חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין.

מאת: אילון לוטםצרכנות08/12/20091123 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

תעשיית טבעות אירוסין המתפתחת של ימינו מאפשר לכל אחד להתאים טבעות אירוסין לפי טעמה, מידתה וסגנונה של הכלה המיועדת אך מעטים יודעים כיצד התגלגלו טבעות אירוסין למעמד זה כיום.

מהם אירוסין? אירוסין הם התקופה שבין הצעת הנישואין לחתונה עצמה. בעבר תקופת האירוסין נמשכה שנה אלא שמאז ימי הביניים ועד לעת המודרנית היא צומצמה באופן כה משמעותי עד שביהדות האירוסין והקידושין מתבצעים באותו מעמד- מתחת לחופה.

אירוסין הם הסכם לנישואין שאין בו חתימת הסכם ממשי (למעט חתימה על הסכם ממון למקרה של הפרת האירוסין במצבים מסויימים) וסמלו הוא טבעות אירוסין.

טבעות אירוסין אפוא, טומנות בחובן משמעות סימבולית עמוקה ומסמלות את הקשר והמחוייבות להינשא בין בני הזוג.

 

מסורת טבעות האירוסין החלו עוד בימי התקופה הרומית שהאמינו שהאצבע היא ההתחלה של וריד האהבה ולכן ענדו טבעות אירוסין כאות וסמל לאהבתם.

בזכות ההיסטוריה והשושלת הארוכה של טבעות אירוסין המשתרכת לתקופה שלפני הספירה, ניתן להבין בקלות את סוד כוחן ומשמעותן עד היום.

בהווה, נשים וגברים המתעדים להתחתן משקיעים ממון, מחשבה והשקעה רבה בבחירת טבעות אירוסין מתאימות שהפכו במרוץ השנים גם לסמל סטטוס בנוסף לסמל היצר וההתגלמות הרגשית.

יש הגיון בבחירה המוקפדת בטבעת האירוסין שכן לא נהוג להחליפה או להחזירה לצורף ולכן עליה להלום את העלמה שעונדת אותה ולגרום לה להרגיש מיוחדת ונאהבת- הרי זה מה שכל כלה לעתיד רוצה להרגיש.


 



תגיות המאמר: אירוסין, טבעות אירוסין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילון לוטם, מקדם אתרים.

חיפוש אנשים - אתר לחיפוש אנשים באיטרנט

מוזיקה - האזנה לשירים בחינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילון לוטם

מאת: אילון לוטםספורט וכושר גופני - כללי21/04/151764 צפיות
גלישת גלים בתל אביב - גלישת גלים היא ספורט מרתק ומהנה, אשר משלב פעילות גופנית עם הנאה מיוחדת והתחברות לטבע - גלישת גלים בתל אביב

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131092 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131209 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי01/08/131329 צפיות
חיפה, עיר מיוחדת במינה. חיפה היא אחת מן הערים הותיקות ביותר בארץ, והיא שוכנת לחוף הים, באחד החלקים היפים ביותר שלו. חיפה של ימינו היא עיר מפותחת מאד, ויש בה אזורי מגורים רחבים, אזורי מסחר ותעשייה, וכמובן נמלים וחופי רחצה רבים. בחיפה מתגוררים אנשים רבים בכל הגילאים, מכל המגזרים והתרבויות, ברמות חיים שונות. חיפה היא אחת הערים המגוונות והמעניינות ביותר בארץ. אולם בדבר אחד חיפה אינה שונה בכל עיר אחרת בארץ, דבר אחד שנותר זהה בכל המגזרים ובכל התרבויות. הנשים בחיפה, כמו בכל מקום אחר, אוהבות מאד תכשיטים

מאת: אילון לוטםעיצוב01/08/131065 צפיות
אם חשוב לכם העיצוב של הטבעת, כדאי לפנות לחנויות בהם מוכרים טבעות של מעצבים או שמעצבים יחד עם הלקוחות טבעות מתאימות. הרבה פעמים, באמצעות פניה למקום המתאים, תוכלו להבטיח שטבעות הנישואין שלכם תהיינה בעלות מראה מוצלח יותר. כמו כן, כדאי לפנות למקום בו אתם חשים שיש דגש על שירות נעים ואדיב. כך, במקרים שתרצו לשנות את הטבעות- לפני ואחרי האירוע, תוכלו לחוש שיש לכם דלת פתוחה אצל החנות בה קניתם ויש מי שיסייע לכם.

מאת: אילון לוטםעיצוב16/07/131080 צפיות
כאשר אתם מעוניינים לקנות טבעות בחיפה, אתם וודאי מתלבטים – לאיזו חנות כדאי לפנות? היכן נמצא את המבחר הגדול ביותר? היכן נקבל את המחירים המשתלמים ביותר? ובעיקר – היכן נול למצוא טבעת שתתאים בדיוק לטעם האישי שלנו ולמה שאנחנו מחפשים?

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי15/07/131068 צפיות
אם אתם מאד מתלבטים לגבי כתובת עבור בחירת טבעות אירוסין מעוצבות או אפילו אתם עומדים בפני התלבטות בין שני דגמים אחרונים- כדאי לבחור מראש מישהו שסומכים עליו ויוכל להכריע. כמובן שכדאי לבחור במישהו שלא מתקשה לקבל החלטות וכן כדאי להימנע מריבוי של יועצים. אלו עשויים לגורם לבלבול מיותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214212 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204350 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205252 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194166 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193439 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182912 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica