מכשיר אחד בלבד אפשר יהיה לאפל בצלוליטיס, לטפל בסימני המתיחה מההיריון, לטפל בעור הפנים שלך וגם בעור הפנים של הגבר שלך.

 



תגיות המאמר: דרמה רולר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213581 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213824 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213955 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179304 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711383 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610938 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152276 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151877 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica