חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות או לא להיות - מדריך משובח לבחירת טבעת אירוסין לבת זוגתך

כאשר החלטת סוף סוף לקחת את המושכות ולהתקדם צעד אחד קדימה בקשר הזוגי שלכם ולהציע לה נישואין, חשוב מאוד שתדאג לאווירה מתאימה כלומר אירוע זה ייזכר לכל החיים ע"י בת זוגתך, לכן יש להתנהג בהתאם.  חשוב מאוד שבת זוגתך תקבל ממך טבעת אירוסין מיוחדת שעוצבה במיוחד בשבילה, טבעת אירוסין יפה, כזאת שנבחרה בקפידה. מכיוון שאנו סבורים שאתה לא כך כל מתמצא בבחירת תכשיטים וטבעות אירוסין (אל תיעלב זה אופייני לכל הגברים:)) אנו נפרט במאמר זה מדריך מקוצר לבחירה נכונה של טבעת אירוסין.

טבעת מיוחדת או רגילה
לפני שאנו ניגשים לבחון את מגוון התכשיטים הרב כדאי לזכור את אחד הדברים החשובים והוא המידה.
במידה ותרכוש טבעת ללא ציון המידה המבוקשת, לעולם לא תוכל לקלוע נכון.
הדרך הטובה לבדוק את מידה וגודל הטבעת הוא לפי החלק הפנימי שלה.
לאחר שבדקת את הגודל והמידה הנכונה, אנחנו יכולים לעבור לשאלה הבאה: "האם לרכוש טבעת אירוסין רגילה (סטנדרט) או שנלך על הסגנון המיוחד יותר"?

כדאי שתדע שדווקא הטבעות הסטנדרטיות באות עם עיצוב סולידי שלא בהכרח יהיה זול יותר מהמיוחד. עוד חשוב לדעת שישנם הרבה דגמים קלאסיים שנראים על פניו אלגנטיות אך בסופו של דבר הם יקרות.
נדגיש שאין בדיוק "נכון" או "לא נכון". שים לב לטעמה האישי של אשתך לעתיד. חשוב שתקדיש הרבה תשומת לב בחיפוש אחר תכשיטיה אותם היא אוהבת לענוד ביומיום. עוד חשוב לדעתהאם טעמה הוא קלאסי ופשוט או יותר לכיוון הנועז, הנחשק והתשוקתי.


יהלומים או לא להיות

אחת השאלות החשובות ביותר שיש לדעת עליהם את הדעת היא "האם לבחור טבעת יהלום או ללא יהלום?"
אפילו שמקובל לבחור טבעת אירוסין בשיבוץ יהלומים, ישנם עשרות אפשרויות אחרות ויפות לא פחות עם אבנים מיוחדות מסוגים שונים.
יש טבעות עם שיבוץ של אבן אחת, יש טבעות עם שיבוץ של מספר אבנים בצדדים. האפשרויות הם רבות ומגוונות, במידה ויש מישהו שמתקשה בהחלטה, יכול ואפילו מומלץ בהחלט להתייעץ עם קרובת משפחה של כלתך העתידית, חברה טובה ואפילו הנציגה בחנות התכשיטים שמאחוריה ניסיון רב.

אלמנט הצבע

עוד היבט חשוב שנזכיר במאמר זה הוא אלמנט הצבע בטבעת האירוסין. סביר להניח שתחליט ללכת על טבעת זהב, אך גם לזהב יש סוגים שונים. ישנן טבעות זהב לבן, צהוב ואפילו גוונים נוספים ואחרים כמו זהב וורוד למשל. במידה ואתה מעוניין במשהו ייחודי יותר, תוכל להוסיף חריטה של שמך ושמה על הטבעת מה שמהווה סמל סופר רומנטי ובעצם מספר את הסיפור אהבתכם והקשר הזוגי החזק בינכם.

לפרטים נוספים בדוק את חברת אינטרקליק טבעות אירוסין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמרית דהן

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205022 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204983 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182372 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161966 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161888 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152684 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151970 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica