חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ליצור דייט מוצלח שיוביל אתכם לדייט הבא

מאת: דלית אלנתןדייטינג28/04/2015913 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עקרונות חשובים שכדאי לזכור ביציאה לדייטים ראשונים,שיעזרו לכם לפתח המשכיות ביחסים במידה ותרצה/י בכך.

חשוב שבדייטים הראשונים תשקיעו את מיטב האנרגיה שלכם בלהינות מהפגישות הראשונות. לבלות,לצחוק,להתרגש האחד מהשני. אלו רגעים חשובים שיוצרים התחלה חיובית, שמחה והתרגשות .

חשוב לדבר אבל חשוב לא פחות גם לדעת להקשיב. כדאי לשים לב שהמפגשים מאוזנים ואתם לא שקועים בלדבר על עצמכם או להיפך נמענים מלדבר ולהביא את עצמכם לידי ביטוי.

מומלץ מאד במפגשים הראשונים להיות קלילים ולהימנע מלהיכנס לנושאים כבדים על ההתחלה. יש זמן ועת לכל דבר. יש מספיק דברים שאפשר לדבר עליהם לצורך היכרות ראשונית. כניסה לנושאים כבדים מידי בהתחלה יכולה להרתיע את הצד השני וליצור רושם לא נכון. מטבע הדברים אנשים צריכים קודם להכיר, למצוא חן, להתקרב לפני שיוכלו להכיל ולקבל גם את הצדדים הפחות יפים ואת ההתמודדויות האחד של השני.אני בהחלט חושבת שחשוב להיות גלויים וחשוב לשתף, אבל אלמנט העיתוי הוא משמעותי. ככל שתתקרבו, תחזקו את האמון ההדדי והקשר שלכם יתבסס, תוכלו להיפתח ולשתף בנושאים אישיים  כך שהצד השני יוכל להבין,לקבל ולתמוך בכם.

חשוב לבסס את הקשר המתפתח בהדרגה ובצורה נבונה ומאוזנת.לדעת לתת מרחב אחד לשני,לא ללחוץ ויחד עם זאת להביע רצון להיפגש ולגלות עניין האחד בשני.אני ממליצה לרווח בין הפגישות כדאי לאפשר לעצמכם לבחון מה אתם מרגישים ולהתגעגע האחד לשני.בעבודתי אני רואה  שלרוב קשרים שמאיצים בהתחלה נשרפים די מהר.

מן הסתם בתקופת ההיכרות הראשונית יש אלמנט של בחינה האחד את השני,זה טבעי וגם מתבקש. זה טוב שיש מנגנון בקרה פנימי שמידי פעם עולה ובודק מי עומד מולכם, אם נעים לכם, אם האדם מתאים לכם,אם יש סימנים שכדאי לשים אליהם לב.מנגנון זה אמור לשמור עליכם ולעזור לכם לדייק את הבחירה שלכם. אבל  חשוב שהוא יהיה מבוקר ולא ישתלט עליכם. חשוב שתדעו להבחין בין העיקר לתפל,בין דברים שניתן להתפשר עליהם לבין דברים משמעותיים שלא ניתן לגשר או להתפשר עליהם.

חשוב שתתנו לעצמכם את האפשרות לזרום,להכיר,להיפתח ולגלות אחד את השני במידה והאדם איתו אתם יוצאים מוצא חן בעינכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דלית אלנתן-יועצת זוגית,מייסדת את "לב שלם -בית להיכרויות וייעוץ זוגי".

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דלית אלנתן

מאת: דלית אלנתןדייטינג27/04/15877 צפיות
רבים מהפנויים והפנויות, מפתחים מחשבות, רצונות, כמיהות לבני זוג מסוימים. חשוב ונכון לדעת מה מחפשים, יחד עם זאת יש לעיתים נטייה גם לפתח "פנטזיות", שאינן תמיד מציאותיות ומדויקות.

מאת: דלית אלנתןזוגיות ואהבה22/04/151029 צפיות
הרבה אנשים חוששים להיפגע ביציאה לדייטים הראשונים,או בשלב ההיכרויות הראשוני. אתם יכולים לשמור על עצמכם בתקופה זו אם אתם באים עם הגישה הנכונה המאפשרת לכם לבדוק מתוך מקום של עירנות ומודעות האם האדם מולכם באמת מתאים לכם מבלי להיסחף אחר פנטזיה.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152122 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica