חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות בחירת התקליטן

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/20152106 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין.
תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.


איך בוחרים תקליטן לאירוע ?
גשו אל אדם המומחה בתחום – תקליטן לחתונה.
תקליטנים לאירועים יכולים להבין בדיוק את האווירה שאתם מעוניינים בה וגם לספק אותה. חשוב להבין את האורחים שלכם ולהתאים עבורם את המוסיקה שתביא לאווירה המושלמת עבורכם, תקליטנים לאירועים הם מומחים לכך.


אין ספק שמציאת תקליטן לחתונה היא אחת המשימות החשובות והמורכבות שעומדות בפני הזוג הטרי ומהווה חלק חשוב בתכנון החתונה יחד עם מציאת האולם , והצילום.

זה לא סוד שכיום ישנם הרבה תקליטנים מנוסים יותר ומנוסים פחות אשר נותנים שירותי מוסיקה לאירועים.

בעידן של היום כאשר כל ילד חושב שאם הוא רוכש מערכת הגברה וצורב מאות דיסקים יכול להיות תקליטן חתונות מוצלח , יש להיזהר ולבחור את התקליטן בקפידה.

בחירה נכונה של תקליטן לחתונה מהווה חלק חשוב בהצלחת הערב של חייכם.


טיפים לבחירת תקליטן לחתונה :


1. כימיה – המרכיב החשוב ביותר אם אין ביניכם לבין התקליטן כימיה כבר מהפגישה הראשונה אל תבזבזו את זמנכם ותמשיכו הלאה.


2. סגנונות מוזיקה – תתעניינו אילו סגנונות מוסיקה התקליטן אוהב , מה הוא ממליץ לכם בלי לתרום מידע לגבי העדפותיכם וכך תוכלו לדעת שסגנונותיו מתאימים לכם.


3. שליטה במגוון סגנונות מוסיקה – בכל אירוע מוזמן קהל מגוון המכיל אורחים מהיכרות שונה לכן חשוב שהתקליטן ישלוט במספר סגנונות מוסיקה רחב שמתאים לכם כך שלא יהיה רגע דל על רחבת הריקודים.


4. צפייה בקליפים מאירועים שבהם התקליטן תיקלט , כך תוכלו לקבל מושג קטן לגבי האווירה שהוא יוצר ברחבה.


5. המלצות – אל תתביישו לבקש מהתקליטן המלצות מאירועים קודמים.


6. צפייה באירוע – תבדקו אם יש לו אירוע בתאריך קרוב לאחר פגישתכם ואל תתביישו ללכת לראות אותו בפעולה.


הטיפ החשוב ביותר – כיום קיימות לא מעט חברות שנותנות שירותי מוסיקה ומאגדות בתוכם מספר תקליטנים רב , שימו לב – תחתימו את החברה שהתקליטן שמגיע לאירוע שלכם הינו התקליטן איתו ישבתם ולא אחר מטעמו.
תבחנו טוב את התקליטן ולא את החברה שהוא מייצג,והכי מומלץ לקחת די גיי פרטי שהוא בעצמו מגיע לאירוע ויש לחברה שלו רק אירוע אחד (שלכם) באותו התאריך.


כמו כן מרבית התקליטנים מקיימים שיתופי פעולה עם נותני שירותים בענף .

במידה ואתם מעוניינים בכנריות ,מייצגים ,מתופפים , מגנטים לאירועים או כל תוספת אחרת באירוע שלכם אל תהססו לקחת נותן שירות שהתקליטן שלכם המליץ עליו כיוון שלרוב הם עובדים לא פעם ראשונה ביחד ועקב כך הכימיה ביניהם טובה ואין ספק שזה יכול לעזור.


תקליטן לחתונה הוא עמוד השדרה של הערב, ובחירתכם צריכה להיות נכונה ומוצלחת .
תקליטן מקצועי יכתיב את האווירה באירוע ,וירקיד את הרגליים שלכם ושל המוזמנים .
ספקו לתקליטן אינפורמציה על קהל המוזמנים שלכם ,ואופי האירוע המבוקש לאחר שיצרתם קשר עם תקליטן לחתונה ,בין אם דרך המלצות ובין אם לא.
תצטרכו לשאול את עצמכם מספר שאלות  לאחר הפגישה :

 

1 .האם התקליטן  מסביר פנים ,סובלני וקשוב ?

 

2. האם התקליטן מבין את אופי האירוע ?


3. האם התקליטן מגיע עם מערכת גיבוי נוספת למקרה של תקלה ?

 

4. האם יש כימיה ביניכם לבין התקליטן, ואתם  באותו ראש ?

 

5 . האם יש הגבלת זמן לגבי סיום האירוע מבחינת התקליטן ?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרדי DJ

מאת: פרדי DJ מוסיקה25/01/151187 צפיות
כולנו מודעים לחשיבות המוזיקה באירוע, עד כמה יכולה מחד "יציאה" אחת נכונה להדליק את האווירה ומאידך טעות, "לגמור" את האירוע! אז איך יודעים מה לנגן ומתי ואיך גורמים לקהל להרגיש בכל רגע שהוא במסיבה אמיתית בלי עליות וירידות חדות וחיתוכים חדים במעברים בין הסגנונות?

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172802 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152923 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152670 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152196 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: stasevichריקוד28/05/145105 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

מאת: אודי ביגריקוד05/04/147122 צפיות
רקדני היפ הופ מעניינים הם אותם רקדנים שמצליחים ליצור במסגרת חוקי הריקוד הקשוחים את סגנון הריקוד הייחודי להם וכך לבטא את עצמם. נשמע נעניין? בואו לרקוד היפ הופ בראשון לציון...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica