חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכב חדש או רכב יש שניה? יתרונות וחסרונות של כל חלופה

מאת: שלום כהןרכב30/11/20146966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קנייה של רכב חדש שזה עתה הגיע מחברת היצרן היא חלום של כל אחד. הרכב חדש ונקי, קילוף הניילונים מהמושבים הוא פעולה מרגשת, מרגישים את הריח של הריפוד החדש כבר מהדקות הראשונות של הנסיעה הראשונה. ישנה התרגשות רבה וגם שמחה פנימית על כך שרכב חדש לחלוטין לא יצטרך בשום אופן הגעה למוסך בתקופה הקרובה שיכולה גם לארוך שנה אחת לפחות. יחד עם זאת, לקנייה של הרכב בחדש יש חסרון גדול ובולט שמרתיע אנשים רבים והוא ירידת הערך האוטומטית של הרכב מיד עם התחלת השימוש בו וזהו שיקול שיש לקחת בחשבון לפני הקנייה.

כאשר קונים רכב יד שניה אין כמובן את העניין הזה, מפני שהמחיר של הרכב נקבע על פי מגוון קריטריונים – שנת הייצור שלו (ומכאן נגזר משך הזמן שבו הרכב נוסע על הכבישים), כמה קילומטראז' עבר הרכב (נתון שיש בו מידה מסוימת של השפעה על המצב המכאני והכללי של הרכב), כמה בעלים כבר היו לרכב, או בשפה העממית – כמה ידיים עבר הרכב ומה מצבו הכללי הן מהחינה מכאנית והן מבחינת תקינות כללית. דברים נוספים שיכולים להשפיע הם החלפת צמיגים או שמירה וטיפול קפדניים במיוחד במשך הזמן שהרכב היה אצל הבעלים שלו, אלה שכעת מנסים למכור אותו.

אילו יתרונות וחסרונות נוספים יש לקניית רכב יד שניה?

קנייה של רכב משומש מתאימה למי שיש לו תקציב נמוך יותר מפני שכמובן המחיר של הרכב מיד שניה יהיה זול בהרבה מהמחיר של רכב חדש. בנוסף, ישנם מבצעים רבים עבור רכבים מיד שניה במידה והם נמכרים מחברת השכרת מכוניות או מחברת ליסינג ואז אפשר לקנות רכב שמצבו המכאני והכללי באופן יחסי לא רע בכלל במחיר שייחשב כמחיר מציאה של ממש. כאשר מתקשרים אל אנשים שונים המפרסמים מודעות של מכירת רכב יד שניה צריך להסתובב הרבה, לגשת את אותם אנשים, לקחת את הרכב לנסיעת מבחן ולנסות להציע משא ומתן בנוגע למחיר הקנייה.

בקניה של רכב חדש אין את כל אלה. ישנן סוכנויות שמציעות לקחת את הרכב המיועד, או רכב שדומה לו לנסיעת מבחן על מנת לחוש את חוויית הנסיעה ברכב החדש אך כמובן שמשא ומתן על המחיר לא קיים ולא צריך לבדוק פרטים רבים בנוגע למצבו במכאני או הבעלים הקודמים, שכמובן שאינם קיימים כלל. מכל אלה ניתן להבין שגם קנייה של רכב היא החלטה מאד אישית שיש בה הרבה שיקולים ופרמטרים ולכל אדם יתאים לבחור באופציה אחרת על פי השיקולים שמנחים אותו ואת בני משפחתו.

 



תגיות המאמר: רכב יד שניה, רכב חדש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20926 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195848 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213825 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213956 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214137 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204604 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195570 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196264 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica