חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אז מתי להתחתן?

מאת: rivkaaנישואין07/05/20152044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המון זוגות, גם לפני האירוסין שלהם, כאשר כבר מתחילים לשוחח בגלוי אחד עם השני על הרצון להתמסד, עולה השאלה: מתי להתחתן? לפני שנמשיך, קרא מאמר זה על מספר מרכיבים בדרך להצעות נישואין.

המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה. בהצלחה!

סתיו

למה כן?

מבחינת מזג האוויר מדובר במזג אוויר נוח למדי. החום יורד באופן משמעותי, הלחות מהקיץ נשכחת וגם יש שלכת המעניקה אווירה רומנטית מאד באוויר. בסתיו, סביב חודש אוקטובר גם אפשר לערוך לעתים רבות חתונה במתכונת של חתונת קיץ בגן פתוח, אך זאת כמובן בתיאום מראש ובהיערכות למזג האוויר בתאריך החתונה. סך הכל מדובר בעונה לא רעה בכלל להתחתן בה – ממש קו המשווה בין הקיץ הלוהט והחורף.

למה לא?

אין תשובה חד משמעית, אך אם יש מאפיינים ברורים לחתונות הקיץ וחתונות החורף, חתונות "הסתיו" לא בעלות מאפיינים ייחודים של ממש. לא מדובר כאן בחיסרון אך צריך לזכור שהמון פעמים זוגות רוצים לחסוך כסף בכך שהם מבחינה פורמלית יוצאים מחתונות הקיץ אך רוצים לערוך חתונת קיץ לכל דבר, אך מזג האוויר בסופו של דבר לא לצידם ביומם הגדול, אז שימו לב.

חורף

למה כן?

מה לא נאמר על חתונות החורף? נהוג לקטלג את עונת חתונות החורף לזוגות שבכוונתם לחסוך כסף מאחר ויותר זול להתחתן בחורף. אז שימו לב, יש מספר לא מבוטל של זוגות שמעדיפים להתחתן בחורף כי הם אנשים של חורף, של גשם ושל רומנטיקה חורפית. כן, כן. נשמע מפתיע? לא ממש. מעבר לכך שלמתחמי האירועים אכן יש דילים מיוחדים למתחתני החורף, אנחנו מוצאים דווקא משהו קסום בלהתחתן במזג אוויר חורפי שמשרה אווירה חמימה במיוחד על אירוע החתונה.

למה לא?

החיסרון הבולט של אירועי החורף הוא העובדה שמזג האוויר יכול ל"בגוד" בכם ולשחק לרעתכם ביום האירוע. כבישים חסומים, רוחות עזות, שלג וגשמים סוערים הם בהחלט תרחיש אפשרי שהמון פעמים יכול לפגוע בגישתם של האורחים וגם שלכם אל מקום האירוע ולגרום לעיכובים בדרך אל החתונה. לכן, גם כאן כדאי להיערך מראש ככל שאפשר ולנסות לצפות את תנאי מזג האוויר גם אם מדובר בשבוע לפני האירוע וכך לנסות לצמצם כמה שיותר הפתעות לא נעימות ביום האירוע. בנוסף, בחורף יותר אנשים נוטים לחטוף וירוסים מעצבנים ונאלצים לבטל את הגעתם לחתונה. קחו זאת בחשבון.

אביב

למה כן?

פריחה, פריחה, פריחה! עונת האביב מביאה עמה פריחה מלבלבת וניחוח מדהים של התחדשות. עונת האביב נהדרת לחתונות ובשלב זה כבר אפשר ברוב המקרים לערוך חתונות בחלקים החיצונים של מתחמי האירועים. אנחנו בעד!

למה לא?

בדומה לסתיו, גם כאן מדובר בתחום של "בין לבין" והמון זוגות מצאו עצמם רוצים להתחתן באביב אך תפס אותם דווקא יום חורפי באמצע אפריל או מאי ואלו דברים שקשה לחזות אותם מראש. לכן, אלו המבקשים להתחתן בתקופה זו של השנה מתבקשים להביא עמם גם המון ספונטניות וקלילות ומוכנות לכל תרחיש.

קיץ

למה כן?

עונת הקיץ יכולה להפוך בקלות כל אירוע למסיבה גדולה ובלתי נשכחת! קחו לדוגמא את ארץ קדם גן אירועים קסום השוכן על הרי ירושלים. כלל האנשים בעונת הקיץ במצב רוח מסיבתי של כייף וחגיגות! כמובן שבקיץ, בלי יוצא מן הכלל אפשר לבנות על החלקים החיצוניים של גני האירועים ולתכנן מסיבה גדולה לכל דבר.

למה לא?

צריך לזכור שעונת הקיץ בענף החתונות נחשבת לעונה החמה ולכן המחירים גבוהים יותר משאר עונות השנה, כך שמי שמצפה לחסוך יותר כנראה שהקיץ הוא לא התזמון עבורו להתחתן. מצד שני אם כבר השקעת את מיטב כספך על טבעת אירוסין יוקרתית.  מעבר לכך, צריך לזכור שלעתים הלחות והחום מכבידים גם על האורחים ובעיקר חוששת יותר מכולם היא הכלה החרדה לנראות ולאיפור שלה. קחי זאת בחשבון J

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rivkaa

מאת: rivkaaהדברה28/04/151588 צפיות
סובלים מהתרבות נמלים במגוריכם? בכל יום אתם מוצאים את עצמכם רצים ברחבי הבית עם נעלי הבית במרדף אחד התיקנים? יוצא לכם למצוא בכל יום חורים חדשים בבגדים או בספרים? ובכן עם עניתם על אחת מהתשובות ב"כן" תנו לנו לבשר לכם שאתם זקוקים להדברה בביתכם בדחיפות!

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201583 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182071 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172023 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152385 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152389 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141896 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

מאת: לירן יוסףנישואין26/05/144612 צפיות
בכל מערכת יחסים יש תקופות טובות יותר ופחות טובות, החשוב ביותר זה לעבור כל תקופה ביחד ובהבנה. יעוץ זוגי יכול לעזור לבני זוג המתקשים לעבור משבר ולא מוצאים פיתרון ודרך לגישור על הפערים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica