חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלויות שמביאות להצלחה שיווקית יתרה

מאת: דניאל seoריקוד08/08/20152922 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גלויות לעין כל:

מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מותירות מקום רב ליצירתיות:

גלויות איכותיות יהיו מודפסות בדרך כלל על דף מסוג כרומו כאשר על פי בחירת הלקוח המזמין יתבצע בהן גימור מבריק או מט על פי טעמו האישי. גלויות יכולות להגיע בגדלים שונים והן מאפשרות מקום רב ליצירתיות לאסתטיקה גרפים לשימוש נרחב בצבעים ובכיתוב.

מערך מיתוג כולל:

גלויות הן חלק ממערך מיתוג שלם של עסק זאת בצד הפרסום במדיה האינטרנטית ובנוסף לכל שאר הפריטים המשמשים לעיצוב שיווק ובפרסום במדיה המודפסת כגון פנקסי קבלות, פנקסי חשבוניות, תעודות משלוח, כרטיסי ביקור הזמנות וכל מוצרי הנייר אשר יוצאים תחת ידי בית העסק ומאפשרים את הדפסת לוגו החברה והפרטים הרלוונטיים של העסק על גביהם.

פריט שיווקי בפני עצמו:

אך להבדיל משאר מוצרי הנייר בהם עושים שימוש שייוקי אסתטי גלויות הן חד משמעיות. הן לא משמשות למטרה אחרת ובדרך אגב ניתן להדפיס עליהן את לוגו החברה ושם החברה, אלא שהן מיועדות מראש ובפני עצמן לשיווק פרסום והפצה.

בעלות אפקט ויזואלי בר תוקף:

גלויות הן אמצעי שיווקי נהדר. האפקט הויזואלי שלהן הוא חזק ובר תוקף, ניתן להדפיס בצד הקדמי של הגלויה את לוגו החברה את שם העסק ופרטים רלוונטיים נוספים כגון כתובת, כתובת מייל ומספרי טלפון וסלולארי ובצד האחורי של הגלויות ניתן להדפיס פרטים משתנים כגון תפריט היום, מבצע החודש, ספיישלים מיוחדים להשבוע וכיוצא בזה.

פוטנציאל למשיכת לקוחות רבים:

דוגמאות: חברה לעבודות תיקון שואב אבק מרכזי, גלויות עוברות ידיים רבות ובאם הן מודפסות באיכות גבוהה ובעלות מראה מרשים מי לא ישלח את ידו לקחת אחת מהן ולהכניסה לתיק או אפילו להדביקה על המקרר. גלויה מעוצבת בגרפיקה וצבע  ומודפסת באיכות טובה ובעלת רמת גימור גבוהה יכולה למשוך לקוחות רבים ומשם עוד ועוד לקוחות לבית העסק או החברה שלכם ולשביעות רצונכם. דוגמה נוספת היא עבודה שעשינו עבור פורום תמ"א 38, חברה חדשה שמפעילה פורום בתחום הזה והיא עושה עבודה מדהימה. לעוד עבודות ודוגמאות, ניתן להיכנס אלינו לאתר ולראות הרבה מאוד גלוית מדהימות שעשינו בעבר

 



תגיות המאמר: גלויות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196094 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191326 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161891 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172802 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152670 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152196 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152106 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145104 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

מאת: אודי ביגריקוד05/04/147122 צפיות
רקדני היפ הופ מעניינים הם אותם רקדנים שמצליחים ליצור במסגרת חוקי הריקוד הקשוחים את סגנון הריקוד הייחודי להם וכך לבטא את עצמם. נשמע נעניין? בואו לרקוד היפ הופ בראשון לציון...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica