חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תמנעו נזק ושתמרו על ניקיון הריפודים שלכם!

מאת: יעקב מילרניקיון03/02/2015707 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקוי ריפודים - עשה ואל תעשה

שטיחים, ספות וכיסאות, כל אלו אביזרים שימושיים בבית אשר משלבים בד. הסכנות אשר "מאיימות" על הבדים בבית יכולות להיות רבות כמו למשל קפה שנשפך, יין, איפור שנמרח, כתמי גוף כמו זיעה וסכנות של ילדים כדוגמת צבעים וממתקים. את הבדים אשר מכסים את הרהיטים לא ניתן להוריד כדי להכניס לכביסה ולכן יש ללמוד כיצד לטפל בהם.

ניקוי ריפודים בבית - מה כדאי לעשות?

הימנעו מגרימת נזק- הדבר הראשון הטוב ביותר שאנו יכולים לעשות על מנת להגן על הריפודים השונים הוא לנסות למנוע ככל הניתן את הנזק. כלומר, אם אנחנו אוכלים מעל הספה או שותים קפה בנינוחות, חשוב שנדאג שכל אלו יישארו על השולחן ולא יאיימו על הספה. בהתאם, מומלץ גם להימנע מהעלאת בעלי חיים על הספות.

ספגו נכון את הכתם- על מנת לטפל נכון בריפוד שלכם חשוב שתדעו כיצד לטפל בכתם. ברגע שהופיע כתם כמו למשל כתוצאה ממשקה שנשפך יהיה עליכם קודם כל לספוג אותו נכון. ניקוי ריפודים יעיל יתבצע קודם כל על ידי ספיגת הכתם באמצעות נייר סופג או מגבת יבשה על ידי תנועות מהחלק החיצוני לעבר פנים הכתם (באופן זה הכתם יצטמצם ואף יעלם).

בדקו את חומרי הניקוי לפני השימוש- פעמים רבות ניתן לבצע ניקוי ריפודים על ידי שימוש במים פושרים מעורבבים עם מעט חומר לניקוי כלים. בכל מקרה, לפני שאתם מתחילים לפזר חומרי ניקוי על הכתם חשוב לבדוק את התגובה של הבד אליו. על מנת לבדוק את חומר הניקוי מומלץ לשים אותו תחילה על מגבת לבנה ולשפשף טיפה אזור נסתר של הריפוד. לאחר כחצי דקה תוכלו לבחון האם המגבת הלבנה התלכלכה או לא וכן את התגובה במקום שבו ניקיתם. אם המגבת לא התלכלכה והמקום לא הראה תגובה לא רצויה, תוכלו להתחיל לנקות עם החומר את הכתם.

ניקוי ריפודים בבית- ממה להימנע

אין למה לחכות- ככל שהכתם טרי יותר כך יהיה קל לנקות אותו. לכן, גם אם אתם חוגגים עכשיו עם חברים ונשפך יין על הספה, חשוב שתתפנו לפעולת הניקוי ולא תחכו לבוקר שלמחרת.

אל תשפשפו- רבים חושבים שההליך של ניקוי ריפודים מחייב שפשוף חזק של הכתם, אבל למעשה פעולה זו יכולה אפילו להזיק. במידה ודבר מה נשפך על הריפוד כמו משקה או אוכל, שפשוף של האזור עלול להרחיב את הכתם במקום לצמצם אותו ולהפוך את משימת הניקיון לקשה הרבה יותר.

מתי כדאי להזמין בעלי מקצוע

ניקוי ריפודים יכול להתבצע עם חברה המתמחה בכך. החברה תגיע עם ציוד מיוחד וחומרי ניקוי מקצועיים ותבצע ניקיון יסודי שיכול לקחת אפילו מספר שעות. לאחר ביצוע הניקיון חשוב מאד להקשיב להוראות החברה ולא להתיישב מיד על המשטחים שנוקו וזאת כדי למנוע לכלוך חוזר או יצירת כתמים חדשים.

 



תגיות המאמר: ניקוי ריפודים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב מילר

מאת: יעקב מילרניקיון04/01/15882 צפיות
שמירה על בית נקי ומסודר משפרת את איכות החיים. היום אפשר להשתמש במגוון חומרי ניקוי ומוצרים שונים על מנת לנקות את הבית ביעילות, במהירות וללא מאמץ

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222950 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191681 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182100 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181642 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181530 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181431 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica