חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טויוטה אוריס

מאת: יוסי רייכמןרכב01/03/2015942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טויוטה אוריס

טויוטה אוריס החדשה מציעה עיצוב ספורטיבי, ייחודי ואלגנטי ומצוידת בחמש דלתות עם תא מטען מרווח ותא נוסעים מעוצב ומאובזר היטב. כדאי לדעת כי טויוטה אוריס מגיעה גם בגרסה היברידית עם מנוע בנזין עוצמתי בנפח 1.8 ליטר ומנוע חשמלי מתקדם המספק 81.6 כוחות סוס. הרכב החדש מציע רמת נוחות מרבית לנהג ולנוסעים ויש בו שפע מערכות וטכנולוגיות חדשניות בתחומי בטיחות, נהיגה ונוחות.

רכב יפני בסגנון אירופאי

המכונית הקומפקטית טויוטה אוריס קורצת לקהל האירופאי שם היא זוכה לנתוני מכירות מרשימים וגבוהים. גם בישראל הרכב זוכה להצלחה וניתן לראות דגמים רבים שלו נעים על כבישי הארץ, בעיר ומחוץ לעיר. הדור השני של האוריס זוכה למתיחת פנים ולעיצוב מושך יותר בזכות הספוילרים הספורטיביים והעיצוב האווירודינאמי שתורם רבות גם למראה האלגנטי הייחודי וגם לנתוני צריכת הדלק המרשימים. כדאי לדעת כי הרכב היפני מצטיין לא רק במראה אלא גם בביצועים, ברמת הבטיחות וברמת האבזור הנדיבה, יש לציין כי רמת האבזור של הרכב הינה מהגבוהות בענף.

בטיחות מעל הכל

כאמור, בעת תכנון טויוטה אוריס החדשה שמו דגש רב מהנדסי חברת טויוטה לנושא הבטיחות מאחר וזהו רכב משפחתי קלאסי. הרכב מגיע עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות וחדשניות כגון מערכת ABSהמשולבת עם מערכת EBD למניעת החלקת הרכב, מערכת בקרת יציבות מתקדמת (VSC), 7 כריות אוויר להגנה מלאה על הנהג והנוסעים ברכב, מערכת TRC לבקרת משיכה, מערכת למניעת דרדור הרכב אחורה בעת זינוק בעלייה, מושבים קדמיים עם מנגנון להפחתת פגיעות צוואר בעת תאונה וכדאי לדעת כי ברכב מותקנות קורות פלדה כפולות בדלתות.

אבזור עשיר ונדיב

טויוטה אוריס החדשה מציעה רמת אבזור מרשימה ונדיבה במיוחד אשר כוללת בין היתר 4 חלונות חשמליים, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע בגודל 6.1 אינץ', מצלמה אחורית לנסיעה לאחור, דיבורית עם שליטה ממסך המגע, שליטה מההגה על הדיבורית ומערכת השמע, ריפודי בד מהודרים לכל המושבים, אימובילייזר מקורי ועוד. כדאי לדעת כי טויוטה אוריס מציגה רמת אבזור נדיבה בהשוואה למתחרות ויש בה גם תאי אחסון חכמים לנוחות הנהג והנוסעים.

ביצועים מעולים

המכונית הקומפקטית טויוטה אוריס מציעה ביצועי רכב מעולים וצריכת דלק נמוכה ויעילה בעיר ומחוץ לעיר. טויוטה אוריס מגיעה עם מנוע בנזין חסכוני וחזק בנפח 1. 6 ליטר כאשר בגרסה ההיברידית החדשנית יש מערכת הנעה משולבת של מנוע בנזין שקט וחסכוני בנפח 1.8 ליטר ומנוע חשמלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טויוטה רייכמן עודד רייכמן-סוכנות מכירות ומוסך מורשה כל דגמי טויוטה בתל אביב ומרכז,

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי רייכמן

מאת: יוסי רייכמןתחבורה ורכב - כללי16/04/151154 צפיות
טויוטה מוסך מרכזי מספק מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לכל הדגמים של טויוטה, ביניהם פריוס, יאריס, קמארי, ראב 4, קורולה וכיוצא בזה.

מאת: יוסי רייכמןרכב14/04/15830 צפיות
טיפול לטויוטה יש להשאיר לידיים מקצועיות של צוות מנוסה ובעל הסמכות. חשוב לדעת כי הצוות המקצועי במוסך טויוטה עובר הכשרות מקצועיות והשתלמויות רבות מטעם יבואן טויוטה בישראל ובהתאם לדרישות חברת טויוטה העולמית, כל זאת ועוד על מנת לוודא כי לקוחות טויוטה מקבלים שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, טיפול לטויוטה במוסך מורשה מקצועי מבטיח שירות אמין, יושרה, מחירים משתלמים ופתרון בעיות בזמן.

מאת: יוסי רייכמןרכב16/03/15881 צפיות
היאריס ההיברידית החדשה מתחרה בסגמנט של המכוניות הקומפקטיות, מכוניות המתאימות לנסיעה עירונית נעימה, נוחה ויעילה. כדאי לדעת כי בשנים האחרונות יש ביקוש הולך וגובר למכוניות היברידיות ובדיוק לשם כך מציע מותג הרכב היפני המוביל את הדגם טויוטה יאריס היברידית.

מאת: יוסי רייכמןרכב11/03/151146 צפיות
הדור החדש של טויוטה יאריס שומר על אדרת הכבוד של הדגמים הקודמים וגם הוא מתאפיין בנסיעה זריזה ויעילה בעיר. כדאי לדעת כי בדגם החדש הושלו מספר קילוגרמים ממשקל הרכב וניתן להבחין בכך בעת האצה ונסיעה ברחובות הצפופים ובנסיעה מחוץ לעיר.

מאת: יוסי רייכמןרכב25/02/151013 צפיות
טויוטה ורסו מתמודד בכבוד בקטגוריה של המכוניות המשפחתיות וכמיניוואן עם 7 מקומות ישיבה הוא פונה לקהל רחב. כדאי לדעת כי משפחות רבות בישראל אוהבות את דגמי המיניוואן וגם דגם זה זוכה לעניין רב בקרב הישראלים וזוכה לאהדת הציבור. הרכב נוח ומאפשר נסיעה נעימה לכל המשפחה ומהווה פתרון מושלם גם להעברת מטענים, סחורות וחפצים כאשר מקפלים את שורת המושבים האחרונה או את שתי שורות המושבים מאחור.

מאת: יוסי רייכמןרכב23/02/151193 צפיות
טויוטה ראב 4 מצוידת היטב ומציעה רמת אבזור עשירה ונדיבה במיוחד שכוללת מערכת שמע מקורית משוכללת ואיכותית, בקרת אקלים דיגיטלית עם מזגן עוצמתי, דלת תא מטען שניתן להפעיל חשמלית, שליטה נוחה מההגה על מערכת השמע, הדיבורית וצג נתוני הנסיעה, הגה מצופה עור, מושבים נוחים עם ריפודים איכותיים ומעוצבים ועוד.

מאת: יוסי רייכמןרכב18/02/151188 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית חדשנית שמציעה שלל אביזרי בטיחות ומערכות בטיחות מתקדמות. טויוטה פריוס מצוידת ב- 7 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג, מערכת בקרת אחיזה, מערכת בקרת יציבות, מערכת התראה לבלימת חירום, מערכת למניעת דרדור הרכב אחורה בעת זינוק, קורות פלדה בדלתות, מערכת חכמה לחלוקת כוח הבלימה ועוד.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213802 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213933 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214112 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204581 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195547 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196241 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica