חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"בית הקלפים פינת פולישוק"

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/20152341 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל.

http://ozoozle.com/

בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

http://glz.co.il/1140-59390-he/Galatz.aspx

תזמון השעה והחלפת הערוצים בטלוויזיה, הביאו אותי לצפייה בערוץ 2 הישראלי שבו משודרת הקומדיה ״פולישוק״.למען האמת שמפולישוק התלהבתי מאוד. התלהבתי מהחשיבה על הסיטואציות שבה והבאתם לכדי תסריט, אהבתי מאוד את ליהוק השחקנים המקצועי הזה שהביאו אותי למצב שבו לא אוכל להתעלם עוד מן העובדה שמדובר בסדרה יוקרתית לא פחות מבית הקלפים. יוקרתית מהבחינה האומנותית שמציגה שכנוע מוצדק להיות אחד מן הצופים הנלהבים שלה. "בית הקלפים" פינת פולישוק שכנעו אותי לכתוב את אשר דעתי עליהם.

http://www.mako.co.il/mako-vod-keshet/polyshuk

הכל התחיל בזפזופ שלי בין ערוצי התוכן המועדפים שלי, ערוץ 14 בשלט של yes.ההצעה הבאה בלוח התוכנית הייתה ״בית הקלפים״ שעליה כתבתי כבר בתחילתם של דברים אלה. החלטתי ללכת על צפייה בתוכנית ונפלתי על עונה 3 פרק 4 שבה הכרתי לראשונה את קווין ספייסי בתפקיד ״נשיא ארצות הברית״, תפקיד שהצצה אליו, גם אם היא במסגרת התוכנית! חושפת אותך אל דמיון אחר של מאחורי הקלעים. הדרמה בין מחלת האלצהיימר של שופט בית המשפט העליון וההשלכות שלה על יכולת ניהול המשפט שלו, לבין ההחלטה למנות לו מחליפה שדוחה את ההצעה ואף מכריזה על התמודדותה לתפקיד נשיאת ארצות הברית. הרצינות והמשחק האמריקאי, לא נתנו לי את ההומור שקיבלתי בפולישוק.

אבל מה שכן קיבלתי משניהם! הוא חווית צפייה מזמינה שנית. הכוונה שלי היא כי ההנאה שלי מן הצפייה בפרקים אלה ובפעם הראשונה למרות שלא אמרתי זאת על פולישוק אך זו היא האמת. צפייה בשני פרקי הסדרות השונות שכנעו אותי לצפות בהן שוב במטרה להפוך ללקוח קבוע של הנאה תרבותית טובה.פולישוק עצמו, שאת תפקידו לקח ששון גבאי המדהים ואותו הוא מוביל בהצלחה מקצועית גבוהה אף יצר בי דחף פנימי להתאמץ ולכתוב עליו כמה מילים. אני יודע שכמה מן המילים פה אינן מתאימות לתאר מספיק את גודלה ואיכותה של הסדרה, אבל אני יודע שמילים אלה הם דרכי להודות לפולישוק על ההנאה הרבה מצפייה בו. לגבי "בית הקלפים" וההנאה המגבילה שלי מצפייה בה(מקווה שפולישוק לא מקנא),ממנה קיבלתי השקעה כספית גבוהה עם תמורה רבה לצופים. היכולת ליצור תוכן אמריקאי קרוב מאוד אל המציאות עצמה ואף לשנות את המציאות הזו לטובה ומשכנעת! הכניסה בי זווית ראייה חדשה ומעניינת על הצטרפותי למועדון הלקוחות הסדרתיים.

למען האמת אני שמח להיות חלק מן הגודל העצום הזה של עולם התרבות. עולם שלם ומלא בהשראה ליצירה כתיבה משחק ומה לא! אין ספור בחירות ומחשבות לדברים חדשים לרעיונות יצירתיים שיכולים להצליח. עולם רחב של אנשים מוכשרים ללא גבולות ומכשולים שמשחקים בתפקידי החיים הכי טובים, עם המון כח ושליטה.

שליטה זה דבר טוב או רע? זו בהחלט שאלה שהייתי שמח לקבל עליה תשובה מקצועי. לדעתי האישית השילוב בין שליטה לבין מקצועיות! הם חלק מן השילובים שדרכם מגיעה ההצלחה.

אורן זוזל/גוגל.

437/6

Www.ozoozle.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

אורן זוזל

www.ozoozle.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן זוזל

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191535 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143363 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143329 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143053 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143589 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144024 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/143855 צפיות
זוכרים את התקופה בה היינו רוצים לראות סדרות חדשות שיצאו לא מזמן אבל היינו צריכים לחכות שעות של הורדה בשביל לעשות מרתון? ובכן, כיום הדבר מעט שונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica