חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מציאות קשה של ניהול תחנת מוניות באילת

מאת: חיים רבידרכב04/12/2014728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה אני רוצה לדבר על עובדות ואת המציאות של ניהול תחנת מוניות באילת.

עובדה אחת: העובדים שלך לא בעלי עסקי המונית שלך. אתה עושה.ההשלכות של זה הן שלא אכפת לי העובדים שלך על החברה של המונית שלך ולעתים קרובות סדר היום שלהם שונים מאוד משלך. אם הם היו חכמים הם יצטרכו אותה אג'נדה, לפחות בחלקה, בגלל שהם לא ברוב המקרים מקבלים משכורת, אבל אחוז.

אני רואה את כל נהגים  שרוצים ללכת הביתה מוקדם ככל האפשר, ולא משנה כמה עמוס בחוץ, שלא באמת אכפת להם מהמצב של המונית שהם נוסעים, לא מדברים עם נוסעים ולא עוזרים שלהם עם השקיות.

הנה מה שהם חושבים: "אני נהג. אני אמור לנהוג ולא לדבר עם נוסעים או לעזור להם עם התיקים שלהם. "זה מה שקורה כל הזמן, זה מה שאני רואה כל הזמן, זה מה שתראה, אם אתה מסתכל. זו המציאות.

עובדה שתיים : על עובדים הוא שהם לא החברים שלך או המשפחה שלך. אנא הבן אותי נכון, אני חושב שאתה צריך להיות ידידותי עם צוות שלך ואתה צריך לעודד אותם להיות ידידותי. אתה צריך לזהות ימי ההולדת, ימי נישואים, והאירועים חשובים הנוספים שלהם בחייהם, אבל אף פעם לא שוכח שהם מתיימרים להיות חבר שלך כל עוד אתה מאכיל אותם וברגע שאתה מפסיק לשלם הם ייעלמו להם.

עובדה  שלוש: הוא תוצאה של עובדות מספר אחת ושתיים. מספר שלוש הוא עובדה בלתי נמנעת הטינה שמגיעה מההבדלים העצומים בעושר וכוח. העובדים שלך חושבים שהם חכמה יותר אז אתה, הם יודעים איך לנהל את חברת המונית שלך טוב יותר, שזה אותם שעושה את כל העבודה ואתה לא עושה כלום ואתה מקבל את כל הכסף.

כשאני אומר שהם חושבים שאתה מקבל את כל הכסף, אני אומר שהם חושבים שאתה מקבל את כל ברוטו ולא נטו. הם לא מקבלים אפילו קרובים להבנת ההבדל בין ברוטו לנטו.המסקנה מהעובדות האמורות לעיל היא כי, ראשון, אתה צריך להבין ולזכור על כל כי בכל העת, ושנית, אתה חייב לקחת את זה בחשבון עם אנשים כאשר אתה מתעסק. לדוגמא, אם הם יכולים לגנוב ממך, אם אתה נותן להם לגנוב ממך, הם יגנבו ממך.

זה לא משנה אם אני היה מעדיף שזה יהיה שונה, או אם אתה מעדיף שזה יהיה שונה.האמת היא שאתה תצטרך ליישם במערכות חברת המוניות שלך שמונעות גניבה. מערכות אלה ייאפשרו לך לראות מי גונב, כך שלאחר מכן תוכל להעניש אותם ולהתמודד עם זה.

מה העובדות האלה גם אומרת הוא שאתה צריך להיות מדיניות של אפס סובלנות לדברים שלא צריך להיות נסבל, אחרת אתה אהיה כמו הצפרדע בסקוואט. יש סיפור על הצפרדע בסקוואט.המים שהתחממו לאט והצפרדע יכולה לקפוץ מחוץ למים בכל זמן נתון, משום שתמיד יש לו את הכח לקפוץ מחוץ למים. אבל בגלל המים שהתחממו לאט, הצפרדע לא תבחין בכך וכך המים סוף סוף מבושל והצפרדע מתה.

אם אין לך מדיניות של אפס סובלנות לכל הדברים שהעובדים שלך מנסים למשוך, אז אתה להיות לאט ובהדרגה מבושלת על ידי אותם עד שהם יהרסו את העסק שלך. זה עסק רציני. אם אתה מתחיל לקבל התנהגות בלתי קבילה, זה רק שאלה של זמן שבו הוא מתחיל להתפשט מאדם אחד למשנהו. אתה לא יכול להרשות לעצמו שזה יקרה, כי זה יהיה פירושו מוות לעסק שלך.

ראיתי חברות מוניות שבו חלק מהעובדים גונבים ולצאת מזה. ואז אתה רואה בחורים אחרים, בחורים שלא היה גניבה על ידי עצמם, אבל הם מסתכלים על מה שקורה ולראות את כולם בגניבה. נחש מה? הם גם מתחילים לגנוב, כי "אם כולם עושים את זה והבוס הוא בסדר עם זה, למה אני לא עושה את זה? אם זה איך דברים נמצאים כאן, אז תן לי לשחק את המשחק ", - במיוחד כאשר משחק פירושו כסף בכיס שלהם. אתה לא יכול להרשות לעצמו שזה יקרה.

כל זה אומר דבר אחד: יש לך ללכת בדרך של עשיית דברים בחברת המונית שלך שלך. אני לא מדבר על כמה מדריך מודפס שאתה נותן לכל נהגים או שולחיך לקרוא לפני שהם מתחילים לעבוד, למרות שיש במדריך כזה הוא רעיון לא רע. על עסק שאני מדבר באופן כללי. אתה צריך שתהיה לי הדרך לעשות דברים בחברה שלך שלך. יש תקשר אותו לכל העובדים שלך ואת זה צריך להיות מועבר כמסר ברור מאוד. כי אם אין לך דרך משלך, אני יכול להגיד לך מה יקרה: יהיו העובדים שלך דרך לעשות דברים, מה הדברים האלה יכולים להיות שלהם. ואני יכול להתערב איתך שזה לא יהיה כמו שאתה רוצה שדברים ייעשו בחברה שלך.

דבר מאוד חשוב לזכור כאן הוא שאתה רק יכול לצפות את מה שאתה יכול לבדוק. אתה צריך להיות מסוגל לבדוק בכל עת, אם הם באמת עושים את מה שאמרתם להם לעשות, עושים את הדברים שהם אמורים לעשות על מנת שהעסק של המונית שלך לרוץ בצורה יעילה ככל האפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוניות אילת

חיים רביד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים רביד

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195550 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica