חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי אונליין

מאת: Mikmakמשחקי אונליין13/12/20091640 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם חדש של משחקים ברשת נפתח ומציע מקום בו ניתן לשחק במשחקים חדשים ומלהיבים. אתר המשחקים מיקמק מציע עולם חדש של משחקים לילדים שתוכננו במיוחד עבור גולשים בגילאי 6-13 ומשלב גם רשת חברתית המיועדת גם היא לילדים בגילאים אלה. אתר המשחקים מציע לגולשים אפשרות ליצור דמות וירטואלית עימה יוכלו לשחק משחקי אונליין, לבצע משימות ולצבור מטבעות באמצעותם ניתן יהיה לזכות בפרסים מדליקים. ילדים שאוהבים משחקים ברשת יוכלו למצוא באתר מגוון מישחקים חדשים ומאתגרים ומשחקים מוכרים ואהובים.

אתר מיקמק משלב בין סביבת משחקים משתנה לבין רשת חברתית. האתר מאפשר לגולשים לבחור את סביבת המשחק בה ישחקו מתוך מבחר סביבות משחק וירטואליות. ניתן לבחור בחוף הים, ג'ונגל פראי, פארק שעשועים וסביבות משחק אחרות. במהלך מישחקים באתר ניתן יהיה להכיר חברים חדשים הנהנים מאותם המשחקים ולשחק איתם במשחקים השונים באתר. אתר המשחקים מיקמק מציע שילוב בין משחקי אונליין מתקדמים לקהילת חברים הנהנים מאותם המשחקים.

בנוסף אל עולם התוכן החדש הכולל משחקים לילדים ואפשרות להכיר חברים חדשים, מציע אתר מיקמק גם אירועים בעולם האמיתי. האתר מעביר את החוויה מהעולם הוירטואלי אל העולם האמיתי ומציע פעילויות שונות כמו מסיבות, אירועים והפתעות המיועדות לגולשים באתר. האירועים השונים מאפשרים לגולשים הצעירים להיפגש במציאות, להכיר ולהחליף חוויות על עולם המשחקים. הסביבה שמציע אתר מיקמק פותחה במיוחד עבור הגולשים הצעירים ומיועדת להעניק להם שעות של הנאה.

אתר מיקמק הוא אתר משחקים חדש וייחודי. האתר מציע לילדים בני 6-13 שילוב בין סביבת משחקים משתנה לבין רשת חברתית בעזרתה יוכלו להכיר גולשים אחרים שנהנים לשחק באותם משחקים. בנוסף אל הפעילות בעולם הוירטואלי, יוצא האתר אל העולם האמיתי ומארגן אירועים, מסיבות והפתעות נוספות לקהל הגולשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Mikmak

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/101203 צפיות
עולם חדש של משחקים נפתח ברשת והוא מציע מגוון מישחקים חדשים ומשחקים מוכרים ואהובים. באתר מיקמיק עולם וירטואלי המשלב בין סביבת משחקים משתנה לבין רשת חברתית המיועדת לילדים בגילאי 6-13. אתר מיקמיק מציע סביבה חדשה שפותחה במיוחד עבור הגולשים הצעירים ובה אפשר לשחק במגוון מישחקים וגם להכיר חברים חדשים.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/102501 צפיות
אתר חדש של משחקים עלה ברשת ובו יכולים ילדים שאוהבים לשחק במשחקים למצוא מגוון משחקים חדשים ומשחקים מוכרים ואהובים. אתר מיקמיק מציע עולם חדש של מישחקים שתוכנן עבור ילדים, ובו יוכלו הגולשים הצעירים לשחק במשחקים בכל שעה ביום וגם להכיר חברים חדשים. באתר מיקמיק עולם וירטואלי המשלב בין סביבת מישחקים משתנה לרשת חברתית המיועדת לילדים בגילאי 6-13.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/101540 צפיות
אתר משחקים חדש עלה לרשת האינטרנט והוא מציע מגוון מישחקים חדשים ומשחקים מוכרים ואהובים. ילדים שאוהבים לשחק במשחקים יוכלו למצוא באתר מיקמיק עולם וירטואלי הכולל עולם שלם של מישחקים אשר תוכנן במיוחד עבור הגולשים הצעירים, במטרה שכל משחק באתר ימצא חן בעיניהם. באתר מיקמיק יוכלו הגולשים הצעירים למצוא מבחר משחקים בהם יוכלו לשחק בכל שעה ובכל יום.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/101202 צפיות
עולם חדש של משחקים באינטרנט נפתח. אתר מיקמיק הוא אתר מישחקים המיועד לילדים ומציע להם חוויה חדשה באינטרנט. באתר מיקמיק עולם וירטואלי המשלב בין סביבת מישחקים משתנה לבין רשת חברתית המיועדת לילדים בגילאי 6-13. ילדים שאוהבים לשחק במשחקים ברשת יוכלו למצוא באתר מבחר משחקים, בהם גם אווטר.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט03/05/102129 צפיות
אתר חדש של מישחקים עולה באינטרנט ומציע לגולשים המון משחקים חדשים ומשחקים מוכרים ואהובים. באתר מיקמיק עולם מישחקים אשר תוכנן במיוחד עבור ילדים בגילאי 6-13, כך שכל המשחקים באתר ימצאו חן בעיניהם. באתר מיקמיק עולם וירטואלי שכולל לא רק מגוון משחקים, אלא מציע לגולשים הצעירים גם להכיר חברים חדשים.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט09/04/102716 צפיות
עולם חדש של מישחקים ברשת עלה באינטרנט ומציע לילדים שאוהבים לשחק מישחקים ברשת, עולם תוכן חדש ומלהיב. באתר מיקמיק עולם וירטואלי הכולל עולם שלם של משחקים שתוכנן במיוחד עבור הגולשים הצעירים, כך שכל המשחקים באתר ימצאו חן בעיניהם. באתר מיקמיק יוכלו הגולשים למצוא מגוון מישחקים חדשים ומלהיבים וגם מישחקים מוכרים.

מאת: Mikmakמשחקים באינטרנט25/02/101533 צפיות
אתר משחקים חדש עלה לרשת והוא מציע המון מישחקים חדשים ומדליקים. אתר מיקמק מציע לגולשים הצעירים חוויה חדשה באינטרנט הכוללת עולם של מישחקים שתוכנן במיוחד עבור הגולשים הצעירים, כך שהמשחקים השונים באתר ימצאו חן בעיניהם. באתר יוכלו הגולשים למצוא מישחקים חדשים וגם מישחקים מוכרים ואהובים.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172376 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172420 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176748 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152706 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148212 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138273 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138020 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica