חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"נוכחתי לדעת שהנצרות, המכנה את עצמה 'דת האהבה', היא בעצם דת שעקרונותיה הם שנאת יהודים" - כומר מנהיג קהילה שהתגייר

מאת: safabruraדתות08/12/20092172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאיש כמורה מצליח העובד על התואר השלישי שלו באוניברסיטת המבורג ונשוי לבתו של הכומר הראשי, לא הייתה לאשר וויד שום סיבה לעזוב את הכל ולהפוך להיות יהודי חרדי שומר תורה ומצוות. מה בכל זאת קרה? "פתחתי יום אחד את העיתון" הוא מספר "וראיתי תמונה של בית הכנסת בהמבורג שנחרב בליל הבדולח" מסתבר שבית הכנסת היה ממוקם בחניה של האוניברסיטה כיום. "התפלאתי שאין שום סימן, כתובת לקיומו של בית הכנסת - כלום". הוא מספר. "שאלתי את המרצים שלי איך הם מסבירים את התופעה שאין כמעט התייחסות ל"ליל הבדולח", כולם פטרו אותי ב'זה  היה זמן מלחמה'. הבעיה שלהם והשקר שלהם הוא שזה לא היה זמן מלחמה. ליל הבדולח התרחש מספר שנים לפני מלחמת העולם השניה. כמו כן הדהימה אותי העובדה שלא הייתה שום מחאה, אפילו לא ספונטנית, שקמה בעקבות לילה שבו במשך 16 שעות שרפו בכל רחבי גרמניה בתי כנסת, ספרי תורה, ספרי קודש , חנויות של יהודים ופגעו פיסית גם ביהודים. בכל העולם קיימות מחאות סטונדנטים על הרבה פחות מכך. הגעתי למסקנה שהעולם שיתף פעולה עם ההתפרעויות האנטישמיות, העולם ידע ושתק ובעצם שתיקתו הסכים עם המעשים. היכן הייתה הכנסייה?!!" עלתה השאלה. הכנסייה ואיתה כול 'דת האהבה' הגדולה, שהנחילה לעולם חשיכה רוחנית וביססה את התאולוגיה שלה על מעשי הרג ורצח של יהודים העלימה עין וגרוע מכך - שיתפה פעולה עם הנאצים בזמן השואה. שאלה שעלתה - "הרי ישו היה יהודי! אם הוא היה נולד בזמן השואה הרי שהיטלר היה שולח אותו למשרפות עם שאר היהודים. הכנסייה לא אוהבת את ישו?! כיצד שיתפו פעולה עם הנאצים?" שאלותיו הביאו אותו לחקור את היהדות דרך התנך היהודי (הברית הישנה, כפי שהוא נקרא על ידי הנוצרים) ולא דרך הברית החדשה כפי שחונך לעשות עד כה. הוא 'גילה' שהנצרות עוברת על האיסור הכתוב בתורה שלא לעשות אלוהים בצלם אדם, זכר או נקבה. ישו הוא דמות זכר. כאשר שאל את המרצה שליווה את תואר הדוקטור שלו בפילוסופיה על הנושאים שעלו, ענה לו המרצה "אני מבין שאתה עומד להפוך להיות יהודי? אז דע לך שאני הייתי כומר בצבא של היטלר. לא נראה לי שתוכל לקבל כאן דוקטורט..." אשר וייד ואשתו התגיירו ליהדות והם ובניהם חיים כיום בישראל ומקיימים אורח חיים חרדי.

לצפייה בראיון שהעניק אשר וויד באנגלית עם תרגום של הרב דניאל עשור לעברית באתרנו "שפה ברורה"

http://www.safabrura.022.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת safabrura

מאת: safabruraדתות09/12/091678 צפיות
המסיון בדאלאס פועל באינטנסיביות על מנת להעביר יהודים על דתם. עבור רבני הקהילות היהודיות בדאלאס, המלחמה על נפשות היהודים והישראלים הרבים שנמצאים שם, והצורך בהסברה ממגנת, תופסת מקום ראשון בסדר העדיפויות הקהילתי.

מאת: safabruraאקטואליה09/12/091610 צפיות
בשנים האחרונות גוברת התופעה של המיסיון הנוצרי המנסה לשנות את החברה היהודית לחברה שמאמינה בישו ובנצרות. ההוראות לכך מגיעות "מגבוה" מראשי הכנסיות האוונגליסטיות והבפטיסטיות. בחוד החנית של המסיון פועלת כת (על כל סממניה השליליים ככת) שההשתייכות אליה מסוכנת מכל הבחינות. הם נחשבים ל"בעייתיים" מבחינת הצבא בשל עידוד ה"הזיות" שהם מעודדים ("ישו דיבר איתי" "השטן מנסה לומר לי מה לעשות") ומשתמשים בשיטות לא לגיטימיות להפצת אמונתם. מעט הסברה יהודית לעצירת התופעה רק תועיל.

מאת: safabruraדתות08/12/092167 צפיות
שנאה ומלחמות מאפיינות את סוף האלף הששי - התקופה בה אנו נמצאים היום. מחלוקות רבהות בעולם מתרכזות סביב העם היהודי. העם שמקשר בין אלוקים ואדם נרדף ושנוא. מדוע? כיצד ניתן לשנות את פני הדברים? לקראת האלף השביעי - זמן התגלות האמת האלוקית - יש צורך בהסברה כלל עולמית של האוניברסליות של היהדות.

מאמרים נוספים בנושא דתות

מאת: דודישדתות02/05/182457 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאת: אבי בכרדתות19/12/173095 צפיות
האסלאם תמך גם בכל מה שקשור לקידום מעמדה של האישה ובשוויונה המוחלט אל מול הגבר, מה קרה אם כך? מה השתבש? מדוע מעמדה של האישה הורע עד כדי הפיכתה עם השנים ל"חפץ" והשפלתה ונחיתותה ברוב מדינות האסלאם?

מאת: יובל ברדתות23/05/171823 צפיות
אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה מזוזה אז כדאי שתקראו את המאמר הבא שיעזור לכם לבחור את המזוזה המתאימה לכם

מאת: ברסלב מאירדתות09/06/167406 צפיות
ואלו המכונים נוער נושר נוער בסיכון, שבבניקים , פצועים , חוזרים ב... והנה חלק גדול מהם נושרים מכוח גודל הלחץ , בעיקר לחץ הלימודי שמפעילים עליהם. שהרבה פעמים הוא מעל ומעבר ליכולתם. חלק אחר נושר משום תחושת בדידות ואפסיות וחוסר חום ואהבה - לפעמים מצד ההורים, לפעמים מצד המלמדים, וק"ו כשהדבר מכל הצדדים. חלק אחר נושר מחוסר מסגרת מתאימה, דהיינו שההורים דחפו אותם בישיבה שלא מתאימה להם, מצד הרמה הלימודית, ובפרט בדור שלנו שהרבה מאד נערים הם ילדים טובים ונפלאים, אלא שסובלים שלא באשמתם מחוסר קשב וריכוז..

מאת: ברסלב מאירדתות21/01/162434 צפיות
פרשת השבוע בשלח | לעמוד במבחנים של החיים, כל אחד עובר נסיונות בין עני בין עשיר בין בפרנסה בין בחינוך הילדים כל אחד נתקע במהלך החיים וכשהם נתקעים לא יודע מה לעשות... אז איך מצליחים במבחן ? איך עוברים את הנסיונות ? בכלל איך חיים את החיים ? ראש ישיבת ברסלב מאיר יאיר לכם כמה נקודות למחשבה והתחזקות על פי דעת רבי נחמן מ- ברסלב...

מאת: רוני הכהןדתות02/06/152808 צפיות
למרות כל הקדמה שמביאה שפע של ספרי יהדות אל פתח דלתינו, לאנשים דתיים רבים אין אינטרנט בבית מטעמי שמירה עח צניעות והישמרות מטומאה שקיימת לרוב ברחבי האינטרנט. יהודים רבים עדיין מעדיפים ללמוד ולקרוא מספרים של תלמוד ומשנה או ספרי הגות ומחשבה בצורה המסורתית, ולא מול מחשב.

מאת: ענת אמרדתות12/04/152164 צפיות
במאמר שכאן נעשה לכם סדר עם סידורי קבורה והלוויה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica