חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמעתם על אינסטלטור שעושה סתימות במקום לשחרר ?

מאת: אביבניין ואחזקה - כללי20/01/2015620 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסיפור הזה הוא אמיתי לגמרי והוא אירע ברחובות. גברת אחת שגרה בבנין של 3 קומות ראתה שמרפסת הכביסה שלה מוצפת במים, והבינה שמקור המים הוא בצינור הביוב המרכזי של הבניין. במקביל התלונן גם השכן מלמטה שאצלו יש הצפה, ובעצם שתי הקומות האמצעיות קומה שנייה ושלישית סבלו מהצפה.

המים החלו לזרום ולהציף את שתי הדירות, וכפי שמקובל במקרי הצפה, עמדו בני המשפחה בכל דירה והחלו לספוג את המים בסמרטוטים ולסחוט אותם לתוך דליים שהתמלאו אט, אט בזה אחר זה.

החברה המנהלת את הבניין שלחה אינסטלטור מטעמה שילך ויבדוק מה הבעיה. והוא הגיע, הציץ, הסתכל, אמר סתימה קטנה, עשה משהו והלך. מסתבר שמה שהוא עשה גרם לשבר של בטון שנתקע עכשיו בצינור הביוב והחריף את הסתימה.

המים לא הפסיקו לזרום, הדיירים היו כבר מותשים מלנסות ולהוציא את המים, והתקשרו עם חברת הניהול. זו שלחה עוד אינסטלטור, וגם הוא בא הציץ, הוציא את שבר הבטון, אבל אז נשברה לו איזה חתיכת ברזל מהצינור ועכשיו היא עשתה את הסתימה.

בייאושם, פנו הדיירים אל אינסטלטור ידוע ברחובות ובשפלה, אחד כזה שמסוגל לפתור כל בעיית אינסטלציה, וראו זה פלא הגיע הבחור, ונפתרה כל הבעיה. וכל זה מדוע ? משום שאינסטלטור ברחובות ובשפלה מקצועי כמו שהשכנים הכירו, אין הרבה.

איך בוחרים אינסטלטור ?

הסיפור הזה מובא לפניכם כדי שתקבלו עוד הוכחה לכך, שלא כל מי שמצהיר על עצמו שהוא אינסטלטור הוא כזה ובכל אופן כמו בכל תחום יש הבדל גדול בין אינסטלטור חובבן לאינסטלטור מקצועי, בין אם זה אינסטלטור בראשון לציון או אינסטלטור במודיעין וכו'. ואין ספק שלפחות יש אינסטלטור ברחובות ובשפלה שהוא מקצועי לגמרי וגם הוכיח את זה.

דיברנו עם אדון אינסטלטור ברחובות ובשפלה, שיסביר לנו מה ההבדל בינו לבין כל החובבנים שהחמירו את הסתימה בבניין, וזה מה שהוא הסביר לנו "אינסטלטור חובבן הוא מישהו שחושב שבגלל שהוא יודע שהמים זורמים מהברז, הוא כבר אינסטלטור, האמת היא שצריך לדעת הרבה יותר מזה."

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכי טוב שירותי אינסטלציה – אינסטלטור ברחובות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביבניין ואחזקה - כללי20/01/15596 צפיות
"בשביל לאתר למשל מקום של סתימה, צריך להבין את מפת האינסטלציה והצנרת בבית, להפעיל את הראש, לחפש את הביוב של הבניין למשל, להסתכל על הצינורות ולהבין מה עבור למה, ומה מוליך למה..."

מאת: אביבניין ואחזקה - כללי28/12/14666 צפיות
אינסטלטור בהרבה מובנים צריך להיות כמו מנתח מוח- הוא רואה את הצנרת, הוא רואה את הבעיה והוא אמור להבין איך הוא פותר את הבעיה, בלי "להרוג" את הצינור וחלילה לא לגרום לחבלה נוספת.

מאת: אביבניין ואחזקה - כללי28/12/14587 צפיות
כמה אנשים באמת מבינים באינסטלציה? לפעמים יש לך איזה סתימה בבית שהופכת לך את כל היום, ואז אתה מתפלל שתגיע לאיזה אינסטלטור שיודע מה שהוא עושה- חוץ מלקחת כסף !!!

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222776 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223083 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211555 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica