חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערב גיבוש משפחתי באירווזיון

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/20191533 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018. הפעם הקימו בגינת צ'ארלס קלור "עיר" עם דוכני אוכל של מיטב השפים, פינות צילום, מופעים של אומנים מה שהביא שהרבה מאוד אנשים מרקע שונה הגיעו כדי ליהנות גם אם אין בינהם דבר משותף.

כאשר אומרים ערב גיבוש משפחתי אפשר ללכת מספר שנים אחורה לימי החמישי כאשר "השבט" היה פותח את ערוץ 1 לראות את משחקי מכבי תל אביב בכדורסל, להיזכר איך כל בית ישראל היה עוקב באדיקות אחרי הסדרה "דאלס" או "שושלת". ישנם דברים שדומים בין ערב צוות משפחתי לבין ערב צוות לעובדים.

כיבוד לערב גיבוש

בכל ערב גיבוש יש צורך בכיבוד. בדרך כלל כאשר מדובר על אירוע לצוות או חברה הכיבוד יכול להסתכם בהזמנה מתפריט במסעדה, קייטרינג אם האירוע מתקיים בטבע, או באולם אירועים. לאומת זאת אירוע משפחתי את האוכל ברוב המקרים אולי להוציא את האלפיון העליון נעשה בבית ובהתאם לגודל המשפחה שצופה בשידור. הארוחה יכולה להיות לפני הסרט עצמו. מעטים המשפחות שכל אחד מביא משהו.

מה גורם לתחושת הביחד

קודם כל הקרבה הפיזית. הרבה פעמים המקום יהיה בסלון או בחצר של הבית. כאשר מקרבים את הכיסאות או יושבים על ספסל / כורסה אחת, לקרבה הפיזית יש משמעות גדולה. בנוסף יש גורם חיצוני שממקד את המשפחה ואת העובדים. האירוויזיון או הסרט המוקרן על מסך הטלוויזיה מהיוטיוב / VODאו כל מקור אחר גורם לאיחוד דרך צפייה פסיבית או אקטיבית לכל פיצוחי הגרעינים. כאשר עורכים ערב גיבוש לעובדים תחושת הביחד דומה בכך שכולם נפגשים/ות במקום אחד אבל יש שוני בסוג הפעילות כי ברוב המקרים יש דרכים אחרות לגרום "לתחושת ביחד".

1.הזמנת מפעיל – בהרבה מאוד חברות נהוג להזמין מפעיל / מפעילה לאירוע גיבוש. זה יכול להיות פעילות גיבוש דרך משחקים, מפעיל סדנת צחוק שגורם לעובדים/ות להשתחרר, זה יכול להיות מפעיל כמו קוסם או שחקן שיעשה משחקי אימפרוביזציה עם הרבה מאוד פיות צוחקים.

2.הזמנת מרצה – מרצה לערבי חברה יכול להיות לגרפולוגיה, לשפת גוף, להכנסת הומור לחיי העבודה ובתחומים שיכולים לעניין את העובדים כמו פוליטיקה, בטחון , תדמית ורושם ראשוני ועובד.

3.הזמנת אומן – ערב חברה יכול לכלול בפנים הזמנת אומנים לאירוע גיבוש כמו מנטליסט, קורא מחשבות (טלפתיה) ועוד..

ערבי גיבוש משפחתיים נעשים בזמן הארוחה, לפני, אחרי ובישיבה יחד מול המסך איזה שלא יהיה. הדבר ברוב המקרים תורם תרומה מכרעת לחיבור במשפחה גם ערבי צוות לעובדים דומים מאוד רק שכאן נכנס אלמנט של פעילות / הופעה / הרצאה כדי ליצור גיבוש וחיזוק הכרות גבוהים יותר ובנוסף לתרום להפגת מתחים מהעבודה ושבירת שגרה. אם המשפחה מזמינה פעילות בידור חיצונית הדבר יכול לנבוע ממספר סיבות אבל העיקרון דומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם את תקבלו הצעה זולה יותר באופן נקודתי אם תזמינו אותי תרוויחו ותהנו הרבה יותר. יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868 www.graphologia.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בן בסט

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205117 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202354 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195901 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191785 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191566 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192509 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191680 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152340 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143362 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143327 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143052 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143588 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144023 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/143855 צפיות
זוכרים את התקופה בה היינו רוצים לראות סדרות חדשות שיצאו לא מזמן אבל היינו צריכים לחכות שעות של הורדה בשביל לעשות מרתון? ובכן, כיום הדבר מעט שונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica