חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה ידידותית לסביבה בשיטה הירוקה

מאת: rivkaaהדברה28/04/20151593 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סובלים מהתרבות נמלים במגוריכם? בכל יום אתם מוצאים את עצמכם רצים ברחבי הבית עם נעלי הבית במרדף אחד התיקנים? יוצא לכם למצוא בכל יום חורים חדשים בבגדים או בספרים?

ובכן עם עניתם על אחת מהתשובות ב"כן" תנו לנו לבשר לכם שאתם זקוקים להדברה בביתכם בדחיפות!

אתם צריכים הדברה ירוקה מבלי לפגוע בסביבה הבטוחה שלכם שתסדר לכם בית נקי מבלי לפגוע בסביבה הבטוחה שלכם למגורים ראויים..

אילו סוגי מזיקים קיימים למעשה?

המזיקים הזקוקים להדברה כוללים חרקים שונים כמו תיקנים, נמלים, טפילים, פרעושים, קרציות ופשפשים, משפחת המכרסמים כמו עכברים וחולדות, יונים, נחשים ועוד... ישנם הרבה חיות וחרקים שיכולים לבקר אתכם בביתכם בעל עת ללא הדברה ראויה ומתאימה למצבכם.

כל המזיקים לעיל יכולים להימצא אצלכם הן בבית, בחצר או בשדה ובכדי להיפטר מהם אחת ולתמיד יש למצוא הדברה ירוקה וראויה כמו אינטרקליק הדברות.

יכול להיות שאולי אתם מעט חוששים מהדברה הרי אתם ודאי חושבים שמדובר בחומרים כימיים המזיקים לכם וכמובן לסביבה נכון? אז זהו שלא.

חשוב שתדעו שקיימים היום הרבה אלטרנטיבות להדברה במקום הדברות כימיות וחומרים רעילים שמזיקים גם לסביבה, גם לאדמה ולאוויר שאנו נושמים והכי חשוב לנו עצמנו.

שימוש בהדברה ירוקה מעניקה מרחב בטוח יותר מבלי לפגוע ביעילות ההדברה עצמה.


הדברה ירוקה מצמחים?

הדברה ירוקה היא למעשה הדברה העשויה חומרים המופקים מצמחים טבעיים בלבד. בצמחים טבעיים אלה קיימים חומרים המרחיקים וקוטלים מזיקים כהגנה טבעית על הצמח. החומרים הללו מופרשים מהצמח באופן מרוכז וטבעי ובחומר זה משתמשים להדברת המזיקים כפי שפורט לעיל, חשוב לדעת שכל מזיק והחומר שמתאים לקטילתו.

הדברה ירוקה היא בעצם גם הדברה ביולוגית אשר באמצעותה בעל חיים אחד מרחיק או הורג את האחר וכך קוטל אותו.

היתרון המרכזי בהדברה ירוקה היא היכולת להדביר ללא הרעלת הסביבה, מה שמאפשר הדברה בטוחה יותר ונקייה יותר, אך חשוב מאוד לא פחות יעילה מההדברה הכימית.

הדברה ירוקה היא ההדברה המומלצת ביותר על ידי משרד הבריאות, משרד החקלאות והמשרד להגנת הסביבה.

מחפשים הדברה ירוקה?

ישנם כיום בישראל מספר חברות מובילות בתחום ההדברות הירוקות.

כאמור החלטנו לפרט אותם בשבילכם:

אלעד הדברות

אייקון הדברות

אינטרקליק הדברות

 



תגיות המאמר: הדברה, ירוקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rivkaa

מאת: rivkaaנישואין07/05/152054 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181354 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica