חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מכונות תפירה

מאת: יעקבאומנות - כללי16/03/20151364 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תיקון מכונות תפירה בכמה צעדים פשוטים!

האם כאשר יש בעיה במכונת התפירה שלכם, חייבים למסור אותה לטכנאי מקצועי? שימו לב שבחלק מהמקרים, אתם יכולים לבצע בעצמכם תיקון מכונות תפירה בכמה צעדים פשוטים! בחלק מהמקרים, הבעיה היא בעצם לא במכונה עצמה או בגוף המכאני שלה אלא בתוספים שלה (כמו חוטים, מחטים ועוד - ועל כך בהמשך). בחלק מהמקרים, גם אם יש תקלה במכונה, אתם עדיין תוכלו לטפל בה בקלות. לכן, ריכזנו לכם כמה טיפים פשוטים לתיקון, וכמובן שאם הם לא עובדים - מוסרים אותה לטכנאי מקצועי.

אז איך מתקנים?

- שימון קבוע - לעתים קרובות, כאשר המכונה מעט חורקת ואטית, הדרך הטובה לתקן אותה היא פשוט באמצעות שימון. תיקון מכונות תפירה שמבוסס על שימון, לא צריך להיות מוגזם - כי יותר מידי שמן יכול להזיק למכונה. יש להשתמש בכמות צנועה באמצעות תרסיס מתאים. את השמן מרססים באזור הגריפר של המכונה, ולאחר מכן מפעילים אותה מחדש. הרבה פעמים - זה ישפר את התפקוד שלה פלאים.

- שימוש נכון בחוט ובמחט - לא פעם כשיש בעיות במכונה, הבעיה היא בעצם בחוט ובמחט שלכם. חוטים שאינם טובים מספיק, מחטים מאיכות נמוכה, או כמובן כאשר אין התאמה בין סוג החוט לסוג המחט - בכל המקרים הללו התפירה לא תהיה טובה. לעתים אנו מתבלבלים לחשוב שהבעיה היא במכונה אך בפועל - הבעיה היא בחומרים שאיתם בחרנו לעבוד. תמיד שימו לב שאתם בוחרים מחטים וחוטים ברמה גבוהה ושיש ביניהם התאמה!

- בדיקת המתח - באזור החוט העליון, יש מד מתח. לעתים, כאשר מד המתח לא מכוון נכון, יהיו בעיות במכונה. איך מבצעים תיקון מכונות תפירה במקרים אלו? פשוט מאד - בודקים שמד המתח עומד על 4 - זה מה שמתאים ברוב המכריע של המקרים.

ומה עושים אם עדיין יש בעיות?

שימו לב שתמיד כדאי גם להקפיד על ניקיון של המכונה שלכם ולהסיר ממנה שאריות של לכלוך, חוטים ובדים - וזה גם יכול לפתור כמה תקלות בדרך. אם בכל זאת הבעיה ממשיכה - לוקחים את המכונה לטכנאי מוסמך שיטפל בה.

תיקון מכונות תפירה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב

מאת: יעקבצרכנות22/06/15960 צפיות
בעל פנקס המחאות המעוניין למנוע ניכיון צ'קים צריך לוודא שהוא רושם בבירור את המונח "למוטב בלבד" ומוסיף שרטוט של שני קווים מקבילים. קווים אלו נקראים בעגה המקצועית "קרוס" ויחד עם המוטב בלבד הם מבטיחים שהצ'ק לא יוכל לעבור לצד שליש

מאת: יעקבאופנה07/06/152122 צפיות
כל אדם אשר עושה את הצעדים הראשונים שלו בכל מה שנוגע לתחום התפירה, מבין שאם הוא רוצה להעלות את הקצב והרמה, אין מנוס מרכישה של מכונת תפירה. נכון שאפשר לבצע תפירה גם בשיטה המסורתית של חוט ומחט, אבל מי שבאמת מעוניין לתפור בגדים - חייב להצטייד במכונה מתאימה.

מאת: יעקברפואה12/03/151644 צפיות
אפטה היא פצע פתוח, קטן וכואב, שממוקם בחלל הפנימי של הפה, לרוב בחלקה התחתון של השפה הפנימית. בלשון עממית ידועות האפטות גם בשמות "פצעים לבנים בפה" או "פצעי ויטמינים".

מאת: יעקבבריאות ורפואה כללי08/02/151861 צפיות
ניתוח סינוסים מבוצע לאחר הופעת דלקות כרוניות במערות האף. בעיות של נזלת, צינון חוזר ודלקות סינוסים קיימות בקרב גברים ונשים בטווח גילאים רחב. את הניתוח כדאי לבצע כאשר הפרוצדורות הרפואיות הקונבנציונאליות אינן משיגות את מטרתן. במקרה ומדובר על בעיה חוזרת הנחשבת כרונית, הטיפול התרופתי אינו מספק ויש לפנות לאנשי מקצוע לצורך טיפול ניתוחי.

מאת: יעקבצרכנות29/12/141284 צפיות
סוככים מספקים הגנה מפני פגעי מזג האוויר וקרינת השמש. השימוש בהם גמיש וניתן לפתוח או לסגור אותם בהתאם לצורך.

מאת: יעקבעסקים - כללי28/12/141082 צפיות
עוברים דירה? למה צריך חברת הובלות? ולאיזה דגשים יש לשים לב בעת בחירת חברת הובלה.

מאת: יעקבבריאות ורפואה כללי25/12/141328 צפיות
מה גורם להופעת הפצעים? פצעים פתוחים קטנים ומכאיבים בחלל הפה מטרידים חלק ניכר מהאוכלוסייה והם מוכרים בתור פצעי ויטמינים, פצעים לבנים בפה או פשוט אפטות.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223294 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223583 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223321 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205177 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205218 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206155 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192338 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica