חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשיר קיטור לניקוי ביתי

מאת: Karcherניקיון30/03/20151678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשבתם כי מכונת קיטור נועדה רק למפעלים ומקומות גדולים? תחשבו שוב. בכתבה זו נציג פיתוח חדשני – מכשיר קיטור לניקוי ביתי. המכשיר יבצע את הניקיונות הביתיים ברמה שהם מתבצעים במקומות ציבוריים בהם נהוג להשתמש במכשירי קיטור. אם גם אתם מעוניינים להנחיל ללקוחות שלכם משטח ריצוף מבריק כמו בקניון, קירות נקיים מחלודה ועובש, חלונות מבריקים ועבודות ברזל ומתכת ממורקים – מכשיר קיטור לניקוי ביתי יבצע את העבודה ביעילות ובקלות.

תפעול קל אשר נועד לשימוש הביתי

הסירו מלבכם חשש: רבים מצוותי התפעול בחברות ניקיון הסתייגו עד כה מביצוע עבודות ניקוי בקיטור בבתים פרטיים: הסיכון שמשהו בבית יישבר, שייווצרו חורים ברצפה הרגישה למכות יבשות כמו גרניט, וכד' הדיר שינה מהם לא פעם. עם מכשיר קיטור לניקוי ביתי ניתן להשתמש בכל מקום בבית – גם במרצפות עדינות במיוחד. לשם כך נועד המכשיר, ועבור מטרה זו הוא פותח.

עליונות מכשיר הקיטור הביתי על מכשירי ניקוי סטנדרטיים

מכשירי ניקוי סטנדרטיים כמו השואב, המגב והמטאטא גוזלים הן מהדיירים המנקים לבד את הבית והן מעובדי ניקיון מקצועיים לא מעט זמן, המתבטא בצורך בניהול צוותים נדרש אשר כרוך בעלויות לא מעטות. לעומת זאת, מכשיר קיטורית לבית מבצע את אותה עבודה במינימום זמן. יתרה מכך: בתים הם מקומות קלאסיים לאיתור מוקדים שהוזנחו עקב קושי להגיע אליהם במהלך הניקיון: מתחת לשולחנות, מיטות וספות, למשל, וגם מאחורי אצטבות ומזנונים. מכשיר קיטור לניקוי ביתי יכול לחדור גם מבעד לפתחים צרים אלו ולהנחיל תוצאת ניקיון מהירה ללא פשרות, כולל ייבוש בסיום.

מחקרים מצאו – לקוחות מרוצים היו בעיקר לקוחות שצרכו ניקיון קיטור ביתי

במקומות רבים בעולם, בייחוד במדינה כמו ישראל, בה ללקוחות רבים נדמה כי החברה לא עושה מספיק בשבילם, נרשמה שביעות רצון חיובית במגמת נסיקה עבור חברות ניקיון כשהן השתמשו במוצר כמו מכשיר קיטור לניקוי ביתי. חברות ניקיון, אשר ידועות כעסקים שקשה להוציא חוות דעת חיובית עליהם, בייחוד במשק מפותח כמו זה הנהוג במדינות ה OECD– זכו לשבחים על עבודותיהן בזכות מכשיר הקיטור, ומסיבה אחת פשוטה: אלו המכשירים היחידים בהם הבית לא רק נראה נקי, הוא נעשה נקי, תוך ירידה לרזולוציות הגדולות ביותר.

פנו לחברת קרשר המובילה במכונות טאוט וניקוי ביתיים ותעשייתיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Karcher - http://www.homemachines.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Karcher

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222950 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191680 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182100 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181642 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181529 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181430 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica