חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין גירושין לטיפול בהליך הגירושין

מאת: sharondan80דיני משפחה24/02/20151388 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עו"ד גירושין הוא עורך דין אשר ההתמחות שלו היא בדיני משפחה ושמביא איתו ניסיון בגירושין. במדינת ישראל מעל לשליש מהזוגות החילונים מתגרשים הליך הגירושין מתקיים בשני מישורים; המישור המשפטי ובמישור הרבנות. למרות שפעמים רבות הפרידה נראית כפתרון הטוב ביותר עבור שני הצדדים, אין זה אומר שהיא קלה להם או שיש להם הסכמה כיצד לבצע אותה. זוגות אשר חולקים רכוש, נכסים וילדים משותפים צריכים להגיע להסכמות רבות בעת הפרידה ואם הם אינם מצליחים לבצע את ההחלטות לבדם או באמצעות עורכי הדין שלהם, יהיה זה בסמכותו של בית המשפט לענייני משפחה לבצע עבורם הסכמות שונות.

עורך דין גירושין לייצוג כל צד

כל צד בגירושין זכאי לקחת לעצמו עורך דין גירושין אשר יסייע לו לעמוד על הזכויות השונות שלו. ישנם מצבים בהם יכולים שני הצדדים להיעזר בעורך דין אחד על מנת לעבור את ההליך, אך לרוב ישנן יותר מחלוקות מהסכמות ואז כל אחד מהצדדים לוקח לעצמו עו"ד גירושין שייצג אותו כראוי. עורך הדין יכול לייצג את הלקוח מול עורך הדין של הצד השני בדיונים פנימיים בין השניים והוא יכול לייצג את הלקוח בבית המשפט כאשר אין הסכמות בין הצדדים, גם לא כששני עורכי הדין מנסים להגיע לפשרה עבור הזוג. התפקיד של עורך דין גירושין הוא לייצג את הצרכים של הלקוח שלו בצורה הטובה ביותר מצד אחד, אך גם להגיע לפשרה מהירה מצד שני.

בחירת עורך דין לענייני גירושין

אחד הגורמים המשמעותיים עבור כל אחד מהצדדים בגירושין הוא בחירת עו"ד גירושין כאשר ישנם מספר דברים אותם ניתן לבחון לפני שבוחרים את עורך הדין:

  • ניסיון - מומלץ לבחור בעורך דין בעל ניסיון רב לצורך הליך הגירושין כיוון שההשפעות של ההליך יבוא לידי ביטוי לאורך שנים רבות.

  • המלצות - היום קל מאד לקבל המלצות על בעלי מקצוע כולל על עורך דין גירושין.

  • גישה - הגישה של המתגרש או מתרגשת היא החשובה בהליך. יש שיבקשו הליך מהיר ככל הניתן ויש שיבקשו לעמוד על דרישותיהם ללא קשר למשך ההליך וחשוב לוודא כי עורך הדין מוכן לאותה גישה כמו הלקוח.

 



תגיות המאמר: גירושין, עורך דין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18941 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610916 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162466 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162277 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161979 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211497 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211290 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201607 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182004 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181572 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181671 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica