מזל טוב! מצאתם מקום מתאים להקמת המשרד החדש, חתמתם על החוזה וכעת נשאר רק לרכוש ציוד משרדי מתאים. זהו השלב בו תרכשו פריטים בסיסיים כמו שולחנות עבודה, כיסאות, דלפק קבלה, מתקני אחסון וגם פריטים שגרתיים כמו פחים, כלי כתיבה וציוד מתאים לעבודה עם מחשב.
רכישת ציוד משרדי כדאי ללוות עם חשיבה ארוכת טווח, את עיצוב המשרד ואת הפריטים הנבחרים כדאי יהיה לבחור מתוך קולקציות של דגמים בעיצוב קלאסי. סביר מאוד כי בעתיד תרצו לרכוש פריטים משלימים נוספים למשרד עם הרחבת הפעילות ותוספת של עובדים נוספים.
עצות שימושיות לרכישת ציוד משרדי איכותי
א. הקפידו לבחור כיסאות משרדיים המעניקים תמיכה אורתופדית לעמוד השדרה ותנוחת ישיבה בריאה ונוחה. כאבי גב הם מקור ראשי להיעדרויות ממקום העבודה, עם ריהוט מתאים נוכל לצמצם את התופעה.
ב. את שולחנות העבודה תבחרו תוך התאמה בין השולחן לבין אופי העבודה, אם דרוש לכם מרחב רב תבחרו שולחנות גדולים ויציבים.
ג. אם מתחם המשרד כולל גם עמדת קבלה והמתנה יש לרהט אותן תוך מחשבה על פיתוח תדמית החברה, נוחות העבודה ושילוב של פינות ישיבה לממתינים.
ד. ציוד משרדי שוטף כדאי להמשיך לרכוש באותו המקום בכדי להבטיח כי העיצוב יהיה אחיד.
רכישת ציוד משרדי תלווה אתכם בכל חודש באופן שוטף, בכדי לצמצם בהוצאות מיותרות כדאי יהיה לבחור מראש ספק ציוד איכותי, אמין והוגן. צוות י מזרחי ציוד משרדי מספק שירותים מזה שנים רבות לקהל גדול של עסקים ומשרדים בתחומים שונים. הלקוחות מספרים על שירות אישי, זמני אספקה מהירים, מענה מקצועי, מחירים הוגנים ומבחר גדול של דגמים התואמים סגנונות עיצוב שונים. הצוות המקצועי ישמח לסייע לכם להרכיב את רשימת הציוד הדרושה לכם ולעצב משרד נוח ומרשים.