חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טויוטה מוסך מרכזי

מוסך טויוטה במרכז הארץ

רכבי טויוטה נפוצים בארץ ומכירתם החלה בתחילת שנות ה- 90 של המאה הקודמת כאשר החרם הערבי הוסר, וחברת טויוטה החלה לשווק את רכביה הפופולאריים באמצעות היבואן חברת יוניון מוטורס. כיום ישנם 28 מרכזי שירות המציעים שירותי תיקון וטיפול לכל דגמי טויוטה, החדשים והישנים. כאשר מחפשים לרכב טויוטה מוסך מרכזי כדאי לדעת כי היבואן מציע מוסך ראשי בתל אביב בו ניתן לקבל שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. שירותי המוסך כוללים בין היתר מכונאות רכב, דיאגנוסטיקה, חשמל ומיזוג אוויר, צבע, פחחות ועוד. טויוטה מוסך מרכזי מציע שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בהתאם לדרישות היצרן ובעזרת ציוד מתקדם, ממוחשב ועדכני, כל זאת ועוד על מנת להבטיח לבעלי רכבי טויוטה שירות מעולה על פי הוראות היצרן.

שירות מקצועי

טויוטה מוסך מרכזי מספק מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לכל הדגמים של טויוטה, ביניהם פריוס, יאריס, קמארי, ראב 4, קורולה וכיוצא בזה. בנוסף, טויוטה מוסך מרכזי מתמחה במתן שירות מקצועי לאגדת השטח טויוטה לנד קרוזר ובמתן שירות ברמה גבוהה ועל פי הוראות היצרן לדגמים ההיברידיים של המותג טויוטה, בין היתר לטויוטה פריוס היבריד, טויוטה יאריס היבריד ושאר הדגמים ההיברידיים. יש לציין כי השירות מתבצע במוסך על ידי צוות מקצועי אשר עובר השתלמויות מקצועיות מטעם היבואן וחברת טויוטה, השתלמות בעל התחומים הטכנולוגיים הנדרשים לטיפול ולשירות ברכבי טויוטה.

אמינות ומקצוענות

חשוב לדעת כי טויוטה מוסך מרכזי מציע שירות מעולה הכולל אמינות, יושרה, מקצוענות ומחויבות לרכבי החברה וללקוחות. טויוטה מוסך מרכזי חרט על דגלו מרגע הקמתו את נושא המצוינות ולכן מציע לכל בעלי רכבי טויוטה שירות מקצועי בסטנדרטים גבוהים כפי שנהוג בכל מוסכי טויוטה ברחבי העולם.

כמו כן, חשוב לדעת כי טויוטה מוסך מרכזי מציע חוויית שירות ללקוח ומוסך מודרני, נקי ומרווח עם אולם המתנה נוח ועמדת קפה לשימוש חופשי של הלקוחות הממתינים לקבלת רכבם. כל לקוח המגיע עם רכבו זוכה לשירות צמוד על ידי נציג שירות ולאחר אבחון התקלה ברכב מקבל דיווח ואפשרויות לתיקון הבעיה. בנוסף, המוסך מציע שירותים חוסכי זמן כמו העברת טסט ואיסוף הרכב מבית הלקוח.

ציוד חדשני ומתקדם

כאמור, טויוטה מוסך מרכזי פועל על פי הוראות היצרן ובמוסך מותקן ציוד חדשני, עדכני ומתקדם במטרה לספק מענה מקצועי ללקוחות ולרכבי טויוטה, בין היתר דיאגנוסטיקה ממוחשבת הנעשית באמצעות חיבור הרכב למכשיר ייעודי ובתוך דקות מקבלים תוצאות אבחון מדויקות. אגב, דיאגנוסטיקה ממוחשבת מאפשר לזהות בעיות ברכב בזמן ולמנוע בעיות גדולות יותר בעתיד הדורשות תיקון יקר ועלולות לסכן את בטיחות הנהג והנוסעים ברכב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טויוטה רייכמן עודד רייכמן-סוכנות מכירות ומוסך מורשה כל דגמי טויוטה בתל אביב ומרכז,

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי רייכמן

מאת: יוסי רייכמןרכב14/04/15830 צפיות
טיפול לטויוטה יש להשאיר לידיים מקצועיות של צוות מנוסה ובעל הסמכות. חשוב לדעת כי הצוות המקצועי במוסך טויוטה עובר הכשרות מקצועיות והשתלמויות רבות מטעם יבואן טויוטה בישראל ובהתאם לדרישות חברת טויוטה העולמית, כל זאת ועוד על מנת לוודא כי לקוחות טויוטה מקבלים שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, טיפול לטויוטה במוסך מורשה מקצועי מבטיח שירות אמין, יושרה, מחירים משתלמים ופתרון בעיות בזמן.

מאת: יוסי רייכמןרכב16/03/15881 צפיות
היאריס ההיברידית החדשה מתחרה בסגמנט של המכוניות הקומפקטיות, מכוניות המתאימות לנסיעה עירונית נעימה, נוחה ויעילה. כדאי לדעת כי בשנים האחרונות יש ביקוש הולך וגובר למכוניות היברידיות ובדיוק לשם כך מציע מותג הרכב היפני המוביל את הדגם טויוטה יאריס היברידית.

מאת: יוסי רייכמןרכב11/03/151146 צפיות
הדור החדש של טויוטה יאריס שומר על אדרת הכבוד של הדגמים הקודמים וגם הוא מתאפיין בנסיעה זריזה ויעילה בעיר. כדאי לדעת כי בדגם החדש הושלו מספר קילוגרמים ממשקל הרכב וניתן להבחין בכך בעת האצה ונסיעה ברחובות הצפופים ובנסיעה מחוץ לעיר.

מאת: יוסי רייכמןרכב01/03/15942 צפיות
המכונית הקומפקטית טויוטה אוריס קורצת לקהל האירופאי שם היא זוכה לנתוני מכירות מרשימים וגבוהים. גם בישראל הרכב זוכה להצלחה וניתן לראות דגמים רבים שלו נעים על כבישי הארץ, בעיר ומחוץ לעיר. הדור השני של האוריס זוכה למתיחת פנים ולעיצוב מושך יותר בזכות הספוילרים הספורטיביים והעיצוב האווירודינאמי שתורם רבות גם למראה האלגנטי הייחודי וגם לנתוני צריכת הדלק המרשימים.

מאת: יוסי רייכמןרכב25/02/151013 צפיות
טויוטה ורסו מתמודד בכבוד בקטגוריה של המכוניות המשפחתיות וכמיניוואן עם 7 מקומות ישיבה הוא פונה לקהל רחב. כדאי לדעת כי משפחות רבות בישראל אוהבות את דגמי המיניוואן וגם דגם זה זוכה לעניין רב בקרב הישראלים וזוכה לאהדת הציבור. הרכב נוח ומאפשר נסיעה נעימה לכל המשפחה ומהווה פתרון מושלם גם להעברת מטענים, סחורות וחפצים כאשר מקפלים את שורת המושבים האחרונה או את שתי שורות המושבים מאחור.

מאת: יוסי רייכמןרכב23/02/151193 צפיות
טויוטה ראב 4 מצוידת היטב ומציעה רמת אבזור עשירה ונדיבה במיוחד שכוללת מערכת שמע מקורית משוכללת ואיכותית, בקרת אקלים דיגיטלית עם מזגן עוצמתי, דלת תא מטען שניתן להפעיל חשמלית, שליטה נוחה מההגה על מערכת השמע, הדיבורית וצג נתוני הנסיעה, הגה מצופה עור, מושבים נוחים עם ריפודים איכותיים ומעוצבים ועוד.

מאת: יוסי רייכמןרכב18/02/151188 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית חדשנית שמציעה שלל אביזרי בטיחות ומערכות בטיחות מתקדמות. טויוטה פריוס מצוידת ב- 7 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג, מערכת בקרת אחיזה, מערכת בקרת יציבות, מערכת התראה לבלימת חירום, מערכת למניעת דרדור הרכב אחורה בעת זינוק, קורות פלדה בדלתות, מערכת חכמה לחלוקת כוח הבלימה ועוד.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213558 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204150 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205069 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181520 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica